Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Beveiling Ubisoft van lik me fluit ! ! !

  1. #1

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    Beveiling Ubisoft van lik me fluit ! ! !

    he hebben jullie na al keren inbraken op de server wereldwijd bij ubisoft nou nog geen betere oplossing gevonden zodat deze grappen niet meer kunnen gebeuren. Stelletje pannenkoeken zijn jullie gewoon met opslaan van gegevens maar dit geld voor elke database die maar opgezet word om gegevens op te slaan overal ter wereld. Ik ben blij als in Nederland de wet komt die ervoor zorgt dat je de gestelde regels moet volgen om persoonsgegevens op te slaan en helemaal blij als er maar een super beveiligde server is voor onze gegevens en dat het hierdoor automatisch verboden word om nog gegevens op te mogen slaan en dat je alles tot in de puntjes als bedrijf geregeld moet hebben om toegang te krijgen tot deze server. Maar dit duurt nog wel even in Nederland want minister opstelten is zelf nog van breng je rechtermuis naar de bovenhoek als je begrijpt wat ik bedoel die moet ons internet dus veiliger maken in Nederland nou laat me niet lachen

    Het lijkt me een goed idee het ip adres als hoofdgebruiker met de pc erbij aan de account te koppelen zoals ik bij Microsoft heb voorgesteld en nu in werking is op de live accounts zodat deze niet meer geblokt kan worden na te veel keren wachtwoord intikken of misbruik. Zo hoef ik tigduizend keer door slappe beveiliging het w8woord te veranderen.

    Dus doe is een keer wat aan want jullie blijven achter de feiten aanlopen. Dus koppel gewoon de als hoofdgebruik de pc et ip adres aan de accounts zoals Microsoft tegenwoordig doet dan kunnen mensen wachtwoorden jatten en gegevens wat ze willen maar de hoofdpc en ip komt niet overeen met die aan de account gelinkt zijn zijn en zo blijven niet na elke inbraak wachtwoorden bedenken. Ben ik blij dat ik flut wachtwoorden voor flutbeveiliging gebruik en de goeie waar ze nodig zijn en veilig zijn hoop ik dan maar.


    Dan als laatste wie dit leest gebruik nooit je echte gegevens waar dan in een database voor zo'n spel als dit dan valt er ook weinig te jatten. En blijven je gegevens die in andere databases staan die wel belangrijk zijn veilig en hoef je daar nooit je wachtwoord te veranderen door toedoen van flutbeveiliging bij wie dan ook. Ofte wel blijf zo anoniem mogelijk.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Koning-Rijk,

    Helaas is het niet zo simpel als even wat "nieuwe beveiliging" toevoegen. Alle systemen kunnen worden gekraakt, of ze nu extra beveiligd zijn of niet. Als er mensen zijn die kwaad willen, dan is het (in de hacker wereld) "waar een wil is, is een weg".

    Wat kun je het beste doen om niet gehacked te worden?
    • Gebruik nooit het zelfde wachtwoord
    • Installeer een gratis antivirus - dit is meer als voldoende
    • Klik nooit op links die je niet vertrouwt

    Verder zijn er een aantal dingen die bedrijven kunnen proberen om het te voorkomen, enkel is er nooit een 100% beveiligde wereld.

    BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    een site waar (vermoedelijk) credit card gegevens te vinden zijn wordt vaker/sneller gehacked... daar gaat veel geld in om, waarschijnlijk dachten ze dat er bij BB/settlers iets te halen viel!
    en inderdaad, waterdicht beveiligen is onmogelijk! het enigste wat je kunt doen is om het zo lastig mogelijk te maken! verder kun je ook wel maatregelen nemen om de dader(s) snel op te sporen, maar dan is het kwaad wel al geschied...

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    En deel ook nooit je wachtwoord....ik zou dus nooit delen dat mijn wachtwoord ikhouvantaart is
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    als ik zo even tussen de spelvauten doorlees zie ik dat meneer de topic starter nog nooit gehoord heeft van spoofing, dhcp, social engineering en nog wat meer basis netwerk-zaken.
    online spellen (alles wat online staat eigenlijk wel..) zijn allemaal targets. Net als de voordeur van jouw huis voor een inbreker een uitdaging kan zijn als je waardevolle spullen erachter opslaat.

    zelfs de beste kluis is te kraken, de beste beveiliging is te kraken. Het is niet de vraag hoe maar wanneer het gebeurt.

    Goede actie van Ubi dat meteen een nieuw wachtwoord vereist is en openheid gegeven is wat er gebeurd is!

    @ Taartje.... wist ik allang schat

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koning-Rijk Bekijk Berichten
    Ik ben blij als in Nederland de wet komt die ervoor zorgt dat je de gestelde regels moet volgen om persoonsgegevens op te slaan en helemaal blij als er maar een super beveiligde server is voor onze gegevens en dat het hierdoor automatisch verboden word om nog gegevens op te mogen slaan en dat je alles tot in de puntjes als bedrijf geregeld moet hebben om toegang te krijgen tot deze server.
    alles en overal wordt er gehackt, of geprobeerd te hacken als je dat nie wil moet je van internet weg blijven
    + als die belachelijke onnaleefbare regel er kom, komt er wel een vakje bij je inschrijving te staan dat je moet aanvinken
    dat je het er mee eens ben dat ze dit en dat doen, en daar opslaan, vink je het nie aan wordt je niet toegelaten.

  7. #7
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Wat me wel een mooie beveiliging lijkt: Iedereen thuis een klein apparaatje aangesloten op je PC (of geïntegreerd in je beeldscherm) en zodra je je vinger op het apparaatje legt (vingerafdrukherkenning dus) log je in op de site die je aan 't bezoeken bent. Een hacker kan dan nooit bij je persoonlijke gegevens komen omdat je wachtwoord je eigen vinger is. Maar-ja ik ben geen techneut, en al helemaal geen ICT'er dus ik heb geen idee of dit zou werken, of dat er misschien toch nog een nadeeltje aan kleeft.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.