Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Alleen vandaag, vanwege de 20ste verjaardag van "The Settlers": 300% Happy Hour!

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    Alleen vandaag, vanwege de 20ste verjaardag van "The Settlers": 300% Happy Hour!

    Was wel fijn geweest als dit eerder was aangekondigd.
    Eerst komen jullie met de 20% actie en daar zullen genoeg mensen gebruik van gemaakt hebben.
    Maar als die en natuurlijk ik zelf ook hadden geweten dat deze actie van 300% extra er aan kwam dan hadden we even gewacht.
    Het zou daarom fijn zijn als de mensen die met die 20% actie edelstenen hebben gekocht een compromis krijgen.
    want niet iedereen kan bv 2 keer een aanschaf doen ivm hun inkomen.
    En omdat het de 20ste verjaardag is van The Settlers hoop ik dat hier wat mee gedaan word.
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2
    Constant_Pijn's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Dit steun ik...ik koop nooit edelstenen, maar voor de 20ste verjaardag ben ik eveneens ingegaan op de 20% en dat zou ik nooit gedaan hebben als ik wist dat dit ging komen

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    berouw komt na de zonde - ook ik heb in de 20% actie gekocht

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Het is mij al vaker opgevallen, dat ze eerst komen met 20% en een paar dagen later is het happy hour en dubbele edelstenen. Ik ben daar ook 1x in getrapt. Ik zag nu ook weer die aanbieding van 20% maar dacht laat ik maar even wachten. En ja hoor paar dagen later komen ze (in dit geval dan 300% weer met het zelfde. Dus ik trap nooit meer in die 20%.

  5. #5
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal mee eens, ik ben blij dat ik de 20% niet gekocht heb


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De 20% Happy Hour is meestal actief gedurende een evenement, verder worden Happy Hours nooit van tevoren aangekondigd. Dit is een beslissing die door het marketing team wordt genomen en ik ben bang dat ik hier helaas niet veel aan kan veranderen.

    BB_Skelril

  7. #7
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De 20% Happy Hour is meestal actief gedurende een evenement, verder worden Happy Hours nooit van tevoren aangekondigd. Dit is een beslissing die door het marketing team wordt genomen en ik ben bang dat ik hier helaas niet veel aan kan veranderen.

    BB_Skelril
    nemen het jou ook niet kwalijk, skelil, maar is wel een vreemd iets.
    wat ik wel geleerd heb , is bij 20% niks meer te kopen, en dat er 9/10 keer een 2x achter achteraan komt, of zoals nu een 3x


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  8. #8
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De 20% Happy Hour is meestal actief gedurende een evenement, verder worden Happy Hours nooit van tevoren aangekondigd. Dit is een beslissing die door het marketing team wordt genomen en ik ben bang dat ik hier helaas niet veel aan kan veranderen.

    BB_Skelril
    Beste Skelril

    Ik hoop alleen dat je wel een poging wilt wagen om dit te melden en dan horen wij de response wel.
    En natuurlijk begrijpen wij dat je geen invloed op hun beslissingen hebt maar als het niet gemeld word in DIT geval van de 20ste verjaardag van The Settlers dan zal er ook zeker niets gedaan worden.
    Dus daarom alvast bedankt dat je het voor ons wilt doorgeven.
    gemaakt door Zubatsu

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ja das helemaal mooi, doen ze in een winkel toch ook niet als je een TV koopt
    jah euh meneer komt volgende week maar terug dan is hij in de aanbieding en 600€ goedkoper

  10. #10
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    ja das helemaal mooi, doen ze in een winkel toch ook niet als je een TV koopt
    jah euh meneer komt volgende week maar terug dan is hij in de aanbieding en 600€ goedkoper
    daar heb je gelijk in totalnuts maar dit is geen winkel en de communicatie in een winkel en dit spel lopen natuurlijk heel anders.
    en aangezien het hier om een verjaardag jubileum gaat had het natuurlijk wel netter geweest als ze hier over op het forum er iets over gemeld hadden over deze super actie.
    gemaakt door Zubatsu

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.