Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 5 6 7
Resultaten 61 tot 70 van de 70

Onderwerp: Is dit normaal?

  1. #61
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten

    Enfin.... in dit specifieke geval doet de speler niets dat tegen onze regels is. Het risico van handelen ligt bij de spelers zelf en het enige wat hier dan ook tegen gedaan kan worden is de speler negeren en alleen handelen met mensen die je vertrouwd.

    BB_Skelril
    Ik ga hier toch nog even op terugkomen en wel hierom:

    In de Nederlandse versie van Forum en in-game gedragsregels staat het volgende:

    Spamming / flooding

    Het aanmaken van berichten vol spam of het aanmaken van eindeloos veel berichten is niet toegestaan en zal (afhankelijk van de omstandigheden) leiden tot een ban van 34 uur. Bij ernstige overtredingen kan de gebruiker zelfs alle toegang tot het systeem worden ontzegd (spel/chatroom/forum).
    In de Engelse versie staat het volgende:

    Spamming / Flooding/scamming
    The creation of spam and/or flooding posts is not permitted and may, depending on the circumstances, result in a 24-hour ban and even exclusion from the service (game/chat room/forum). Scamming is strictly against the rules and can result in a permanent ban.
    bron: http://forum.thesettlersonline.com/t...315#post207315

    Let vooral even op dat laatste zinnetje : Scamming is strictly against the rules and can result in a permanent ban. Dit zinnetje is dus niet meegenomen in de Nederlandse vertaling !

    Het is wel degelijk de verantwoordelijkheid van BB om hier wat aan te doen en niet de ' community'. Als je toch wilt volharden in het feit dat we het samen moeten oplossen dan nodig ik bij deze iedereen uit om naar de Engelse Server Newfoundland te komen. Heb voldoende grondstoffen om daar een Gilde te beginnen

    Met vriendelijke groet,
    Tymy
    Laatst gewijzigd door Tymy; 23-07-13 om 06:45.

  2. #62

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Het hele scammen (oplichten) is hier zelfs buiten beschouwing gelaten Tymy..:P
    Overigens wel opmerkelijk dat het daar niet mag, maar hier wel. Maar wellicht dat deze onvolledige vertaling hier dan alsnog wordt aangepast/aangevuld (kan makkelijk t is toch beta!) en zo de NL tak nu toch ineens ook iets meer tools geeft dit fenomeen aan te pakken ^^
    Laatst gewijzigd door kili; 23-07-13 om 06:51.

  3. #63
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Zal wel weer aan de vertaler liggen. Maar mensen Skelril heeft zijn standpunt ingenomen ik denk dat het verder geen zin heeft dit op het forum verder te discusseren wat je kan doen is het aan de ondersteuning sturen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #64

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ook Skelril kan zich vergist hebben en deze vertaalfout zijn ontschoten waardoor die de veronderstelling is er niks tegen te kunnen doen taartje. In het verleden heeft hij wel vaker laten zien dat hij op eerdere beslissingen/uitspraken durft terug te komen als die ziet dat hij het onjuist heeft gehad en dit dan ook toegeeft. Spreekt ook wel voor m vind ik.

  5. #65
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jep de bedoel ik ook Kili was en pro Skelril post Vind alleen dat we opgegeven moment de discussie moeten stoppen. En vind ook na het even te hebben laten bezinken dat we niet direct met permanent banns moeten gaan strooien denk dat wij als community het ook kunnen oplossen als het dan niet lukt dan kan je altijd nog bannen. Ik heb bijvoorbeeld beide heren al de hele week niet meer gezien.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #66

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Nee gelijk een permanente ban ben ik ook niet voor. Zoals 2x eerder genoemd ben ik wel voor een 3 strikes out systeem. Zie dit bij meer games voor bv het gebruik van exploits of ander serieus ongewenst gedrag wat regelmatig terugkomt en waarbij andere maatregelen bewezen niet effectief zijn. Het is dan gebruik om eerst een tijdelijke ban in te zetten, een dag, week, maand zelfs 3 maanden of een jaar, maar waarna de ban weer wordt opgeheven en de speler zo een nieuwe kans krijgt. Echter na 2 tijdelijke bans staan ze wel op de lijst voor een permanente. Maar zoals ik ook al eerder aangaf is het een paardenmiddel wat pas bij zeer ernstige vergrijpen zou moeten worden toegepast (imo is dit wel er 1 van) of als blijkt dat een chatban bij iemand keer na keer na keer na keer na keer (etc laat BB t maar invullen) geen zin heeft. In eerste instantie zijn het dus nog geen definitieve bans, maar wel zeer serieuze wakker-schud-momentjes.

    Maar je hebt gelijk, kan beter zo gaan fietsen nu t nog lekker is buiten en ik de dag vandaag voor mezelf heb :P

  7. #67
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Fietsen in dit weer ... je weet ze hebben voor niet fitte oude mensen een weer alarm uitgegeven he
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #68

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Je bedoelt te zeggen dat je zelf beter niet mee gaat? :P

  9. #69

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    BB Skelril,

    al jouw opmerkingen en beroepen op zelf oplossen ten spijt, hier wordt duidelijk gevraagd of TSO wil ingrijpen omdat er velen zijn die het gedrag van deze spelers gevolgd hebben en er zat van zijn.

    Volgens mij heb ik het helder gesteld zo!

    Grtzz,
    Crien

  10. #70
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    De regels zijn niet vertaald van de Engelse versie het is dan ook niet verkeerd vertaald of vergeten. De 'scamming' regel is iets wat ze waarschijnlijk zelf op de Engelse server er bij hebben gezet en is niet iets wat in onze standaard regels staan.

    Dit valt ook terug te lezen op het Duitse forum: http://forum.diesiedleronline.de/thr...mp-Forenregeln


    II handel buiten het handelssysteem / via de vriendenlijst
    Vrienden kunnen met elkaar ruilen particulier, nadat ze samen vrienden waren geweest gedurende tenminste 24 uur. In de speciaal ontworpen handel fora of in de chat room opzetten en het aanvaarden van de handel aanbiedingen of handel veilingen en wedstrijden "globaal-7" (in een game wereld), is toegestaan ​​op grond van eigen markt aanbiedingen die beschikbaar zijn voor het publiek op de handel. Aanbod van objecten dat niet schenkbar zijn met het systeem voor de handel, maar alleen onder vrienden, is toegestaan, maar deze handel wordt gedaan op basis van vertrouwelijkheid en dus op eigen risico.

    Bron: google translate
    Ik zal het topic hierbij sluiten, mochten er nog verdere problemen/klachten zijn dan kan dit bij het ondersteuningteam worden gemeld of bij mij in de PM.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 23-07-13 om 09:36.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.