Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: geoloog vaardigheid cadeautje van moeder natuur

  1. #1
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud

    geoloog vaardigheid cadeautje van moeder natuur

    Het viel mij al een paar keer op dat deze vaardgheid alleen kwam bij de mijn die net gevonden was.
    Beetje vreemd want dan had ik ook de andere vaardigheid kunnen nemen met 8% grotere afzetting in het bovenste niveau.
    Hebben jullie dat ook?

    Mijn laatste nieuwe kopermijn die ik vond kreeg 838 erts als start met deze vaardigheid erbij.
    Op de afbeelding is al wat erts uit.


    en een net gevonden goudmijn


  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hetzelfde probleem, volgens mij doet "Moeder Natuur" helemaal niks.

    Of gebeurt het wel, op een andere afzetting, alleen komt de melding op de zojuist gevonden afzetting? Als dat zo is, is dat niet echt handig want dan kun je niet zien waar het gebeurt en hoeveel er dan aangevuld wordt.

  3. #3
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ok ook al zo'n waardelose talent die niet goed werkt.

    de talenten 2x zoveel marmer vinden werkt ook niet met in combi vind grotere marmer afzetttingen.
    me geo vind de eerste afz wel als grote, maar de 2de is normale grote... waar ik niks aan heb wand ff later komt de 2de geo en vind geen nieuwe afz omdat de andere koekebakker net een 2de vind die niet groter is.

    ik zou het graag veranderen, maar kost gewoon ERG veels te veel.
    ja ik bedoel dus andere talenten kiezen

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag viel me op dat het toch lijkt te werken, een kolenmijn stond ineens op 3300 terwijl ze normaal max 3000 zijn. Dit was dus _niet_ de kolenmijn die zojuist gevonden was. Zou nog steeds erg handig zijn om iets meer inzicht te hebben in welke afzettingen een boost krijgen en hoeveel.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ach, laat je af en toe eens verrassen

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Vult moeder natuur net zoveel aan als er gedolven wordt?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.