Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: beloning verjaardasevenement

  1. #1
    IndianOutlaw

    beloning verjaardasevenement

    wat vinden jullie ??

    ik vind de beloning voor het verjaardags-evenement waardeloos, heb wel meer dan 100k (het precieze aantal weet ik niet) aan gs opgeofferd voor het evenement en dan krijg je zo'n waardeloze beloning , 150 edels, 10 rekruten (die je alleen in een avontuur kan toevoegen aan je generaal) , 1 of ander gebouw voor 20 settlers en een tig retro-ups voor gebouwen (waar ik geen zak aan vindt)

    als dit zo door gaat , met evenmenten en andere sh it , doe ik er niet meer aan mee, dit is gewoon te belachelijk voor woorden,
    bij bb mogen ze nu toch echt wel met een goede oplossing hiervoor komen,
    dit riekt meer naar verkapte inkomsten dan wat anders

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud

    Beloning missie ballonnen

    Door iedereen zijn heel veel grondstoffen geïnvesteerd in deze missie. De beloning valt tegen. die 10 rekruten zetten zoden aan de dijk, die camouflage dingen voor de gebouwen duren maar 5 dagen, bij de put nog minder die is in een dag of 2 leeg. Jammer dat een evenement, dat zo groot wordt geafficheerd, moet eindigen met zo een beloning.

    Allez het lijkt wel of ze onze spreekwoordelijke zuinigheid hebben overgenomen. Niet dat ik sommige missies en avonturen niet leuk vond, maar de beloning pfff. Hopelijk is dat bij het volgende evenement beter.

  3. #3
    BattiLatti
    Ja, de beloning is erg matig, maar dat wisten we van tevoren. Vandaar ook dat er zo veel mensen gelijk al liepen te klagen dat de beloning niet opwoog tegen de moeite die je ervoor moest doen. Ik denk dat BB zich met dit evenement ernstig heeft verrekend, want een hoop spelers zijn afgehaakt of overwegen dit sterk. Sowieso brengt het spel op dit moment weinig vreugde of uitdaging. Op de Duitse server is de kritiek niet van de lucht en ook daar haken een hoop spelers af, en dat zijn echt spelers van het eerste uur, spelers die vele euro's binnen hebben gebracht bij BB. Het is uiteraard aan iedereen zelf of je nog lol hebt in het spel, maar ik ben klaar, mijn account mag worden gewist.

  4. #4
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    hahaha daar begint het gezeur weer,en ja je wist vooraf wat de beloning was! Het gebouwtje niets mis mee erg leuk! En we wisten al vooraf dat we geen schijn van kan hadden in de landenwedstrijd dus??(iets minder klagen en wat meer inzet wie weet werkt dat!)

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud


    Ben persoonlijk al heel blij met het huisjes. (Helaas niet uitbreidbaar..)
    Ik vind de beloningen goed, aangezien we ook 20 codes hebben gekregen.

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Nah Poegel de 20 codes waren veel beter dan de hoofd beloning uiteindelijk. Maar goed neem aan dat je moet denken dat wij een exclusief gebouw hebben dat nieuwe mensen die het spel gaan spelen niet hebben.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Nah Poegel de 20 codes waren veel beter dan de hoofd beloning uiteindelijk. Maar goed neem aan dat je moet denken dat wij een exclusief gebouw hebben dat nieuwe mensen die het spel gaan spelen niet hebben.
    Wat ik bedoel staat daar een beetje fout

    Ik bedoelde; Huisje vind ik leuk en heeft al een plekje, verder zijn de codes ook een goede toevoeging. Dus over het algemeen is het voor mij oké.
    Beloning voor 100% zou hoger mogen, aangezien je de hoeveelheid stenen ook in 1 week bijna al verdiend.

  8. #8
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Wat ik bedoel staat daar een beetje fout

    Ik bedoelde; Huisje vind ik leuk en heeft al een plekje, verder zijn de codes ook een goede toevoeging. Dus over het algemeen is het voor mij oké.
    Beloning voor 100% zou hoger mogen, aangezien je de hoeveelheid stenen ook in 1 week bijna al verdiend.
    Ik zat meer aan een canvas doek voor iedereen op de server te denken
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Ik zat meer aan een canvas doek voor iedereen op de server te denken
    Zou heel leuk zijn ja!
    Dus Skelril, bestelling doen dan maar?

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xardia Bekijk Berichten
    Het gebouwtje niets mis mee erg leuk!
    heb jij een ander gebouw gekregen?!?!?
    ik heb een waardeloos gebouw gekregen wat maar 20 extra settlers geeft...
    totale verspilling van een goede bouwplek!
    niet verhandelbaar, dus meteen rechtsboven op het kruisje geklikt, in de prullenbak er mee!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.