Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: tips voor ubisoft voor volgende events

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Vanmiddag kreeg ik een mail van ubisoft met de volgende inhoudsopgave:

Fans of The Settlers Online, we want your feedback !
    Daarin dan een tekst om feedback te geven over de game met vervolgens een link om die feedback te kunnen geven.

Ik wil best die link in dat e-mailbericht wel aanclicken om die feedback te geven, maar gezien vorige week die site al is gehackt zou ik wel graag eerst een reactie van BB-Skelril hebben of er inderdaad een soortgelijke mail door ubisoft is verzonden aan de settlers.
    Zolang het e-mailadres van Ubisoft is en je geen persoonlijke gegevens moet invullen bij de links, lijkt het me in orde. Heb zelf de mail nog niet gehad, maar zal het zeggen als ik hem voorbij zie komen.

Als hij van het adres ''email_ubi@email.ubi.com'' komt, dan is het in orde.

(noreply@thesettlersonline.nl zou ook nog kunnen)
    Laatst gewijzigd door Poegel; 09-07-13 om 20:11.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom zijn er weer mensen die klagen over het klagen? I denk dat TIPEX behoorlijk goede punten maakt hier. Als het word omschreven als een wedstrijd moet het ook als een wedstrijd gespeeld kunnen worden en niet al van te voren voorspeld kunnen worden wie er gaat winnen. Kon al meteen me 7.000 edelstenen inzetten op Duitsland 1 dat ze zouden winnen en als we toch bezig zijn iemand ooit hondenraces gezien en meegedaan met wedden? Met een beetje logica had ik plek 1 t/m 10 kunnen voorspellen. Als dat zo zou werken met die hondenraces was ik multi biljardair. Oneerlijke strijd is het daar niet, bij weinig wedstrijden dus waarom hier wel? Ze hebben het recht om te klagen!

Er zijn zoveel manier om die strijd wel eerlijk te maken, maar ze doen geen research met de huidige data die ze hebben, daar is fout 1 al. Scores en standen op andere manieren berekenen is al een goede stap. Denk alleen dat het makkelijker is om alles op een andere manier te doen zoals al hiervoor is aangegeven.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hobbeldebobbel,

Gezien de e-mail in het Engels is geschreven ga ik er van uit dat dit van de Engelse versie afkomstig is. Ik heb helaas geen zicht op welke e-mails hun versturen, dus ik wil je aanraden om het op het Engelse forum te vragen.

BB_Skelril

BattiLatti
    Het ziet er naar uit dat we slechts de 100% zullen kunnen halen, ondanks dat vooraf berekend is dat het eerlijker is om samen te spelen met de Polen en de Roemenen. Daar kun je dus je vraagtekens bij zetten. Maar of je het evenement nu leuk of eerlijk vindt of niet is eigenlijk sowieso niet zo belangrijk meer, want je kan er nu toch niets meer aan doen. Het idee was waarschijnlijk heel aardig, alleen de uitvoering is dramatisch. De regelverandering midden in fase 1, het zinloze vernietigen van je voorraden, het saaie klikken-klikken-klikken, de zoekavontuurtjes die echt te simpel voor woorden zijn, De Sjamaan die door iedereen beneden level 32 niet gespeeld kan worden, de oneerlijke indeling tussen de verschillende servers en tussen de verschillende levels, de ondoorzichtige manier van tellen, etc., etc.

Het belangrijkste wat bij dit evenement heeft ontbroken is naar mijn idee echter een aan-uit-knop. Deze had je een week van tevoren onder mijn avatar kunnen plaatsen en dan had ik vooraf kunnen beslissen of ik aan dit evenement had willen (of kunnen) meedoen, of niet. Deze vrije keuze had ik graag zelf gemaakt, maar was nu helaas onmogelijk.

Als je in juni een paar keer hebt ingelogd dan was je een actieve speler, of je wilde of niet. Met deze aan-uit-knop had je gelijk geweten met hoeveel actieve spelers je werkelijk rekening moest houden en dan had je de telling wat eerlijker kunnen inrichten.

Misschien had je zelfs de mogelijkheid moeten bieden om tijdens het evenement alsnog de knop op uit te zetten, zodat je aangeeft niet meer mee te spelen. Dan hadden je statistieken van het totaal kunnen worden afgetrokken, en dan had je de spelers die er wel voor willen gaan niet gehinderd. Ook krijgt dan niemand de beloningen waar men geen recht op heeft, zoals nu wel het geval is. Of je speelt of niet, je krijgt aan het eind de eventueel verdiende beloning.

Ik nodig iedereen verder uit om een account te maken op de Duitse server en om daar eens rond te kijken in het forum. Er is ook daar niets anders dan gezeur en gezeik. De servers zijn daar continu onbereikbaar door technische problemen en veel spelers zeggen niet (meer) mee te doen of zelfs te stoppen met het hele spel. Als je dat bedenkt, is het eigenlijk nog knapper dat de Duitsers met zo’n groot verschil weten te winnen …

Het evenement is voor mij een groot fiasco, en dat is ronduit jammer, maar ik ga wel door met doneren tot de 100% is bereikt. En dan is het wat mij betreft klaar.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten