Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: [Ervaring] Zonen vh Veld: Blockfun!

  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Het probleem zit hem hier in kampje 37, zoals je op het plaatje ziet (looproute zonder rode vlakken) 1 aanval, geen block of iets geks. Toch "verspringt" de generaal naar kamp 36 soms (volgens mij afhankelijk vanaf vertrekpunt ondanks dat de route "veilig" lijkt. En niet zoals bij echte onderschepping, maar pas nadat hij in 37 is aangekomen. Zoals Hobbeldebobbel al uitlegde.


    Dat een block voor eigen risico is verder vind ik prima. Vind het wel jammer dat er in nieuwe avonturen zo doelbewust alle looppaden worden dichtgetimmerd dat er niets geen alternatieve routes zijn (Blocks, "aanvallen in de rug" etc). Avonturen worden saaier

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit nog steeds "met kromme tenen" als ik mijn vet naar kamp 37 zie vertrekken!
    Dit is ook geen "block" BB-Skelrill, maar een gewoon aanvalskamp zonder blocks.

    Doe die aanval nu zo dat, als ik die vet stuur, er voor zorg dat bij het plaatsen op het target dat met een omweg gebeurt waarbij alleen de interceptiezones van kampen 34 en 38 oplichten, waarna het vrije pad zichtbaar naar kamp 37 wordt. De interceptiezone van kamp 36 licht hierbij dus nooit op!

    Of het echt help weet ik niet, maar sinds ik mijn vet op die manier plaats ben ik verder niet meer tegen die bug aangelopen.
    En heb er toch alleen al de laatste week 5 van gespeeld! Met die van gisteravond was ik in 3:48 uur klaar.

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad is het geen block, maar dat zal BB ook wel gezien hebben anders zou ik mi geen compensatie hebben gekregen.
    En ja, Robin_ de avo's worden saaier als er geen blocks gedaan kunnen worden, daar ben ik t helemaal mee eens, 't is toch spannender en als je dan eens verliezen lijdt, ja, eigen risico.
    En ik ben het ook met jou eens hobbeldebobbel, kromme tenen en gespannen schouders
    De plaatsing zal ik eens proberen zoals jij t beschrijft.

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hem vandaag weer "bugloos" gespeeld iig. En zag vandaag pas je opmerking in de mail (forummail lees ik meestal niet). Heb nu de juiste hoeveelheid elites boven avontuur staan, aantal opties voor de mensen met kanonnen meegenomen èn de opstelling voor block 1 iets aangepast wat je 1 vlaggetje extra speling geeft.

    Helaas kreeg ik het niet voor elkaar om met vier langzame generaals block 2 zo te maken dat het onderste kamp niet aangevallen hoeft te worden.

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    probleem

    ik ben al een paar dagen bezig met het avontuur zonen van het veld, nadat ik gistern premium heb gepakt voor mijn account,
    is mijn avontuur weg.

    moest slechts nog 1 kamp ?
    ik dacht dubbele EP met dat premium..... .

    nu heb ik helemaal niets, geen loot, geen EP helemaal niets.

    groet flip11

  6. #16
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    staat hij ook niet meer in je missieboek flip? helemaal onderaan onder actieve avonturen.

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flip11 Bekijk Berichten
    probleem

    ik ben al een paar dagen bezig met het avontuur zonen van het veld, nadat ik gistern premium heb gepakt voor mijn account,
    is mijn avontuur weg.

    moest slechts nog 1 kamp ?
    ik dacht dubbele EP met dat premium..... .

    nu heb ik helemaal niets, geen loot, geen EP helemaal niets.

    groet flip11
    Ticket maken voor BB is wat ik je kan adviseren

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Hebben ze het Avo ge-update? ik kan kamp 20 niet neerzetten op de juiste plek..

  9. #19

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    De G3-positie heeft zojuist mij mijn halve leger gekost. Dat terugkeren naar je thuiseiland als er onderschepping is, werkt deels. Mijn 50c die op leiderkamp moest, werd nog onderschept. Hierdoor viel het leiderskamp niet. Alle blocks hadden verliezen.
    Ik raad de Tage-block aan, die is nog nooit foutgelopen bij mij.

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masternage Bekijk Berichten
    Hebben ze het Avo ge-update? ik kan kamp 20 niet neerzetten op de juiste plek..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masternage Bekijk Berichten
    De G3-positie heeft zojuist mij mijn halve leger gekost. Dat terugkeren naar je thuiseiland als er onderschepping is, werkt deels. Mijn 50c die op leiderkamp moest, werd nog onderschept. Hierdoor viel het leiderskamp niet. Alle blocks hadden verliezen.
    Ik raad de Tage-block aan, die is nog nooit foutgelopen bij mij.
    Ik neem aan dat je in G3 generaalskamp 14 bedoeld die kamp 20 aanvalt.
    Dat gebeurt regelmatig en dan moet je alle andere BLOCK-kampen een halve positie achteruit plaatsen en 5 seconden wachten voor je de BHG gevolgd door de vet wegstuurt.
    Wat je dan ook kan doen is helemaal uitloggen en als je opnieuw inlogt is meestal de oorspronkelijke setting weer hersteld.
    Ik heb nog nooit iets anders dan het tage-block in G3 toegepast, want ik vind de beschrijving van Robin te riskant om daarin tig eenheden te verliezen als je niet op tijd kunt terugkeren.
    Zoals je ook in mijn eerdere post hebt kunnen lezen kies ik alleen voor het tage-block

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.