Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 70

Onderwerp: Is dit normaal?

  1. #41
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de reactie raar van Skelril...nu zijn de opgelichte mensen de sjaak hadden ze maar niet moeten ruilen.

    Misschien dat wij de facebookpagina maar weer in het leven moeten roepen waar wij als communicty elkaar kunnen waarschuwen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #42
    vlaflip's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    zelf een zwarte lijst maken op het forum....

  3. #43
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Wat een klinkklare onzin is dit nu weer ?? Dus iemand op ignore zetten zorgt er voor dat het gedrag van de persoon veranderd???.
    Het op negeer zetten van een speler die lastig is zorgt ervoor dat je de tekst van deze persoon niet meer kan zien. Op deze manier is het gedrag inderdaad niet veranderd maar het zorgt er wel voor dat mensen rustig verder kunnen spelen zonder het gedrag van deze speler te hoeven zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Zolang er nog dagelijks nieuwe spelers bijkomen is er een nieuw potentieel slachtoffer voor deze 'boefjes'.
    Er komen inderdaad dagelijks nieuwe spelers bij maar de hoeveelheid spelers die daadwerkelijk "trollen" en "lastig" zijn ligt op de Nederlande server vrij laag. Zoals ik eerder ook al heb aangegeven is de Nederlandse server vergeleken met alle andere werelden het braafste jongetje van de klas. Ik snap dat het vervelend is dat er rotte appels in het spel zijn maar deze zullen vanzelf uit de boom vallen. Jullie kunnen hier als community samen best mee omgaan, ik heb over het laatste jaar namelijk vaak genoeg gezien dat jullie jezelf goed kunnen reguleren.


    Enfin.... in dit specifieke geval doet de speler niets dat tegen onze regels is. Het risico van handelen ligt bij de spelers zelf en het enige wat hier dan ook tegen gedaan kan worden is de speler negeren en alleen handelen met mensen die je vertrouwd.

    Verder kunnen jullie natuurlijk altijd een nieuw topic beginnen met informatie voor beginnende spelers en ze aanwijzingen of tips geven. Op deze manier valt de informatie ook beter te reguleren gezien ik de juiste topics dan sticky kan maken waardoor beginnende spelers weten dat het goede informatie is.




    Naming & shaming is trouwens niet de juiste oplossing voor dit soort problemen en zal niet worden getolereerd



    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 22-07-13 om 12:48.

  4. #44

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het op negeer zetten van een speler die lastig is zorgt ervoor dat je de tekst van deze persoon niet meer kan zien. Op deze manier is het gedrag inderdaad niet veranderd maar het zorgt er wel voor dat mensen rustig verder kunnen spelen zonder het gedrag van deze speler te hoeven zien.
    ...


    Enfin.... in dit specifieke geval doet de speler niets dat tegen onze regels is. Het risico van handelen ligt bij de spelers zelf en het enige wat hier dan ook tegen gedaan kan worden is de speler negeren en alleen handelen met mensen die je vertrouwd.

    Naming & shaming is trouwens niet de juiste oplossing voor dit soort problemen en zal niet worden getolereerd

    BB_Skelril
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Wat een klinkklare onzin is dit nu weer ?? Dus iemand op ignore zetten zorgt er voor dat het gedrag van de persoon veranderd???. Zolang er nog dagelijks nieuwe spelers bijkomen is er een nieuw potentieel slachtoffer voor deze 'boefjes'.

    Het is de verantwoordelijkheid van BB om spelers - en vooral de PEGI-7 spelers - te beschermen tegen dit soort gedrag. Dit doe je dus niet door ze op ignore te zetten, maar dit gedrag aan te pakken. Uiteraard geldt onschuldig totdat het tegendeel is bewezen: 'Screenshot or it did not happen' !

    Het beleid binnen TSO games dient hierop te worden aangepast.

    ps: Die smiley vind ik overigens buitengewoon ongepast. Dit soort zaken zijn niet lollig .....

    gr. Tymy
    Negeren is struisvogeltactiek skelril, is niet de oplossing. Jullie maken het spel pegi7, bescherm deze naievelingen dan ook net als dat je dat ook doet tegen ongewenst chatgedrag. Sluit me aan bij Tymy in deze.

    Daarnaast doet deze persoon wel iets verkeerd. Hij vraagt hulp voor een missie en handelt onder valse voorwendselen, de ruil was feitelijk al nooit als handel bedoeld, maar als een zeer korte lening voor het kunnen voltooien van een missie.
    Op de engelse server heb ik bans hiervoor meegemaakt. Welliswaar tegen spelers tegen wie er uiteraard ook genoeg bewijs was. Het kan dus wel...Ben zelf op dit punt wel voor een 3-strike-out-systeem. Zoals ik in een vorige post al aangaf dat men een eerst tijdelijke bans krijgt voor zware (veelvuldige) goed bewezen vergrijpen. Dit geeft een speler daarna de kans om op een normale manier verder te spelen.

    The name & shame hoe verleidelijk dat in sommige gevallen ook is kan je inderdaad niet aan beginnen. Hier kunnen al snel namen in worden verzameld tegen wie er maar erg mager bewijs is, of erger...namen van mensen die wel gewoon eerlijk spelen, maar zwart worden gemaakt omdat ze toevallig niet zo goed met een ander door 1 deur kunnen.

  5. #45
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Naming & shaming is trouwens niet de juiste oplossing voor dit soort problemen en zal niet worden getolereerd



    BB_Skelril[/COLOR]
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met dit standpunt niet geheel eens ben... dit aangezien *indien overduidelijk bewezen* dit juist een zeer goede preventieve werking zou hebben voor de nieuwkomers; maar ook voor reeds aanwezige spelers.

    Het alleen maar neerleggen bij de verhandelaar... en/ of het op ignore zetten van betreffende *boefjes* lost in dit geval het probleem niet op; in een Pegi 7 game verwacht ik meer eerlijkheid dan in wat voor andere game dan ook; en dit dient mede uitgedragen te worden door de spelers maar zeker ook door BB.

    Ik snap best dat de handel niet geheel gereguleerd kan worden aangezien dit teveel werk is; echter zou *Naming & Shaming* al meer dan genoeg oplossen... misschien moet er wel een *onpartijdige commissie* (zijn we goed in hier in Nederland) adhv geleverd bewijs beoordelen of iets oplichting is geweest of niet... dan krijg je geen wildgroei aan *Name & shame* en houd je het meer open en eerlijk dan iedereen die bij het minste geringste *oplichting* posts gaat posten hier.

    **Ik weet het.... het is maar een idee van een fladderende vogel**

  6. #46
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten

    Verder kunnen jullie natuurlijk altijd een nieuw topic beginnen met informatie voor beginnende spelers en ze aanwijzingen of tips geven. Op deze manier valt de informatie ook beter te reguleren gezien ik de juiste topics dan sticky kan maken waardoor beginnende spelers weten dat het goede informatie is.
    BB_Skelril
    Dit is een goed idee, maar: Dan moet dit topic wel bekend worden gemaakt. Door middel van homepage of ingame. Er zijn heel veel topics die (vooral nieuwe) spelers nog niet hebben gezien. Velen zijn zich niet bewust van de informatie op het forum, dus het zal ergens promoot moeten worden. Ik heb vele ideeën om dit te promoten, maar verwacht dat deze toch niet ingezet zullen worden.

    Goed voorbeeld is het vouchertopic, er zijn nog steeds velen die niet weten dat dit topic bestaat.

    Gr. Poegel
    Laatst gewijzigd door Poegel; 22-07-13 om 14:12.

  7. #47

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Een zwarte lijst is een erg goede oplossing, zo krijgt de oplichter ook zijn verdiende loon, en het is simpel samen te stellen.

  8. #48
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel,

    Het topic met de vouchercodes staat inmiddels op de hoofdpagina. Ik zal vanaf nu af aan meer content van jullie op de hoofdpagina zetten zodat het meer aandacht krijgt. Jullie kunnen hierbij ook helpen door mensen een link te geven naar het juiste topic!

    BB_Skelril

  9. #49
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten

    (Ik kies trouwens geen kant in de oplichtingszaken)

    Gr. Poegel


    Wat is de bedoeling van deze toevoeging? a)heeft niemand gevraagd of je een kant wilde kiezen en b) als je dan wil meedelen dat je geen kant kiest mag ik als reactie daarop vast wel zeggen dat ik in dit geval de kool en de geit sparen onzinnig vind.
    In "oplichtingszaken" lijken me de verhoudingen overigens duidelijk: je hebt een dader en een slachtoffer. Dit topic gaat erover hoe de slachtoffers te beschermen, de spelers dragen allerlei oplossingen aan die vervolgens weer een voor een door Skelril overboord gegooid worden. Een standpunt dat ik totaal niet begrijp. Vraag me af waarvoor je dan wel een ban kunt verwachten.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #50
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Mosterd na de maaltijd Skelril, dat voucher topic op de voorpagina, het evenement is morgen afgelopen....

    Voor het overige; mij is het een raadsel waarom je ons de raad geeft om een topic over oplichting te openen en dan gelijk zegt dat er geen namen genoemd mogen worden. Weinig zinvol zo'n topic dan.

    Ik ben zeer teleurgesteld dat je er niet voor verantwoordelijk voelt dat oplichters vrijuitgaan op de server. Er is gekozen voor pegi7, kleine kinderen en kleuters hebben dus toegang tot het spel. De meeste volwassenen doen er alles aan om kinderen te beschermen tegen kwalijke praktijken, jullie in mijn ogen niet. Daar word ik toch een beetje verdrietig van.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.