Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: BB de beloning van het verjaardagsevenement moet anders.

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    *** stuurt een mitella naar edski voor zijn muisarm ***

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Als je grondstoffen doneert, wat ik vaak doe omdat iemand met een level 5 proviandhuis veel sneller balonnen kan maken dan ik, moet je natuurlijk goed opletten aan wie je ze geeft, zeker als het iets anders is dan water.
    Binnen je gilde weet je wie je vertrouwen kunt en je weet dat ook van vrienden op je lijst.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Nice Poegel.... Nu hun Gilde er nog bij en het feest is compleet

  4. #14
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    is gewoon echt te erg dat mensen die dingen nog verkopen voor die belachelijke prijzen tegenwoordig ...


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  5. #15
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Een minimum van 100k aan donaties of anders geen recht op een beloning? Ik weet niet of ik dit red. Ik heb vanaf het begin geen aantallen bijgehouden. Doneren doe ik met mijn verstand op nul. Wat ik wel weet is dat mijn pakhuis elke dag leeg is door het omzetten naar ballonnen. Dit gebeurt zowel in mijn eigen proviandhuis, als in die van een ander die zijn of haar proviandhuis aanbiedt. Alleen de goudproducten bewaar ik liever en mijn wapentuig. De rest is weg. Dus ondanks mijn lege pakhuizen heb ik geen recht op beloning? Als dit jouw idee van rechtvaardigheid is, dan begrijp ik jou niet. Je kan nu eenmaal niet oordelen over iemands donaties als je niet weet hoe hoog diens productiewaarde is.

    Het is een ieder vrij dit spel te spelen zoals hij of zij dat zelf wil. De spelregels zijn duidelijk, mits je deze niet in de tussentijd wijzigt. Je kan het in ieder geval niet maken om eerst te zeggen dat iedereen er recht op heeft, om vervolgens sommige mensen ervan uit te sluiten.

    De beloning die wij met z'n allen krijgen aan het eind van dit evenement is natuurlijk hartstikke leuk en ik ben benieuwd wat het zal zijn. Maar zou ik mij volledig en alleen op de beloning focussen ben ik mijn inziens té resultaatgericht. Sinds het evenement is begonnen heb ik een soort van saamhorigheid ervaren die ik erg positief vind. Ik zie spelers elkaar motiveren met complimenten vanwege de hoeveelheid geschonken ballonnen, ik zie spelers samenwerken om zo de kans op die 100% te vergroten, ik zie spelers hun gespaarde grondstoffen opofferen voor het algemeen belang en ik zie veel waardering hiervoor. Het 'verspillen' van mijn grondstoffen was nog nooit zo leuk!

    Ja, een beloning is erg welkom, maar de weg naar deze beloning toe is mij veel meer waard. Als wij uiteindelijk niet in de prijzen vallen, lig ik daar niet wakker van. Vallen we echter wel in de prijzen? Iemand die alle grondstoffen heeft omgezet in ballonnen, maar om één of andere reden (ons totaal onbekend) niet verder komt dan 50k ballonnen uitsluiten van deze beloning noem ik een misdaad.

    Wat betreft die prijzen op de markt. Ook hierin is men vrij. Als ik het nodig vind om mijn vakje in het handelshuis bezet te houden met een deal waar geen mens op in zal gaan, dan is dat mijn goed recht. Is slechts in mijn eigen nadeel. En het is in het voordeel van een ieder die dezelfde goederen kan aanbieden voor een lagere prijs. Tuurlijk, het is niet chique, ik doe er zelf ook niet aan mee. Maar ik laat die ander wel in zijn of haar waarde, hoe waardeloos het in mijn ogen ook mag zijn.

    De kwaliteit van dit spel wordt mijn inziens bepaald door de kunst van het loslaten van mijn grondstoffen. Ik deel mijn spul met jullie, en ik verheug me erop de beloning ook te mogen delen.

    Troezen
    Laatst gewijzigd door Troezen; 08-07-13 om 02:01. Reden: spelfoutje

  6. #16
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Kusje Troezen )

    Ik ervaar dit evenement ook als positief. Begrijp niet dat er zo'n drukte is over het wel of niet weggeven van grondstoffen om aan een bepaald percentage te komen voor de server. Alles op ons eiland is in principe waardeloos. Het is een spel dat je speelt voor je plezier en niet om je brood te verdienen.

    Dat er hier op het forum spelers zwart worden gemaakt, omdat ze niet voldoen aan de eisen die medespelers denken aan hen te kunnen stellen, vind ik schandalig. Een ieder is vrij het spel te spelen zoals hij of zij wil.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #17
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Idd dit evenement heeft veel positieve kanten!
    En idd spelers zwart maken slaat nergens op ook niet om een min. grens te gaan stellen wat mensen zouden moeten doneren!
    Er zijn er veel die zorgen dat de proviandhuizen met konijn er op kunnen blijven draaien!

    ps.kom nog wat uurtjes te kort vandaag verder gaat het lekker nog


    groetjes

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    little house built of bread and covered with cakes
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    leuke post zeg wooott simpel maar grappig misschien moet je eens vragen voordat je oordeelt.

    groetjes aegir

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind inderdaad dat die beloning ander's moet als ik meer ballonnen heb gedoneerd dan edski vind ik dat hij geen beloning mag hebben.
    oordelen over anderen word nooit gewaardeerd

    M.V.G sougly

  10. #20
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon hun water niet kopen als je het belachelijk vind?
    profiteurs heb je in elk spel. hier is geen uitzondering.
    ik koop hun water niet. ik zet me overproductie om in ballonen.
    maar koop niks in de handel om dat ook om te zetten.

    en degene die het wel kopen... tja dat is hun probleem.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.