Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: The Settlers muziek

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    The Settlers muziek

    ik ging voor het eerst naar zo'n eiland waar je kleine dingen moest zoeken op dat eiland. (evenementen eiland)
    toen ik luisterde naar de muziek bleef ik hangen bij dat eiland als ik klaar was
    ik wil dus vragen of er iets zou kunnen zijn om dat muziekje te winnen zodat je dat kan afspelen tijdens het spelen op je eigen eiland.
    want ik ben dol op dat muziekje
    dan komen er ook wat meer muziekjes bij op je eiland.

    ik dacht aan een tabje bij je acount (waar bijvoorbeeld nu evenement staat) het tabje muziek tussen zou kunnen.
    als je daarop geklikt hebt staan er een paar muziekjes (waaronder het muziekje van dat eiland)
    als je die aanvinkt dan hoor je het muziekje meteen (ook als je weer online komt)(je kan maar 1 muziekje tegelijk aanvinken)
    natuurlijk moet je ook de muziekjes uit kunnen zetten zodat mensen die het niks vinden gewoon uit kunnen laten.
    want ik moet eerlijk zijn, zonder muziek is het spel wel een beetje saai.
    dus het zou leuk zijn als dit spel zijn eigen muziekjes kan laten afspelen. (alle muziekjes van vorige settlers delen zolang het past bij dit spel)
    dit is mijn suggestie.
    Laatst gewijzigd door Thomkok15; 12-07-13 om 08:35.

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Zet je toch een extra tab met youtube open?

    Dus beetje onzin dit verhaal....

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.