Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 70

Onderwerp: Is dit normaal?

  1. #21
    TIPEX
    geeft toch wel weer stof tot nadenken wittenagels reactie....

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    ben het compleet met wittenagel eens ( en dat gebeurt niet vaak ) 't is gewoon eigen schuld dikke bult. jij bent zelf degene die grondstoffen verhandeld.
    als je iemand niet vertrouwd moet je er maar niet mee handelen .
    het is wel jammer dat er mensen zijn die zo doen. maar je bent zelf zo dom om er in te trappen.
    Laatst gewijzigd door Calimer0; 21-07-13 om 06:40. Reden: typefoutje :)

  3. #23

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Ongehoord en ongelofelijk! Als je elkaar in een spel al niet meer kunt vertrouwen, wat blijft er dan nog over? Gelukkig heeft MGA80 screenshots gemaakt en laat dat een wijze les zijn voor anderen (zelf zou ik daar NIET aangedacht hebben). Ik hoop echt dat iedereen nu wakker wordt en zelfs voor het kleinste ding deze twee mensen rapporteren bij de spelleiding......

    En dan als het mensen dan toch zo makkelijk gemaakt wordt iedereen op te lichten kun je dus een gilde beginnen, de spelers uitkleden en eruitknallen! Zou heel makkelijk zijn............. pffffffffff wat een wereld!

    @Tymy
    Niet om het een of ander........... maar je handelt in goed vertrouwen met elkaar en dan getuigt de reactie van brother1 dat hij de boel moedwillig aan het flessen is.

    Grtzz,
    Crien
    Laatst gewijzigd door CrientjeS; 21-07-13 om 07:27. Reden: toevoeging

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ehm, het is je eigen schuld als jij wat uitleent? Als je het niet terugkrijgt, is dat je eigen schuld, lijkt mij.

  5. #25
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    [QUOTE=wittenagel;10887]Hallo,

    Als ik 7 maanden terug in de tijd (en nu nog steeds) ga dan kan ik nu zoveel namen opnoemen die ook mee deden en doen aan zogenaamde "oplicht praktijken". Voor 1 munt 500 of zelfs 1000 grondstoffen vragen. Deze spelers zijn nu zogenaamd ervaren en goed. Waarom word er hier dan niet over gesproken??

    Sorry maar dit vind ik nergens op slaan. QUOTE]

    Wittenagel het gaat nog niet eens om de grondstoffen. Je stuurt een berichtje met daarin de vraag krijg ik het nog terug. Dan had brother1 niet moeten reageren, maar dat doet hij dus wel. En als je dan als reactie terugstuurt jammer dat het op deze manier moet en je krijgt dan het volgende berichtje terug (zie boven).

    Het is toch jammer dat mensen op zo manier aan hun grondstoffen moeten. Maar zoals ik al aangaf het is richting support.

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Er is nog een verschil tussen een aanbieding op handel zetten die nergens opslaat maar welke men vrijwillig accepteert (ik vind het ook oplichting zoals witte het omschrijft!,maar goed...de meningen zijn daar nogal over verdeeld) of een geval zoals hier in de starttopic wordt omschreven dat mensen grondstoffen geven onder het mom dat ze ze terugkrijgen (heen en weer ruilen voor een missie bv) waarna dat teruggeven nooit meer gebeurd. Ja dat is ook vrijwillig, maar bij handel weet je dat je het kwijt bent en accepteer je deze wel of niet. Als ze heen en weer willen ruilen voor een houtje/visje dan doe je dat in goed vertrouwen dat je het ook terugkrijgt, een handel vs zo'n zelfde houtje/visje had je nooit uit het handelshuis gepakt.

    Laten we deze 2 verschillende zaken ook vooral uit elkaar blijven houden!

  7. #27
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Laten we zeggen dat het voor een missie is voorbeeld:

    Verhandel 50 munten ( wat bijna niet voorkomt. Ik heb de duurste gepakt)
    En je zou dit niet terug krijgen....... BAM weg uit mijn vriendenlijst en niet meer terug komen.

    Laten we andere voorbeeld nemen:

    Speler: Pleaaaaaassse wittenagel ik mis marmer pleaaaaassee mag ik 2000 marmer van je
    Witte: wanneer krijg ik het terug?
    Speler: morgen

    Dit klopt dus niet. Een gemiddelde lvl 25 speler kan jouw dit met pijn en moeite terug betalen de dag erop.

    witte: als je mij over 3 dagen terug betaald vind ik het ook goed
    speler: ok

    Handel met speler.

    Na 3 dagen

    witte: he heb jij mijn marmer nog
    speler: marmer waar heb jij het over...........
    witte: ok tot ziens

    Het heeft helemaal geen zin om negatieve energie op te wekken.

    Waar dit naar toe gaat is dat spelers niet meer gaan handelen met andere die ze niet vertrouwen. Spelers gaan voorzichtiger handelen wat ook niet meer dan normaal is. Ik leen ook niet zomaar iets aan vrienden in real life. Wat wij vergeten is dat dit een PEGI-7 spel is. Weten hoe kinderen moeten handelen???
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 21-07-13 om 10:00.

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    kinderen weten wel wat valsspelen is, wel op 7-jarige leeftijd. Het gaat te makkelijk om achter t feit kind te verschuilen. In real life geef je zo'n snottert een draai om de oren...

    Edit: vergeet niet dat de kinderen het niet alleen tegen volwassenen doen die wel de dingen die hier worden voorgesteld qua handelen met vrienden beter begrijpen, een kind van 7 is nog veel naiever en zal er nog sneller intrappen. Die laat je nu ook in de kou staan. Op school mogen ze strafregels schrijven of krijgen ze een trap onder de kont van hun klasgenootjes. Hier worden ze beschermd, krijgen een aai over t bolletje en wordt er gezegd 'hadden ze maar op moeten letten'.

    kinderen beschermen is 1, maar ze een complete vrijbrief geven kan je ook niet maken.

    edit2: ben blij dat ze de pegi-7 bij anno niet hebben doorgevoerd. Kan je taferelen als deze ook beter aanpakken.
    Laatst gewijzigd door kili; 21-07-13 om 14:27.

  9. #29
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het heel erg jammer de reactie van sommige. Okey handelen en helpen is met een risico maar mogen we dan de slechte spelers niet rapporten ?
    Ik vind dit goed zodat wij de namen weten en de volgende er niet in trappen. En voor mij is het altijd fout zelfs als het vroeger ook gebeurde witte.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  10. #30
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zeg niet dat het goed is appel. Dit is zeker fout. Maar om er een hele bombarie van te maken vind ik niet zo.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.