Plaats een Reactie
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6 7 8 9 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 81

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 11.07.2013

  1. #71

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    thnx beide

  2. #72
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    @Skelril,

    Ik had ergens gelezen dat de avonturen van het 20-jaar event loot zouden krijgen. En dat de klikavonturen ook nog gebruikt zouden worden.
    Klopt dit? Zie de 2 event avonturen nu bij de handelaar staan, maar daar krijg je nog steeds geen loot.

    Weet je of dit nog gaat komen tijdens de komende update?

    Gr. Poegel

  3. #73
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    @kili,

    Ik heb dit met een Wilde verkenner getest op Duitse server. De initiële hoeveelheid aan items uit de reguliere shop blijft beschikbaar.

    @BB_Skelril,
    Bedankt voor je antwoord, maar kan helaas geen bevestiging hiervan vinden op Duitse en Engelse forum. Heb je voor mij een link naar een van deze ? Bij voorkeur naar de Duitse.

    Alvast bedankt.

    gr. Tymy

    Tymy, de bevestiging hiervan heb ik gisteren op het forum geplaatst zoals je hierboven kan lezen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    @Skelril,

    Ik had ergens gelezen dat de avonturen van het 20-jaar event loot zouden krijgen. En dat de klikavonturen ook nog gebruikt zouden worden.
    Klopt dit? Zie de 2 event avonturen nu bij de handelaar staan, maar daar krijg je nog steeds geen loot.

    Weet je of dit nog gaat komen tijdens de komende update?

    Gr. Poegel
    Ik heb hier nog geen informatie over maar ik zal het navragen. Zodra ik meer weet zal ik het in dit topic plaatsen.

    BB_Skelril

  4. #74
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Thx voor de reactie!

    EDIT:

    Zelf ook even op onderzoek geweest. Die 2 event avonturen zijn nu op de testserver te vinden met loot + klikavontuur als loot.





    Dus Skelril, heb je nog wat info over de klikavonturen? Vraag me af wat deze dan precies doen...
    Laatst gewijzigd door Poegel; 15-08-13 om 09:51.

  5. #75

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    iets anders, als gildeleider ben ik niet tevreden met de actief/niet actief. Leden staan op inactief terwijl ze wel actief zijn. Had liever een datum gezien met een kleur. Bijv. een week niet online, dan rood.

    tevens mis ik een vakantiemodus

  6. #76
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enkidoe Bekijk Berichten
    iets anders, als gildeleider ben ik niet tevreden met de actief/niet actief. Leden staan op inactief terwijl ze wel actief zijn. Had liever een datum gezien met een kleur. Bijv. een week niet online, dan rood.

    tevens mis ik een vakantiemodus
    Wat wil je doen met de vakantiemodus?

  7. #77

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enkidoe Bekijk Berichten
    iets anders, als gildeleider ben ik niet tevreden met de actief/niet actief. Leden staan op inactief terwijl ze wel actief zijn. Had liever een datum gezien met een kleur. Bijv. een week niet online, dan rood.

    tevens mis ik een vakantiemodus
    elk gildelid kan bij zijn/haar naam een notitie maken en daar zijn/haar vakantie data schrijven een kleine moeite dacht ik zo...

  8. #78

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    elk gildelid kan bij zijn/haar naam een notitie maken en daar zijn/haar vakantie data schrijven een kleine moeite dacht ik zo...
    Fout gedacht .

  9. #79
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Maar er komen dus verbeteringen om te vechten?
    Maar zoals ik van velen begrijp heeft het dus geen nut meer om te vechten als je op lvl 50 zit, want je hebt alles al.

    Zie ik hier een Paradox?

    Er is een nieuwe versie beschikbaar op de testserver die gloednieuwe voorwerpen introduceert die te verkrijgen zijn met stermunten.
    Wil je meer weten over wat voor voorwerpen er beschikbaar zullen zijn? Neem dan nu een kijkje op onze testserver: tsotesting.com!
    Die update is blijkbaar nog niet geweest? Of kijk ik er overheen?
    Laatst gewijzigd door Poegel; 19-09-13 om 16:22.

  10. #80
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel,

    De update is op het laatste moment uitgesteld en zal vanaf morgen op de testserver beschikbaar zijn.

    BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.