Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: 'Calculation in progress, please be patient'

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    'Calculation in progress, please be patient'

    De score hangt sinds gister al op bovenstaande melding. Ik zou graag de tussenstand weer kunnen zien

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is momenteel een probleem met de weergave van de score. Dit probleem zorgt er voor dat de scores niet worden aangegeven of onjuist. We hopen vandaag een oplossing te hebben.

    BB_Skelril

  3. #3
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is momenteel een probleem met de weergave van de score. Dit probleem zorgt er voor dat de scores niet worden aangegeven of onjuist. We hopen vandaag een oplossing te hebben.

    BB_Skelril
    Wij hopen mee....... op een hogere notering!!!

  4. #4
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Zat meer te denken aan een aangepaste calculatie *hint-hint-hint*

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Noem mij een zwartkijker, negatieveling of pessimist, maar zou met niets verbazen als ze het niet voor elkaar krijgen omdat de data corrupt is geraakt en het evenement vroegtijdig beëindigen en iedereen de reward van 200% geven met iets extra's omdat ze geen winnaar hebben kunnen bepalen.

    Tymy
    Tmym, wat ben jij toch een zwartkijker, een negatieveling en een pessimist ***Kuch***grapje***Kuch***
    Nah onze server heeft gewoon teveel gedoneerd. Is heel het systeem van op hol geslagen

  6. #6
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Zat meer te denken aan een aangepaste calculatie *hint-hint-hint*
    denk het ook :P
    maar helaas lager >_> BAH


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Sorry, iemand moet toch de "Mopper"-Settler 'spelen' Had liever de Grote-Settler willen zijn, maar dat is BB_Skelril al ....

    Ik voel een nieuw topic aankomen Wie-o-wie gaat er met de titel Settlerin vandoor ?

    Tymy
    Gisteravond toen ik er al melding van maakte kon ik (misschien als enige op deze server) zien dat alle servers in 1 rijtje onder elkaar stonden met NL op de 10e plaats.
    Dacht toen dat BB wellicht tot inkeer was gekomen door alle negatieve meldingen over die ranglijst en dat die misschien (BB_Skelril) oneerlijk zou zijn.
    Wat ik vandaag nu weer zie is dat het gewoon hetzelfde (oneerlijke) rijtje is.

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Gisteravond toen ik er al melding van maakte kon ik (misschien als enige op deze server) zien dat alle servers in 1 rijtje onder elkaar stonden met NL op de 10e plaats.
    Dacht toen dat BB wellicht tot inkeer was gekomen door alle negatieve meldingen over die ranglijst en dat die misschien (BB_Skelril) oneerlijk zou zijn.
    Wat ik vandaag nu weer zie is dat het gewoon hetzelfde (oneerlijke) rijtje is.
    Ik heb toch liever het rijtje van vandaag in plaats van de foutieve van gisteren.
    We zijn er al bijna, dus alles komt gewoon goed.

  9. #9
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    En het valt ook niet op hoe Griekenland en consorten ineens gigantisch gestegen zijn......

  10. #10
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    En het valt ook niet op hoe Griekenland en consorten ineens gigantisch gestegen zijn......
    De amerikanen hebben het (voor zover ik weet) zo'n beetje volledig opgegeven. Het is dus niet zo gek dat ze ingehaald worden.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.