Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: [Ervaring] Zonen vh Veld: Blockfun!

  1. #21

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ach, ik ben wel iemand die wat nieuws wil proberen. Dat ik daar de prijs voor betaal, dat komt wel vaker voor
    Ik wilde alleen de ervaring hier even delen.

  2. #22

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb deze nu 3x gedaan volgens Robin's beschrijving. Bij de eerste blok ging het 2x goed en 1x niet. De blokgeneraal (1) is dan als eerste klaar met een verlies van 160 cavelerie. Hetzelfde gebeurt met het 2e block. Nu 44 elite kwijt. Het duurt 13 uur om deze weer te rekruteren.
    Voor mij is dit dus geen fijn avontuur en ben er klaar mee. Het mag voor een vis op de handel.
    Toch leuk om eens te proberen maar dat was het dan ook.
    Laatst gewijzigd door mirtane; 21-02-14 om 23:14. Reden: correctie

  3. #23

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ik was even naar inspiratie voor blockje in G4 aan het zoeken (jouw kamp 28), dus kwam ik deze guide ook nog eens tegen.
    Ik ben nu bezig zonen te spelen volgens wittenagels guide, die gebaseerd is op 4 normale generaals en verder heel erg op deze lijkt, hetgeen een oplossing door een extra block op jouw genoemde kamp 9 bied, voor het gedoe met stopwatches, dat deze guide nodig heeft om G2 leeg te spelen

    Aangezien wittenagels guide verloren lijkt te raken (2 sectorplaatjes zijn al van imageshack verdwenen) is het misschien een idee om deze guide te updaten met een extra plaatje voor 4 generaals in G2?

    Ships te laat deze postings doorgelezen, had last van straatjes in G3 in het positioneren van generaal B (Killste) en kreeg die niet weg met naar eiland en teruggaan (dit heeft niks met Robins idee voor de onderschepping te maken overigens, gewoon iets wat ik me meende te herinneren dat zou helpen) en daarna alsnog aan het block begonnen door B eerst te starten voor de extra afstand dan A en dan C, D, E. kwam toch nog net seconde tekort onderschepping en zootje naar de haaien
    Lees ik nu hier dat ik had kunnen uitloggen en inloggen.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 09-04-14 om 14:48. Reden: linkjes

  4. #24

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    die @#$%^& paadjes, maken ook dat ook het laatste block (uit mijn guide) opnieuw ontworpen moet worden

    omdat ik ondertussen ook meer langzame generaals heb doe ik het ook "killste" style, laatste keer idd op en neer naar huis gegaan om onderschepping "op te lossen".

    Wat je ook altijd kan overwegen is om het avontuur af te beken als je ziet dat een block gruwelijk mislukt. Doe je dat voordat kampje afgebroken is heb je geen verliezen (ook geen loot)

  5. #25

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    ok lijkt dus weer nieuwe aanpassingsronde aan de map te zijn gedaan of heb je ook keren dat de weggetjes er niet zijn?

    Hm avontuur afbreken is wel zware optie, maar goed, waren ook zware verliezen, zal em proberen te onthouden.

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    ok lijkt dus weer nieuwe aanpassingsronde aan de map te zijn gedaan of heb je ook keren dat de weggetjes er niet zijn?
    de wegen waren er altijd, maar verdwenen vroeger na een paar keer op en neer naar huis en terug naar avontuur, ook bij ZR bijvoorbeeld. Nu 2/2 bij zonen in ieder geval (speel ook niet zo vaak dit avo)

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Ook bij duistere broederschap zijn er weggetjes bijgekomen. Blijkbaar heeft BB meerdere avo's aangepast.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.