Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Zoekscherm heeft incomplete tekst

  1. #1
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    .
    Laatst gewijzigd door Tymy; 25-07-14 om 13:54.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Tymy,

    Zou je hier een screenshot van willen plaatsen zodat ik deze door kan sturen naar het web team?

    BB_Skelril

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Hier is de screenshot Skelril
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Nieuweberichten.jpg
Bekeken:   222
Grootte:   25,2 KB
ID:        194  

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ben niet bekend met vBulletin, maar is dit wel aan te passen door BB???
    is dit niet een fout van vBulletin??? (want dan zou je op hun forums moeten gaan klagen )

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    als ze het dan toch veranderen, dan verander aan de linkerkant van onze posts het woordje "Monde" ook aub

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ben niet bekend met vBulletin, maar is dit wel aan te passen door BB???
    is dit niet een fout van vBulletin??? (want dan zou je op hun forums moeten gaan klagen )
    vBulletin heeft het skelet van het forum gemaakt.
    Hierdoor kunnen wij + de moderators alles gemakkelijk aanmaken en aanpassen.
    Iemand moet dus even die tekst aanpassen, moet te doen zijn, zolang er maar iemand aan de slag gaat.

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    Ik wil je vragen om toch even te stoppen met het verspreiden van valse informatie.

    1) Wij hebben verschillende teams voor elke wereld - ik ben enkel de GM / CM.
    2) Er zijn verschillende andere bugs die hoger op de lijst staan - gezien het maar een forum tekst bug is.

    De bug is een maand geleden al doorgegeven. Dat het niet is opgelost betekent niet dat het niet op de lijst staat - maar onze teams zijn druk bezig met zowel nieuwe content ontwikkelen als het oplossen van in-game bugs e.d. Volgens mij is deze tekst bug niet zo'n heel groot probleem dus ik denk dat we er wel mee kunnen leven.

    BB_Skelril

  8. #8
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Kom op Skelril ik snap dat het niet echt een vleiende opmerking is maar het is duidelijk te zien dat hij het niet serieus bedoelt en het alleen maar zet om je te trollen.

  9. #9
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Tymy,

    Ik wil je vragen om toch even te stoppen met het verspreiden van valse informatie.

    1) Wij hebben verschillende teams voor elke wereld - ik ben enkel de GM / CM.
    2) Er zijn verschillende andere bugs die hoger op de lijst staan - gezien het maar een forum tekst bug is.

    De bug is een maand geleden al doorgegeven. Dat het niet is opgelost betekent niet dat het niet op de lijst staat - maar onze teams zijn druk bezig met zowel nieuwe content ontwikkelen als het oplossen van in-game bugs e.d. Volgens mij is deze tekst bug niet zo'n heel groot probleem dus ik denk dat we er wel mee kunnen leven.

    BB_Skelril
    elke bug klein of groot, zou serieus genomen moeten worden, en eerst worden opgelost voordat er uberhaupt nieuwe content gedaan word


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubatsu Bekijk Berichten
    elke bug klein of groot, zou serieus genomen moeten worden, en eerst worden opgelost voordat er uberhaupt nieuwe content gedaan word
    daar ben ik het niet geheel mee eens... ja, er moet aandacht aan besteed worden, maar nee, ze moeten niet alles uit hun handen laten vallen...

    persoonlijk stoor ik me er meer aan dat ze alles maar half (of nog minder) doen...
    PvP stond gepland begin 2013: nix meer van gehoord...
    gildemissies/munten: prima idee, waardeloze shop, gemiste kans!
    wetenschapsysteem: kwart ingevoerd...
    nieuwe content/(sprookjes) avonturen: wel prima!!!
    stermunten: ze zijn er wel, maar je hebt er (nog) nix aan... (hoezo half???)
    gilde interface: waardeloos (alleen gildemissie info is nuttig)!!!
    premium accounts: komen er aan... (goed idee, maar ben bang dat ze het ook weer half doen... (hoewel dit wel geld in het laatje brengt, dus misschien wordt dit wel super!))
    wetenschapsysteem: volgende kwart komt er aan...

    ze doen gewoon alles door elkaar... van alles een beetje, maar nix echt goed... (om er een engels gezegde tegen aan te gooien: jack of all trades, master of none!)
    ik zou zeggen maak eerst het een af/fatsoenlijk, dan het volgende...

    ik kan BB op zich wel begrijpen, ze proberen natuurlijk allemaal (nieuwe) dingen te introduceren om spelers geboeid (en aan het lijntje) te houden... hierdoor krijg je door/voor veel spelers echter wel teleurstelling op teleurstelling... de simpele zielen zullen blij zijn met elk nieuw dingetje, maar ik verwacht dat de meerderheid liever een maandje langer wacht en dan een echt goede (complete) update krijgt (zoals met die sprookjes avonturen, daar is nix op aan te merken!)!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.