Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: honderdtal recruteren in kazerne

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

honderdtal recruteren in kazerne

Na een victor kan je bijna 50 keer klikken, slepen en klikken om 1200 recruten te recruteren in kazerne.
    Het zou simpeler zijn als je in één keer 100 of zelfs 1000 recruten kon aanzetten.

gr,

Musty

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ondanks alles wordt het wel een keer tijd dat BB hier iets mee gaat doen... wordt er ook *RSI-achtig* van.... van de 6k troepen die ik per week moet bouwen!

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Ondanks alles wordt het wel een keer tijd dat BB hier iets mee gaat doen... wordt er ook *RSI-achtig* van.... van de 6k troepen die ik per week moet bouwen!
    ik ben het helemaal met je eens hoor!
    maar dit is echt geen nieuw punt...
    BB hoort dit volgens mij overal, op elke server, maar ze negeren het gewoon...
    (persoonlijk heb ik enige basis programmeer kennis, maar nix bijzonders dus misschien zit ik er wel helemaal langs) maar om het maximum van een schuifje van 25 naar 100 of 1000 te veranderen lijkt mij iets wat door één enkele programmeur binnen een dag gedaan kan worden...
    ik denk dus ook dat het weinig nut heeft om het hier nog over te hebben aangezien ze er toch nix aan doen...
    dit spel begon in 2010, kun je je voorstellen dat er duitsers zij die al 3 jaar als gekken zitten te klikken???

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vermoed dat dit wel binnenkort geimplementeerd wordt zijn al meerdere topics over gekomen en denk dat dit niet zo heel lastig is te implementeren.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    liever eerder gister dan morgen
    en ja dit is al eerder gevraagt

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Al maanden onder behandeling van de fysio (bij wijze van spreken)

Ik ben het er dus helemaal mee eens: Liever vandaag dan morgen

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Laten we proberen dezelfde dingen in een topic te laten zodat het topic beter bekeken is en BB misschien eerder geneigd is er wat aan te doen.

Er is al een topic aangemaakt kijk maar bij :

Meer soldaten tegelijk maken
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten