Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Alleen vandaag, vanwege de 20ste verjaardag van "The Settlers": 300% Happy Hour!

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Vanaf dag 1 is al gezegd dat ze nooit Happy Hours zouden aankondigen. Wat ze wel gedaan hebben is ipv deze maar enkele uurtjes te laten duren, deze tegenwoordig een hele dag te laten blijven. Wat dat aangaat denken ze dus echt wel aan de spelers. Maar verders heeft ook BB een commercieel belang en daar hoort dit nu eenmaal bij lijkt mij...

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Geduld is een schone zaak. Jullie weten allemaal dat happy hours niet aangekondigd worden en ook weten jullie dat ze regelmatig naar voren komen. Ik zou nooit een cent in dit spel steken behalve met happy hours :P

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    daar heb je gelijk in totalnuts maar dit is geen winkel en de communicatie in een winkel en dit spel lopen natuurlijk heel anders.
    en aangezien het hier om een verjaardag jubileum gaat had het natuurlijk wel netter geweest als ze hier over op het forum er iets over gemeld hadden over deze super actie.

    heel settlers is een winkel, met een gratis optie, "en als ik edels koopt wat ik ook meer dan eens heb gedaan" staat er ook The settlers online winkel

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik zou zeggen: perfect staaltje marketing!!!
    eerst lok je de mensen uit de tent door +20% extra te geven, genoeg mensen die dan happen en voor de twijfelaars gooi je er een 300% actie tegen aan om die ook nog over de streep te trekken en veel van die +20% mensen kopen dan ook weer omdat ze nou wel een heel mooie bonus krijgen!
    slim gespeeld, nix mis mee!

  5. #15
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    hoera Appel heeft een edelsteenmijntje thanks BB
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.