Eerlijkheid evenement
Ik wil even reageren op de eerlijkheid van evenementen in het algemeen. Het lijkt me, dat met de grote verschillen tussen aantallen spelers en de leeftijd (veel hoge lvls met veel betere economie) per server er nauwelijks sprake kan zijn van eerlijkheid als je totaal hoeveelheden gebruikt.
Dit werkt heel demotiverend en ik heb de gevolgen hiervan op de Nederlandse server gezien. Ikzelf begin hierdoor heel erg te twijfelen of ik nog wel met dit spel wil doorgaan, zo gedemotiveerd ben ik. Maar toch heb ik de volgende suggestie, dat dit probleem zich in de toekomst in mindere mate voordoet.
Oplossing:
Factor = server met meeste spelers / aantal spelers van de server
Gem. level = totaal van de levels per server / aantal spelers per server
Score = (aantal items * Factor) / gem. level
Het zou mogelijk moeten zijn om dit te programmeren.
Dit geeft dan ook de mogelijkheid, dat iedere server afzonderlijk de strijd aangaat met de andere servers. Maak het ook veel spannender, omdat de scores veel dichter bij elkaar zullen liggen en dan ook iedereen motiveert om mee te doen.
Gaarne feedback![]()