Dat zie je dus verkeerd. Als het om de ingame shop gaat wel, want daar zie je aan de kleur van de bedragen in edelstenen of je genoeg hebt om het te kunnen kopen. Bij activiteiten IN het spel (direct afbouwen van een gebouw, reistijd van je verkenner halveren, afkopen van een missie o.i.d.) kun je gewoon op het aantal edelstenen klikken en als je niet genoeg hebt, wordt je gelijk doorgestuurd naar de edelstenen winkel om bij te kopen.
Kortom je zal altijd kunne accepteren, en indien nodig doorgesluist worden naar de winkel.
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
okay, toch bedankt
we zullen het wel merken/horen dan![]()
een foutje denk ik, of krijgen we weer een nieuwe (goed werkende) interface???Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril
![]()
Laatst gewijzigd door GEXTE; 04-09-13 om 04:35.
LOL kili)) Wil jullie nog wel een uitweg bieden om door te blijven zeuren. Ik zoek nog een werkster, een kok, een butler, een chauffeur, een tuinman, een timmerman en een afwashulp alle voor 24-40 uur per week op geheel vrijwillige basis (dus onbetaald!). Als jullie 1 van deze functies willen komen vervullen mogen jullie verder zeuren. Wil je niet gratis komen werken bij me hou dan ook op met zeuren hier.
Heb je al aanmeldingen gehad voor je functies![]()
Alles leuk en aardig met die nieuwe premium zooi. Voorlopig kan ik momenteel niet eens inloggen. Meer mensen met dit probleem? Ik weet het het is heeeel erg off topic, maar dat boeit me eigenlijk niet zo![]()
Hier nog iemand die niet kan inloggen.
ja is nog off..... zeker bugje gevonden![]()
Nou, ik praat niet zo zeer over het onderhoud wat eventueel nog bezig is, maar ik kom niet verder dan het inlogscherm. Naam en ww intoetsen en..... ik keer weer terug in het inlogscherm. Waar ik opnieuw mijn gegevens moet invoeren en vervolgens..... juist.
Ja, ik kan lezenDit forum is niet bedoelt voor feedback of bug meldingen.Helaas echter zijn mijn "Forumrechten" beperkt tot het geven van reacties en niet meer dan dat.
Mag dus geen nieuwe onderwerpen plaatsen.... Arme ik.
Oh en btw Skellrill. Bedoeld behoort in dit kader met een d geschreven te worden, maar dat terzijde![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 04-09-13 om 07:11.