Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 70

Onderwerp: Is dit normaal?

  1. #51
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Poegel,

    Het topic met de vouchercodes staat inmiddels op de hoofdpagina. Ik zal vanaf nu af aan meer content van jullie op de hoofdpagina zetten zodat het meer aandacht krijgt. Jullie kunnen hierbij ook helpen door mensen een link te geven naar het juiste topic!

    BB_Skelril
    Thx, goed bezig

  2. #52

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Mosterd na de maaltijd Skelril, dat voucher topic op de voorpagina, het evenement is morgen afgelopen....

    Voor het overige; mij is het een raadsel waarom je ons de raad geeft om een topic over oplichting te openen en dan gelijk zegt dat er geen namen genoemd mogen worden. Weinig zinvol zo'n topic dan.

    Ik ben zeer teleurgesteld dat je er niet voor verantwoordelijk voelt dat oplichters vrijuitgaan op de server. Er is gekozen voor pegi7, kleine kinderen en kleuters hebben dus toegang tot het spel. De meeste volwassenen doen er alles aan om kinderen te beschermen tegen kwalijke praktijken, jullie in mijn ogen niet. Daar word ik toch een beetje verdrietig van.

    sluit me geheel bij nelleke aan...

  3. #53
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Voor het overige; mij is het een raadsel waarom je ons de raad geeft om een topic over oplichting te openen en dan gelijk zegt dat er geen namen genoemd mogen worden. Weinig zinvol zo'n topic dan.
    Nelleke199,

    Naming en shaming is simpelweg niet de bedoeling en is ook niet de reden dat ik aangaf om een topic te maken. Je kan in het topic simpelweg tips geven aan nieuwe spelers zodat ze veilig kunnen beginnen. Dit is aan jullie als community om dat te doen, zoals jullie ook de handleidingen voor avonturen maken.

    Verder heb ik verschillende manieren aangegeven om dit soort problemen op te lossen, deze werken allemaal en ik raad dan ook aan om het simpelweg te proberen.

    BB_Skelril

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Als je van BB dan geen topic "naming and shaming" mag openen is het hek helemaal van de dam.
    BB deed niks, doet niks en zal ook in de toekomst niks doen om dit soort uitwassen tegen te gaan.

    Heb jarenlang op Grepolis gespeeld, maar wat hier op TSO - kennelijk met goedkeuring van BB - door spelers wordt uitgevreten slaat alles.

    Als er dan een topic naming and shaming geopend wordt is voor mij de 1e die daarvoor in aanmerking komt BB zelf!

    De reacties van BB-Skelril zijn op zijn minst "twijfelachtig" en dan druk ik me zorgvuldig voorzichtig uit.

    Er is maar 1 manier om dit soort gedrag te voorkomen.
    Geen ingore.
    Geen chatban
    Maar een permanente ban voor het IP-adres, account en e-mailadres.

  5. #55
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hobbeldebobbel,

    Het gaat hierbij om een rotte appel tussen duizenden niet rotte appels, het gaat dus echt niet zo slecht als je in je post aangeeft. Dat is ook de reden dat ik er op vertrouw dat jullie dit als community op kunnen lossen. Jullie zijn altijd zelf-regulerend geweest en ik denk dat jullie dat in dit soort situaties ook kunnen doen.

    BB_Skelril

  6. #56

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Hobbeldebobbel,

    Het gaat hierbij om een rotte appel tussen duizenden niet rotte appels, het gaat dus echt niet zo slecht als je in je post aangeeft. Dat is ook de reden dat ik er op vertrouw dat jullie dit als community op kunnen lossen. Jullie zijn altijd zelf-regulerend geweest en ik denk dat jullie dat in dit soort situaties ook kunnen doen.

    BB_Skelril
    Ja gelukkig zijn er maar een paar rotte appels.
    Maar het is JULLIE taak die eruit te snijden en de beginnende spelers te beschermen tegen dit soort uitwassen.
    Doen jullie dat niet dan zijn jullie (ic BB) net zo erg als die rotte appels!

  7. #57
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hobbeldebobbel,

    De Nederlandse server heeft een sterke community en er zijn verschillende opties om met dit soort gedrag om te gaan. Ik heb in dit topic al verschillende manieren aangegeven die heel goed werken waarbij er niemand zijn/haar account kwijt hoeft te raken. Ik raad dan ook aan om deze opties gewoon te proberen. Mocht later blijken dat deze opties niet werken dan kunnen er op dat moment altijd nog andere stappen worden genomen. Maar laten we het eerst als community proberen op te lossen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 22-07-13 om 22:45.

  8. #58
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten


    waarbij er niemand zijn/haar account kwijt hoeft te raken.

    BB_Skelril
    Skelril is van "de boel bij elkaar houden" , kopjes thee enzo. En wat gebeurt er nu met een speler als Jackie444? Je kunt dit topic wel blijven censureren maar al op voorhand meedelen dat de oplossing geen ban zal zijn is natuurlijk treurig.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #59
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Qwerty,

    Een speler bannen is inderdaad een optie maar ik vind het persoonlijk geen oplossing. Dit omdat de speler er niet veel van zal leren en misschien zelfs wel terug komt met een nieuw account en het nogmaals doet. Daarom heb ik verschillende opties gegeven waarbij niemand zijn/haar account kwijt hoeft te raken maar het probleem toch kan worden opgelost. Op deze manier zal de speler vanzelf leren dat die manier van spelen niet werkt en zal zich zo hopelijk beter gaan gedragen. Mocht uiteindelijk blijken dat de oplossingen niet hebben gewerkt dan kunnen we altijd nog overgaan op een account ban of dergelijke methodes. Maar voor nu denk ik dat jullie als community sterk genoeg zijn om dit te overwinnen, en misschien zelfs de spelers te "hervormen" naar aardigere spelers. Stel jezelf op als rolmodel, maak een topic aan met tips voor de beginnelingen etc! :-)

    PS: Ik ben niet zo'n thee fan, maar ik ben wel een fan van een goede, sterke community die met elkaar problemen trotseren - dat is namelijk de gehele bedoeling van een community.

    BB_Skelril

  10. #60

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Tjonge tjonge wat heb zo'n ban voor zin, met een dynamish IP onmogelijk om zo'n figuur te bannen, en anders zijn er alijd nog proxy's
    iedereen weet dat die Jackie444 "senkons" is en ik begin al te twijfelen aan een ander figuur met de zelfde streken in de chat
    laat dat jong links liggen met alles wat hij doet, zolang hij gevoerd wordt blijft hij terug komen, daar kickt hij op, en leeft hij van.
    Ruil simpel weg met mensen waar je al maanden mee handel, voor newbees ja jammer moeten ze wat meer op de chat lezen zou ik zeggen
    kom je er snel genoeg achter

    overigens zou een black list voor dat best handig zijn, "spelers om te vermijden"

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.