Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: uitbreiding economie-overzicht

  1. #1
    TIPEX

    uitbreiding economie-overzicht

    het zou mooi zijn als je naast je economie-overzicht ook een overzicht zou hebben van je woonplaatsen (welke je alle hebt met de lvl's erbij).
    eventueel een overzicht van je al je andere gebouwen die niet in het economie-overzicht te vinden zijn, zoals barak e.d. waarbij je ook kunt zien of ze iets zijn aan het maken of ze verbeterd zijn en de overgebleven productietijd erbij vermeldt is.

    spijtig vind ik ook dat het upgrden van barak en proviandhuis enkel de tijd versnelt en niet meer mogelijkheden geeft...
    voorbeeld mogelijkhedena
    barak naar lvl 4 brengen niet enkel de tijd versnellen maar ook bvb je boogschutters doortrainen naar grotebogschutter
    (andere opwaarderigen zou kunnen natuurlijk), grotere stacks kunnen aanmaken dan 25 per keer of een teller toevoegen dat je met 1 muisklik meerdere stacks tegeijk kunt toevoegen
    proviandhuis naar lvl 4 brengen marmer kunnen omzetten naar graniet (eventueel met een werktuig van stal dat je hiervoor moet aanmaken)
    hetzelfde voor hhp naar thp, bepaalde nieuwe verberingen toevoegen die enkel op een bepaald soort werkhuis van toepassing zijn en natuurlijk ook het aantal tegelijk aan te maken hoeveelheden verhogen

    mvg tipex

  2. #2
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Eens; zou een mooie toevoeging zijn!!

  3. #3
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    hmm dat zou een reden voor mij zijn om me provindhuis te uppen naar lvl 4 of zelfs 5. als ik marmer naar graniet en HHPL naar THPL zou kunnen overzetten.

    heb me barak wel op lvl 5 simpel dat ik snel weer op de been weer zijn. maar me proviandhuisje is gewoon lvl 3

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Zeker een heel goed idee. de gebouwen uppen moet ook iets positief kunnen opleveren.
    momenteel om aan graniet te geraken is avonturen doen, schatten zoeken of via handel. je kan van steen naar marmer veranderen dus waarom dan geen marmer naar graniet.

    zelfde probleem met de bonen nu ook. je schatzoekers zouden ook bonen moeten vinden zoals ze graniet of tropen kunnen vinden

  5. #5
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    soortgelijk is hier ook al eens gezegt

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...=8339#post8339
    gemaakt door Zubatsu

  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Ik mis in het economisch overzicht bij de (erts)mijnen de stand van de vulling. in combinatie met het selecteren maakt het beheer overzichtelijker.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.