Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 70

Onderwerp: Is dit normaal?

  1. #31
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ach denk dat er meer mee speelt witte... het denk ik om opstapeling van wat Jackie444 allemaal doet en dat sommige mods hem in bescherming nemen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #32
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Goed laat ik dan ook maar happen.....

    Dit soort *personages* horen hier niet thuis... helaas zal ieder spel zijn rotte appels kennen (zoals ook in Real-life).

    Echter om nu in de reacties te lezen dat de verzender eigenlijk zelf wel *erg* fout is gaat me toch iets te ver.
    9 van de 10x als er om hulp word gevraagd op de handel ivm missies wordt die gegeven.... op basis van (goed) vertrouwen.... dat mensen daar misbruik van (willen) maken is gewoon *not-done*

    Ik heb al meerdere keren mensen schadeloos gesteld in dit soort gevallen.... echter ben ook van mening dat bij meerdere meldingen over een specifiek persoon er harder opgetreden zou moeten/ mogen worden vanuit BB

    Ik heb er ook geen enkel probleem mee om dit soort personen hier *publiekelijk* aan de schandpaal te nagelen als het onomstotelijk bewezen is.

  3. #33
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    Het is aan jullie zelf om er voor te zorgen dat een handel goed verloopt. Als er spelers zijn die het vertrouwen van anderen misbruiken bij het handelen dan is de beste oplossing om deze persoon te negeren en er niet meer mee te handelen. Er zijn geen specifieke regels over het handelen en het zou onmogelijk zijn om dit op een dagelijkse basis in de gaten te houden gezien er honderden dan wel duizenden transacties per dag plaats vinden.

    Overigens gebeurt het bannen van een account enkel in de ergste situaties gezien dit een drastische maatregel is. Als de personen zich misdragen dan zullen ze (net zoals ieder ander) een chat-ban krijgen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 22-07-13 om 09:49.

  4. #34
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Zeer onbevredigend deze post Skelril.

    Een chatban is geen adequate maatregel tegen oplichting, vind ik. Maar natuurlijk wel een stuk makkelijker voor de staf.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #35
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Nelleke199,

    Zoals roodstaart ook al aangaf zijn in elk spel wel een aantal rotte appels. De beste manier om met dat soort spelers om te gaan is door de "/ignore" functie te gebruiken en alleen met vrienden of gildeleden te handelen. Verder is het belangrijk om als community ook informatie met elkaar te delen, op deze manier kan je veel van dit soort problemen al tegen gaan.

    Verder kan je ook altijd de "/report" functie gebruiken in het geval een speler de regels breekt.

    Ik snap best dat dit soort situaties lastig kunnen zijn, maar vergeleken met andere werelden is onze community het braafste jongetje van de klas! ;-) Daarom heb ik er ook vertrouwen in dat we dit soort problemen als community kunnen oplossen zonder dat we daarvoor spelers hoeven te verbannen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 22-07-13 om 12:28.

  6. #36
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Met opzet gebruik ik die ignore functie niet Skelril, omdat ik die type's zoals genoemd in de openings post, in de gaten wil houden als ik on-line ben. Zoals velen met mij doen.

    Wij zouden ook niets kunnen rapporteren, als wij niet kunnen zien wat deze type's uithalen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #37
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Met opzet gebruik ik die ignore functie niet Skelril, omdat ik die type's zoals genoemd in de openings post, in de gaten wil houden als ik on-line ben. Zoals velen met mij doen.

    Wij zouden ook niets kunnen rapporteren, als wij niet kunnen zien wat deze type's uithalen.
    Je kan inderdaad niet meer zien wat deze speler doet, waardoor er dus ook geen reden is om de speler nog te rapporteren gezien je er geen last meer van kan ondervinden ;-). Doordat je de speler negeert is het probleem dus verholpen.

    BB_Skelril

  8. #38
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry Skelril, het probleem is dan niet verholpen alleen niet meer zichtbaar voor mij/ons.
    Als het duidelijk is dat een speler mensen oplicht moet daar gewoon iets aan gedaan worden en dan volstaat het niet om iemand een chat ban te geven voor 1 of 2 dagen. Het zou wat moois wezen als bv via marktplaats mensen worden opgelicht en marktplaats en/of de politie zegt, nou stuur maar gewoon geen mailtje meer naar die persoon dan wordt u ook niet meer opgelicht.

  9. #39
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Je kan inderdaad niet meer zien wat deze speler doet, waardoor er dus ook geen reden is om de speler nog te rapporteren gezien je er geen last meer van kan ondervinden ;-). Doordat je de speler negeert is het probleem dus verholpen.

    BB_Skelril
    Wat een klinkklare onzin is dit nu weer ?? Dus iemand op ignore zetten zorgt er voor dat het gedrag van de persoon veranderd???. Zolang er nog dagelijks nieuwe spelers bijkomen is er een nieuw potentieel slachtoffer voor deze 'boefjes'.

    Het is de verantwoordelijkheid van BB om spelers - en vooral de PEGI-7 spelers - te beschermen tegen dit soort gedrag. Dit doe je dus niet door ze op ignore te zetten, maar dit gedrag aan te pakken. Uiteraard geldt onschuldig totdat het tegendeel is bewezen: 'Screenshot or it did not happen' !

    Het beleid binnen TSO games dient hierop te worden aangepast.

    ps: Die smiley vind ik overigens buitengewoon ongepast. Dit soort zaken zijn niet lollig .....

    gr. Tymy
    Laatst gewijzigd door Tymy; 22-07-13 om 11:51. Reden: ps toegevoegd

  10. #40
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Gezien de lakonieke houding van BB bij monde van Skelril lijkt mij het sws verstandig om een apart topic te openen voor de "naming and shaming". Elke dag komen er nieuwe spelers en dus potentiele slachtoffers bij, je kunt maar beter gewaarschuwd zijn.
    TSO heeft als basis : samenwerking, via gildes, missies en nu ook weer het evenement, het spel is bijna niet te spelen zonder samenwerking. En wat moet je dan als nieuwkomer zonder gilde en zonder veel vrienden?, die vriendelijke speler die je aanbiedt je met de missie te helpen is dan de redder in de nood. Wat mij betreft gewoon virtuele "loverboys" .
    Hoe moeilijk kan het zijn om daar een ban op te gooien, typisch geval van onwil en zoek het maar uit.
    ps: ik heb het alleen over 1 vis voor kostbare/veel grondstoffen. Veel te veel vragen voor je produkten op de handel is, hoewel net zo laakbaar, toch iets anders.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.