Wordt die niet straks ook alleen gebruikt als 'bus'?
Ja, die kan alleen vervoer doen. Kan zelf niet aanvallen.
Hij is aangepast, wel duur hoor met 20k magische bonen maar kan nu wel 1000 troepen vervoeren in 15 minuten. (was eerst 500)
Maximaal 2 stuks en jammer genoeg hebben ze het garnizoen van deze generaal groter gemaakt.
Ik denk wel anderhalf keer zo groot als een normaal garnizoen.
Er waren enkele aanpassingen;
De toren maakt nu munten uit tarwe, 1 munt uit 50 tarwe in 12 minuten.
Het nieuwe woonhuis huist nu 500 settlers.
Het kasteel is nu up te graden met grondstoffen ipv magische bonen.
Nog een aanvulling; op de test krijgen we geen sterren munten van missies, alleen van avonturen. (op lvl 50)
Misschien passen ze dat nog aan.
Laatst gewijzigd door wee_man; 12-07-13 om 21:56.
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
Even een vraagje als je na de introductie lvl naar 50 en je zou gewone avonturen blijven spelen voor het graniet wordt je ep dan ook geconverteerd naar sermunten en hoe gaat dat gebeuren per week of per avontuur.
En wat is de ratio ep - stermunten.
Laatst gewijzigd door sigaar2012; 13-07-13 om 08:03.
Echt vind het goede updates als ik dit zo lees goed zo BB
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
Er komt een update op de test vandaag met wat nieuwe wijzigingen, het lijkt mij wel interessant om eens te kijken vanavond
we will have a maintenance today between 15:30h and 18:00h (CEST). The new version comes with the following features and changes:
NEW FEATURES
• A new general will be available for beanstalks: The Major General which can carry
270 units.
CHANGES
• Adventure loot-tables have been changed to give additional loot like granite and
buffs
• Adventure-XP will be converted into Star Coins for level 50 players. Epic Raid
Adventures will now give Beans instead of Star Coins
• Gold Tower now requires only 1 wheat instead of 50
• Increased time-limit for Epic Raid Adventures from 8 days to 12 days
• Epic Raid Adventures can now be played with up to 2 friends
http://www.tsotesting.com/en
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
waarom gaan ze graniet in avonturen ophogen? Dat is 1 van de weinige beperkingen in het spel....