Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

Onderwerp: BB de beloning van het verjaardagsevenement moet anders.

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    BB de beloning van het verjaardagsevenement moet anders.

    Er zijn nu veel te veel profiteurs met dit evenement en dat is KLOTE
    Ik vind dat mensen die onder de 100K aan ballonnen gedoneerd hebben ook niets van de beloning moeten krijgen of in elk geval een stuk minder.
    Want het is natuurlijk te gek voor woorden dat mensen niet doneren en wel een beloning krijgen.
    Wat nog veel gekker is dat mensen willen profiteren van dit evenement door basis en gemiddeld producten voor woeker prijzen te verkopen.
    Laatst gewijzigd door edski; 08-07-13 om 21:43.
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    eens !!! Alhoewel de mensen die grondstoffen doneren of andere mensen boosten voor ballonnen ook gewoon recht hebben op de beloning.
    Laatst gewijzigd door ricos221; 08-07-13 om 10:14. Reden: kleine nuancering

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    BAM!eens! aangezien ik bijna niks gedoneerd heb vergeleken jou, ben ik het toch nog eens

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    beste edski,

    ik heb 2 bezwaren tegen jouw post,

    1- noem of geen name of álle namen van profiteurs

    2- er zijn ook mensen die geen ballonnen maken maar voor niks hun goederen leveren aan degenen die wel ballonnen maken, zouden die dan ook geen deel van een beloning mogen ?

    even voor de goede orde, die profiteurs kunnen van mij ook het heen en weer krijgen, maar je hoeft hun water niet te kopen lijkt me zo, onthoud hun namen en koop nooit meer iets van ze, lever ze ook niets meer en waarschijnlijk zullen ze het dan met een beetje mazzel ooit gaan snappen

  5. #5
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door imagic Bekijk Berichten
    beste edski,

    ik heb 2 bezwaren tegen jouw post,

    1- noem of geen name of álle namen van profiteurs

    2- er zijn ook mensen die geen ballonnen maken maar voor niks hun goederen leveren aan degenen die wel ballonnen maken, zouden die dan ook geen deel van een beloning mogen ?

    even voor de goede orde, die profiteurs kunnen van mij ook het heen en weer krijgen, maar je hoeft hun water niet te kopen lijkt me zo, onthoud hun namen en koop nooit meer iets van ze, lever ze ook niets meer en waarschijnlijk zullen ze het dan met een beetje mazzel ooit gaan snappen
    antw 1 dit was mijn lijst tot nu toe weet je er meer voeg ze maar bij
    antw 2 waarom doneren wat je zelf ook om kan zetten naar ballonnen wat je teveel heb kan je doneren zodat de productie optimaal word.
    gemaakt door Zubatsu

  6. #6
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    ben het er mee eens maar dit hou je toch niet tegen ze kunnen moeilijk alle werelden gaan bekijken wie heeft wel gegeven ( dan heb je over 2 jaar je beloning nog niet) en wie niet welke grens hou je aan van hoeveel moet je gegeven hebben een lvl 10 geeft lang niet zo veel als een lvl 30 en die op zijn beurt weer niet zo veel als een lvl 50

    maar snap je frustratie

    Gr Gozno

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    antw 1 dit was mijn lijst tot nu toe weet je er meer voeg ze maar bij
    antw 2 waarom doneren wat je zelf ook om kan zetten naar ballonnen wat je teveel heb kan je doneren zodat de productie optimaal word.
    helaas heb ik de tijd niet om de hele dag te zitten klikken, ik heb wel 15 avonturiers die steeds ballonnen mee terugnemen ook, daarnaast doneer ik dus maar voor degenen die wel de tijd hebben om ballonnen te maken heb hier ook nog een gezinnetje dat graag aandacht heeft van papa

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik merk dat er ook mensen zijn die via een andere manier willen profiteren.
    Door het aanbieden van je proviandhuis. Grondstoffen worden dan naar een persoon gestuurd in vertrouwen, maar soms betwijfel ik echt of die grondstoffen worden omgezet. Daarom is het ook maar een select aantal personen die ik mijn grondstoffen nu toevertrouw.

    Vervelendste is natuurlijk die mensen die zeggen: ''Ik doe niet mee, ik hoeft die hele beloning ook niet'' Die mogen dit van mij meteen even aangeven bij BB, want zij verdienen hem dan natuurlijk ook niet. Ik zit denk ik al aan de 170 - 200k ballonnen, volgensmij betaal ik nu voor zo'n 10 man de beloning.

  9. #9
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Beste mensen laten we nu onze aandacht bij de ballonnen houden!(De rest komt later wel!)

    groetjes Xardia

  10. #10
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door imagic Bekijk Berichten
    helaas heb ik de tijd niet om de hele dag te zitten klikken, ik heb wel 15 avonturiers die steeds ballonnen mee terugnemen ook, daarnaast doneer ik dus maar voor degenen die wel de tijd hebben om ballonnen te maken heb hier ook nog een gezinnetje dat graag aandacht heeft van papa

    Daar heb je ook gelijk in je kan het ook op die manier doen dan help je ipv te profiteren
    En het is ook van de zotte om telkens je ballonnen naar je Burgemeester huis te moeten sturen en dat je maar van die kleine aantallen kan selecteren in je proviand huis heb er bijna een muis arm van lol.
    Als dat anders geregeld zou zijn door BB dan zouden er denk ik ook veel meer mensen mee doen op de profiteurs na dan denk ik want die houd je toch.
    gemaakt door Zubatsu

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.