Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: beloning verjaardasevenement

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Iedereen wist van tevoren EXACT wat we zouden krijgen aan het einde van het evenement. Dus om nu achteraf te gaan zeuren is wat kinderachtig, toch?

    Het was een leuk evenement waardoor het spel voor een paar weken toch anders was. Anders hadden er nu weer mensen gezeurd dat het allemaal eentonig is, of iets dergelijks.

    Het spijt me, maar ik kan totaal geen begrip of respect opbrengen voor mensen die nu klagen over iets wat ze al lang van tevoren wisten.

    Grow up.

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    Het enigste wat ik niks vond waren die reetro gebouwtjes... Wilde ze weggooien maar dat wilde dus niet

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerali Bekijk Berichten
    Het enigste wat ik niks vond waren die reetro gebouwtjes... Wilde ze weggooien maar dat wilde dus niet
    Wij hebben een lid binnen de guild die er verzot op is.
    Het liefste zou hij alle retrogebouwen van alle gildleden ontvangen om zijn hele eiland er mee op te tuigen.
    Stuur mij maar een mail dan zal hij contact opnemen met die TSO-spelers die die dingen het liefste kwijt zijn.

  4. #24

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    (Ook een) hoop onvrede bij onze buur-spelers. Maar dat hadden jullie vast al gezien.

    https://www.facebook.com/TheSettlers...ocation=stream

  5. #25
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Retroskins spaar ik ook. Dus als je ze niet meer wilt, neem ik ze graag over.

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    sorry maar ben er al vanaf

  7. #27
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Wij NL-ders staan er om bekent (en misschien terecht) dat we een stelletje z*kers zijn, maar als ik de verschillende andere fora lees valt het geklaag bij ons nog wel mee.
    20 jarige bestaan topic op bv het engelse forum telt al 45 pagina`s waarin ook steen en been geklaagd wordt, dus misschien zijn er nog grotere z*kers op de wereld

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Retroskins spaar ik ook. Dus als je ze niet meer wilt, neem ik ze graag over.
    stuur maar handelsverzoeken, ik accepteer wel... heb ze allemaal nog... (ook die van de voucher codes)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.