Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 70

Onderwerp: Is dit normaal?

  1. #11
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het voorstel van Tymy om te laten betalen voor het aanmaken van een account heeft mijn steun. Simpele oplossing om meerdere accounts te voorkomen.

    Dan zijn we ook gelijk af van dat kinderachtige gedoe op de chats. Kleine kinderen moeten dan geld vragen aan hun ouders om te kunnen spelen, die ouders hebben dan gelijk contrôle op wat hun kinderen op internet doen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #12
    thedeaddragon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    dit soort gedrag is onacceptabel dit soort spelers horen dus ook niet in een gilde thuis dit zijn de mensen die wel willen krijgen maar niks er voor terug willen doen

  3. #13
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    @Nelleke,

    Dat zal heel moeilijk gaan ben ik bang.

    F2P is toch enigszins gebaseerd op het 90-9-1 principe.

    90% speelt gratis en krijgt in het begin voldoende grondstoffen om ook te verhandelen. Hun snelheid van spelen zorgt ook constant voor een overschot in grondstoffen. Hierdoor kunnen de 9% doorgaan in het sneller levellen en zijn ook tevens de groep die bij tijd en wijle bereid zijn micro transacties uit te voeren. De laatste 1% zijn degenen die veel tijd/geld overhebben om of heel snel of gewoon heel prettig het spel te spelen en voldoende grondstoffen te genereren en vullen dit aan met de grondstoffen van de 90% en 9%.

    Het is dus een vorm van piramidespel. Haal de 90% weg en de grondstoffen dienen uitsluitend zelf gegenereerd te worden omdat iedereen "te kort" komt. Oplossing is dan om de hoeveel te vergaren grondstoffen te vergemakkelijken, maar dan nemen de inkomsten weer af voor TSO. En dan volgt al gauw het maandelijkse abonnement om de zaak financieel interessant te houden voor TSO.

    En zeg nou zelf: Had jij dit spel gestart als je maandelijks 5 of 10 euro moest neer dokken ? Precies, ik ook niet

    Kortom, dit soort kleine monsters zullen er altijd zijn, ook in een betaalmodel overigens. Het is gewoon zaak om dit als gemeenschap met elkaar te delen (lees: waarschuwen). Zo te zien is er in ieder geval binnen TSO Nederland voldoende mogelijkheid om dit op het forum te doen, waarschijnlijk ingegeven door het feit dat er overtuigend bewijs geplaatst is.

    Koester dat feit!

    gr. Tymy

  4. #14
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk niet over maandelijks iets betalen, maar gewoon een bedrag bij het openen van het account. En dan niet 1 euro.
    Geef een ieder die geïnteresseerd om het spel te zien, tot level 5 of zo de tijd om gratis te spelen. Dat dwingt ook gelijk af dat iedere nieuwe speler wat meer informatie opzoekt om zeker te weten of het spel wel wat voor hem of haar is. Daarna eenmalig entree betalen.
    En dan is 5 of 10 euro niet teveel.

    Wat mij betreft is dat hele pegi7 een slechte keuze. Kleine kinderen hebben helemaal niet het geduld om Settlers te spelen en gaan zitten klieren.
    In de chats wordt het als argument gebruikt om de volwassenen die zich niet kunnen gedragen in de toom te houden.

    Spelers zoals die twee in de openings post moeten direct uit het spel verwijderd worden, dat zijn oplichters. Het argument dat de handel vrij is en dat je zelf op de knop acceptatie klikt is wereldvreemd. Te gek voor woorden dat er na talloze meldingen over die twee een forum post geopend moet worden om anderen te waarschuwen. Dit soort zaken behoren geruislooos achter de schermen geregeld te worden.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #15

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Het is wel triest dat dit gebeurt.
    Maar het laten betalen voor een account na level vijf kan hetzelfde geven (indien iemand dit soort praktijken wil uitvoeren).
    Ik heb bijvoorbeeld meerdere rekeningen, dus kan ze allemaal gebruiken zonder dat er dus problemen komen. (niet dat ik dat van plan ben)
    IP-controle is ook niet echt te doen lijkt me. Zo heb ik vier accounts actief, ware het niet voor mij. (eentje is voor mijn vrouw die een tijdje mee heeft gespeeld, eentje voor mijn dochter die af en toe nog eens online komt, eentje voor mijn zoon die helaas niet echt meer speelt). Deze account komen toch voornamelijk van 1 IP-adres..
    Bijkomend op het gedrag van de bovenstaande mensen, waarvoor dit topic gestart is, wettelijk gezien is het wel zo dat je als speler je er zelf van moet overtuigen dat je zaken gaat doen met een persoon die te vertrouwen is. (tenzij er vastgelegd is in een screenshot dat de betreffende persoon het terug zal storten)
    Dat ze zoveel credit zouden hebben opgebouwd bij TSO dat zou mij te denken geven, of dit niet de bedoeling van TSO is. Jackie444 heeft ook in onze gilde gezeten en is binnen een week eruit gezet ivm zijn gedrag op de wereldchat.

    Blijft zowiezo vervelend dat er dit soort mensen zijn, maar om hier werkelijk iets tegen te beginnen lijkt mij vrij onbegonnen werk.

  6. #16
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind betalingen niet nodig ik denk dat wij met dit middel een goed regulerend systeem hebben ik zie dat veel mensen afstand nemen van hun en vermoed dat er weinig gildes trek hebben in hun ik denk niet dat ze veel mensen kunnen pakken meer en denk dat BB ze ook wel zal waarschuwen nu.

    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #17
    TIPEX
    mss iets onmogelijks, maar zou bb de grondstoffen niet van de in de topic vermeldde spelrs kunnen verwijderen en terugstorten naar de werkelijke eigenaars, mits voldoende bewijslast uiteraard (zuiver objectief en in vraagvorm gesteld)
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 20-07-13 om 18:16.

  8. #18
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    echt waardeloos dit, stelletje mafkezen


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  9. #19

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    ik zie vaak in de wchat dat mensen reageren op jackie444, negeer die persoon gewoon, na enige tijd zal hij als hij van niemand respons krijgt er mee stoppen m.i.
    Brother 1 nog nooit van gehoord maar ik ga nu meteen de gildeleider verwittigen, als iedereen dat nu doet dan moet het toch zo bij iedereen bekend zijn?
    En niets niet een ban maar gewoon uit de settlers gooien !

  10. #20
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Als ik 7 maanden terug in de tijd (en nu nog steeds) ga dan kan ik nu zoveel namen opnoemen die ook mee deden en doen aan zogenaamde "oplicht praktijken". Voor 1 munt 500 of zelfs 1000 grondstoffen vragen. Deze spelers zijn nu zogenaamd ervaren en goed. Waarom word er hier dan niet over gesproken??

    Sorry maar dit vind ik nergens op slaan.

    Een handel accepteer je helemaal zelf. Hulp verlenen doe je ook helemaal zelf. Je krijgt een bericht van het systeem of je een handel wil accepteren of weigeren.

    Ik vind dit niks anders dan argwaan opwekken in het forum.
    Drink een koud glas water over je grondstoffen en ga verder.
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 21-07-13 om 01:49.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.