Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Prikbord voor de gildeleden

  1. #1
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud

    Prikbord voor de gildeleden

    Naast de gildechat een prikbord waar alle leden een mededeling voor de gilde kunnen schrijven, niet alleen voor wie er dan online zijn (want daarvoor is de chat) maar iets wat alle gildeleden kunnen zien en aanvullen/veranderen. Dat lijkt mij handig.

  2. #2
    Serina
    Goed idee...

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jehanne Bekijk Berichten
    Naast de gildechat een prikbord waar alle leden een mededeling voor de gilde kunnen schrijven, niet alleen voor wie er dan online zijn (want daarvoor is de chat) maar iets wat alle gildeleden kunnen zien en aanvullen/veranderen. Dat lijkt mij handig.
    Dit is er al hoor. Je kunt een algemeen bericht op je gildemenu schrijven.
    Verder kun je individueel ook nog iets noteren. Verder kun je op het forum ook een groep aanmaken waar je kunt praten.



  4. #4
    Suikermuis
    Lijkt me een mooi plan om dat makkelijk toegankelijk voor iedereen te hebben.


    PS. Poegel: ik vind appels helemaal niet lekker.

  5. #5
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Da's niet helemaal wat hier bedoeld wordt, poegel. Vragen in de Gildechat bv scrollen uit je venster, en niet iedereen klikt doorlopend op het Gildemenu, om te kijken of er iets te doen is of zo. Laat ik dit idee een beetje meer uitwerken:

    We kunnen onderin de smoelenbalk al zien wie er is ingelogd :-) Zet dan daaronder zo'n "tickertape" waar je meldingen in kunt plaatsen (bv de inhoud van een veldje in je GildeMenu notitie oid) Zolang het daar staat en je bent ingelogd verschijnt die melding in je tickertape. Je krijgt dan doorlopen onder in beeld te zien meldingen als: <<Poegel: Heb nog een lootspot SvR voor de liefhebber>> <<Jehanne: Wie kan brood gebruiken, ik loop vol!>> enz.

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals Poegel al aangaf zijn deze opties er al. Zo kun je op dit forum een groep aanmaken speciaal voor je eigen gilde. Hier kan je dan, netzoals wat je nu hebt gedaan, een topic op aanmaken wat mensen ook later kunnen lezen ;-)

    BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    En waar je op kan zetten wat je eventueel wel of niet verbeterd wil hebben, er zijn vaak aardige gildeleden die elkaar een plezier willen doen met verbeteringen maar juist de nieuwelingen weten niet zo goed wat ze kunnen verbeteren en dat is soms jammer.

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals Poegel al aangaf zijn deze opties er al. Zo kun je op dit forum een groep aanmaken speciaal voor je eigen gilde. Hier kan je dan, netzoals wat je nu hebt gedaan, een topic op aanmaken wat mensen ook later kunnen lezen ;-)

    BB_Skelril

    als je alles maar steeds op het forum moet doen dan heb je straks 10 vensters open staan om 1 spelletje te spelen dat is natuurlijk waardeloos dus idd beter intergreren in het spel zelf! dat maakt het ook weer een stuk leuker

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.