Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Top Suggesties van Spelers Update 30-07-2013

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    *naarstig opzoek naar 'vind ik leuk-knop'

    @vikingen 2 verhaal, geloof dat de duitsers die kunnen kopen met zo'n soort van starterspack als ik me niet vergis.
    ja, volgens mij is dat inderdaad ook zoiets, maar wat let ze om hem op andere servers ook gewoon beschikbaar te maken voor edelstenen?!?!? (lijkt mij hetzelfde principe, of je nou een starterspacket koopt, of edelstenen en hem daarmee aanschaft)

    en het avontuur en alles bestaat al, dus ze hoeven het niet meer te ontwikkelen: het bestaat al. het enigste wat ze hoeven te doen is om het beschikbaar te maken in de shop... de prijs die ervoor betaald zou moeten worden aan edelstenen laat ik in het midden, maar maak hem op zijn minst beschikbaar
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 05-08-13 om 23:55.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    en idee om verbeteringen/grondstoffen/ evt avonturen en extra gebouwen samen te voegen in het ster menu,
    Ik maak redelijk wat verbeteringen maar moet eerst door de hele lading visschotels heen scrollen wil ik uiteindelijk bij de verbeteringen komen die nodig zijn op dat moment...

  3. #13
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Dit wordt in volgende update al gedaan daarom heb ik hem niet toegevoegd aan de lijst.
    Tja, helaas dus niet in de beloofde update van 7-8-13......

  4. #14
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bollekebeer Bekijk Berichten
    Tja, helaas dus niet in de beloofde update van 7-8-13......
    Jep dacht dat dit in deze update zou zitten misschien in die van volgende keer tegelijk met premium account.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #15
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De update met het vernieuwde gilde interface was niet aangekondigd voor deze update, maar zal wel binnen een aantal weken op de live servers beschikbaar zijn!

    BB_Skelril

  6. #16
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten
    en idee om verbeteringen/grondstoffen/ evt avonturen en extra gebouwen samen te voegen in het ster menu,
    Ik maak redelijk wat verbeteringen maar moet eerst door de hele lading visschotels heen scrollen wil ik uiteindelijk bij de verbeteringen komen die nodig zijn op dat moment...
    Idee was al toegevoegd in de lijst met suggesties samenvoegen grondstoffen

    Heb nieuwe suggesties toegevoegd.

    -Extra opties Hoofdkantoor settlers
    -Gilde Avonturen
    -Generaals legen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Moet ergens een topic van mij staan over gilde upgrades compleet met gilde eiland en wat allemaal wel niet. Volgens mij op pagina 2 en die topic beslaat denk ik 9/10 ideeen voor gilde upgrades :P

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    In je bouwrij kan je de volgorde van bouwen veranderen doormiddel van pijltjes. Het zou handig zijn als dit ook kan met je Barrakken en Proviandhuis

  9. #19

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    ivm de nieuwe klm-avo's: ipv de stalen zwaarden die je bijna overal kunt loten bij avo's (en waar bijna iedereen met een hoger level meer dan genoeg van heeft) de loot veranderen bij zeker de helft vd avo's in - ijzeren zwaarden, dat zou handig zijn

  10. #20

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Op de Engelse server staat een fraaie opsomming van wensen en suggesties hoe het geïmplementeerd zou kunnen worden:

    http://forum.thesettlersonline.com/threads/25853-Big-list-of-Suggestions-from-TSO-players

    Velen zullen vermoedelijk ook wel zoiets willen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.