Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Deals die ik me niet kan permitteren

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Troezen Bekijk Berichten
    Misschien is dit de gulden middenweg.

    Alle onderdelen uit. Wanneer een speler slechts één specifiek onderdeel getoond wil hebben, kost dit hem of haar één muisklik.

    Voeg er een extra optie aan toe, namelijk "Toon alles". Voor een speler die alle prijzen in de gaten willen houden, kost dit dan ook enkel één muisklik.

    De enige speler met meer muisklikken, is diegene die meerdere, maar niet alle onderdelen getoond wil hebben, maar dat is nu ook al het geval.


    Troezen

    draai het dan om...
    standaard alles aan... en voor de liefhebbers een extra optie "toon nix" en dan kan hij/zij daarna selecteren wat hij/zij wilt...

    maar persoonlijk vind ik dit (hele topic) eigenlijk een beetje flauwekul, zoals het nu is is het gewoon goed...
    gewoon alles aanzetten (laten zoals het nu is dus!) en wil je filteren, dan gebruik je gewoon het zoekvakje! als je daar de exacte productnaam (of gebruikersnaam) in typt dan wordt dat gewoon gefilterd en heb je al die vinkjes en dergelijke niet nodig... (je kunt zelfs al zoeken op een enkele letter van het product/de gebruiker, dus je hoeft niet de hele naam daar in te voeren! die zoek functie is echt goed!!! (en dat zeg ik niet snel ))
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 31-07-13 om 01:00.

  2. #12
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Gexte,

    Wanneer ik het omdraai, levert dit de speler die één enkel onderdeel wil zien een tweede muisklik op en de speler die alles wil zien houdt nul muisklikken over, ergo niet meer de gulden middenweg. Dan is het muiskliktechnisch gezien 2 tegen 0.

    Wat betreft je tweede punt geef ik je volkomen gelijk, dit heeft ook mijn inziens geen enkele prioriteit.


    Troezen
    Laatst gewijzigd door Troezen; 31-07-13 om 01:06.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Troezen Bekijk Berichten
    Hoi Gexte,

    Wanneer ik het omdraai, levert dit de speler die één enkel onderdeel wil zien een tweede muisklik op en de speler die alles wil zien houdt nul muisklikken over, ergo niet meer de gulden middenweg. Dan is het muiskliktechnisch gezien 2 tegen 0.

    Wat betreft je tweede punt geef ik je volkomen gelijk, dit heeft ook mijn inziens geen enkele prioriteit.


    Troezen
    in mijn voorbeeld zijn de muisklikken 2-0...
    maar wat de OP zijn probleem was is dat hij in principe alles wil zien, behalve de deals die hij/zij zich niet kan permitteren...
    dus: de OP moet eerst alles selecteren en dan alsnog de optie "deals die hij/zij zich niet kan permitteren" weer uitvinken...
    als ik goed tel komt de OP met jouw voorbeeld dus op 2-2 terecht... misschien wel een eerlijke verhouding, maar laat het dan gewoon 2-0, dan hebben die mensen die gewoon alles willen zien geen extra klikken nodig

  4. #14
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Gexte,

    Je hebt inderdaad gelijk, wanneer je zegt dat het de topicstarter te doen was om die ene optie "niet kan permiteren" verwijderd te krijgen. Aan het eind van zijn eerste bericht gaat hij echter verder door te vragen (in wellicht andere woorden, maar van dezelfde strekking) "nu je toch bezig bent, kunnen alle opties niet onaangevinkt verschijnen?" Gevolgd door reacties van zowel voorstanders als tegenstanders. Vandaar mijn gulden middenweg voorstel.

    Wanneer je mij vraagt hoe ik het wil hebben, is mijn antwoord dat het mij totaal niks uitmaakt, aan of uit. I don't care. Zou ik toch moeten kiezen, dan zeg ik alles uit.


    Troezen

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    het grappige is dat deze functie, ook laten zien wat je je niet kan veroorloven, in het begin standaard uit stond. Ik herinner me veel vraag er naar om deze standaard aan te zetten. Nu is dat zover en krijg je weer dit topic :P

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    klopt kili, maar als ik het zo lees denkt alleen de OP er zo over...
    verder heb ik nog niemand gezien/gehoord die het met de OP eens was

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon alles aan voor de mensen die het vervelnd vinden pech gehad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    uit :P

  9. #19
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Uit

    Waarom een keuze mogelijkheid met vakjes om aan te vinken, als die niet werkt?
    Niet logisch.
    Gewoon weer zo'n stomme bug in het spel.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #20

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon je scherm naar beneden doen is ook alles uit

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.