Even een vraagje, zit het nieuwe roofavontuur het dappere kleermakertje nu wel of niet in de lange avonturen zoektocht?
Ik had ergens gelezen van wel maar verder niks over te vinden helaas.
Even een vraagje, zit het nieuwe roofavontuur het dappere kleermakertje nu wel of niet in de lange avonturen zoektocht?
Ik had ergens gelezen van wel maar verder niks over te vinden helaas.
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
ik vermoed dat hij er niet in zit, maar dit is pure speculatie...
in ieder geval nog nix gevonden hier...
Het is mogelijk om het avontuur "Dappere Kleermakertje" te vinden middels een lange avonturen zoektocht.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
Beste BB,
Aan het lijntje houden is door jullie uitgevonden, maar wordt nu wel tijd om openheid van zaken te geven
aangaande onze stermunten, staat leuk hoor in mijn pakhuis, maar kan er geen boodschappen meedoen.
Zet iets goeds ingang, of doe het niet, ik hoop wel dat de speciale winkel categorie ook echt iets gaat toevoegen
ipv onnozele en niets zeggende, en niet nodig hebbende onderdelen waar lvl 50 spelers niet op zitten te wachten.
Het is mij te stil rondom dit hele gebeuren
Rendy
Wordt nu lid van The League of Gents, toegang is gratis, profiteer er nu van.
Meld je aan Via Hubke of DJRendy
Mannen en Vrouwen, Jongens en Meisjes, die het spel helemaal top vinden, en/of wel wat hulp kunnen gebruiken.
DJRendy,
Zoals ook in het ontwikkelaarsdagboek staat aangegeven wordt er nog druk gewerkt aan items voor de nieuwe winkel categorie. Heb dus nog even geduld, het zal zo snel mogelijk beschikbaar zijn in het spel!
BB_Skelril
Tymy,
Dit is een tijdelijke categorie die uiteindelijk zal worden verwijderd.
BB_Skelril
Ok jammer, die had ik verkeerd ingeschat. Dacht een nieuw iets wat zou blijven, maar steeds met nieuwe artikelen. Goed om te weten wel...Thnx.
Toch nog even een vraag over deze tijdelijke aanbiedingen. Als je nu een drijvend huis uit de tijdelijke aanbieding koopt terwijl je nog niet aan je max zit bij de reguliere, dan telt die ook alleen af bij de limiet van de tijdelijke aanbieding ipv de reguliere neem ik aan?
ja dat klopt kili de reguliere blijft dan op het oude aantal staan