Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Alleen werken als geboost/gebuffed.

kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

Alleen werken als geboost/gebuffed.

We hebben allemaal waarschijnlijk al wel meegemaakt dat een dure productie locatie leeg raakt. (denk aan een level 5 goudmijn) Naast de grondstoffen die je gebruikt om hem opnieuw te maken, ben je ook weer upgrade kosten en tijd kwijt.

Met het wetenschapsysteem hebben we er weer een aantal van die dingen bijgekregen, die nogal ruig met je beschikbare grondstoffen omgaan. Denk daarbij aan de geavanceerde papiermolen, die iedere 10-12 minuten 6 tropenstammen wegsnoept om papier van te maken. Dat gaat erg hard! En die stammetjes zijn best schaars. Wat we in dat soort gevallen meestal doen is deze dingen alleen geboost laten draaien. Maar dat is handwerk. En soms vergeet je er een, en dat kan een aardige aanslag op je grondstoffen betekenen.

Ik zou daarom graag zien dat die geavanceerde gebouwen een optie krijgen die je aan kunt zetten, dat ze automaitisch stoppen met hun productie als een buff/boost op is. Of een optie dat ze alleen draaien als ze geboost zijn. Zo kunnen bv je mede gilde leden altijd je munthuis boosten, ook als je niet on-line bent.

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    goed idee, mag gelijk worden ingevoerd

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Zou dan ook leuk zijn om te kunnen zien wie je heeft gebuffed.
    Zou bij het gebouw aangegeven kunnen worden bij detailoverzicht.

stranger
    zeer goed idee, kan dit alsjeblieft worden ingevoerd?

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Of gewoon de gebouwen weer op vis, brood of vlees zetten net als in de oude settlers.

In deze versie is dat dan visschotel, goedbelegde boterham of tante irma's cadeaumand, die door de settlers wordt opgehaald als de verbetering is afgelopen.
    Verbeteringen door vrienden kan gewoon blijven bestaan, enkel de tijd van de verbetering door een vriend moet bij de resterende tijd van het gebouw worden opgeteld.

De productie van verbeteringen moeten dan wel in een ander gebouw en in het economie-overzicht opgenomen worden, wat ik persoonlijk weer een verbetering van het spel vindt.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Zou dan ook leuk zijn om te kunnen zien wie je heeft gebuffed.
    Zou bij het gebouw aangegeven kunnen worden bij detailoverzicht.
    Als ik me niet vergis zal dit mogelijk zijn met het nieuwe nieuwsscherm dat een tijdje geleden is aangekondigd! :-)

BB_Skelril

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis zal dit mogelijk zijn met het nieuwe nieuwsscherm dat een tijdje geleden is aangekondigd! :-)

BB_Skelril
    Ah kijk, dat is goed nieuws

Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het een heel goed idee, mag snel worden ingevoerd :-)

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Top idee!!

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten

BB_Skelril

[sarcasme modus aan]
    komt dat nieuwsscherm tegelijk met de PvP? Bedoel "Ontwikkelaarsdagboek: 20.11.2012"
    [/sarcasme modus uit]

zou het wel fijn vinden. En zou ook graag een aantal meldingen uit zetten. (ik hoef geen melding dt een gebouw gebuft is of dat een geoloog op pad gaat of dat ik kaartstukken aan mijn magazijn toe gevoegd heb)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten