Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Suggestie een nieuwe avontuur voor clans

Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal gaaf zeg ik.... Ik hoop dat BB hier op duikt... Is het niet geweldig dat de community mee denkt om het aantrekkelijk te blijven houden??? :-)

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens! Misschien moeten we er een wedstrijd van maken met uiteindelijk naams vermelding van alle mensen die hun ideeen zijn gebruikt! :-)

Helemaal top Wittenagel en alle anderen!!!

Maggy53's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk idee witttenagel. Het zou ook prettig zijn als er rekening gehouden kunnen worden met avonturen voor spelers met 200 generaal. Zo kunnen de spelers van een lager lvl ook goed meekomen.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir-Lancelot Bekijk Berichten
    Ik zie dat we hier als TBOD al goed vertegenwoordigd zijn! :-)

extra suggestie om misschien verschillende avonturen te laten doen om als gilde uit komen bij 1 eind "baas" dus bv: er moeten 10 verschillende avonturen gedaan worden:
    4x wit avontuur
    3x groen
    2x blauw
    1x paars

Op die manier vraagt het ook een beetje organisatie van de gilde kant, wie doet wat???
    Ik zou dan wat meer paarsen en blauwe willen want bijvoorbeeld een vikingen is redelijk easy.

Je zou ook event kunnen doen als versla alle vikingen avonturen waarbij je alle blauwe avonturen moet doen
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten