Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: 'Calculation in progress, please be patient'

  1. #11
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik me meer afvraag is hoe de polen die eerst 2.9% onder ons stonden nu in eens voor staan (11-07-13 17:50)
    en naar wat ik hoor stonden ze vanochtend ruim 2% voor das bijna % in 24 uur hoe doen ze dat ???????? ja ik weet ze kunnen gespaard hebben maar dat is dan wel een server actie geweest en dat geloof ik niet net als wij zijn ze daar er ook niet goed in

    Gr Gonzo
    Laatst gewijzigd door Gonzo; 11-07-13 om 17:29.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ze zijn blijkbaar weer aan het hercalculeren ben eens benieuwd waarom nu weer.

  3. #13
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Als die persoon die toen straks iets had gepost gelijk heeft, dan stijgen we flink zomteen:

    Hi, Greetz from Poland. Today (Saturday at 10 CET) we are planning massive balloons transfer action, so check stats at 12 o'clock, lets hope we will jump some places and keep pumping balloons.
    Tenzij het natuurlijk een trol is..

  4. #14
    stranger
    is hier al meer bekend over?
    ik zou graag willen weten hoever we zijn.

  5. #15
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg zojuist live door dat de Nederlandse server als eerste de 200% heeft gehaald.
    Proficiat allemaal!!!

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    De polen hebben zoveel ballonnen gedoneerd hele ranglijst is van slag hahaha

  7. #17
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik stop met balonnen maken. Het evenement is dood saai en duurt te lang. Waarom niet avonturen en/of opdrachten verzinnen die een uitdaging zijn en waar wij duizenden balonnen mee kunnen winnen?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #18
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Zo dood is het niet, anders zou de ranglijst niet op hol slaan DumDumDum....

  9. #19

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Kom BB, maak die ranglijst eens. wil zien of nu eindelijk eens de 100% gaan halen

  10. #20
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    morgen doet hij het weer, het is weekend nu

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.