Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: wachtwoord wijzigen

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud

    wachtwoord wijzigen

    ik speel via facebook en hoef dus nooit een ww in te voeren, moet je dan toch je ww wijzigen?

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    na navraag is het antwoord: nee dat hoeft niet alleen uplay

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo allemaal, ik heb dringend hulp nodig
    Ik wou graag mijn wachtwoord wijzigen van het spel zelf en niet van dit forum want zo kwam ik er pijnlijk achter dat ik mijn wachtwoord nu via 'wachtwoord vergeten' heb veranderd maar dat het dus het forum ww is en niet dat van het spel zelf. En er staat klik op profiel en dan op Uplay wachtwoord wijzigen maar die knop staat dus helemaal nergens volgens mij. Enige hulp gevraagd waar deze mysterieuze knop is
    Bedankt

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt je wachtwoord wijzigen door naar deze pagina te gaan, op je Uplay account in te loggen en vervolgens op de knop "Verander" achter het wachtwoord te klikken.

    BB_Skelril

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Beste BB_Skelril
    Dank je wel voor de info, het is gelukt. Wel vind ik het raar dat ik het helemaal via daar moet veranderen want op als je bij hulp gaat zoeken om je wachtwoord te wijzigen verwijzen ze je niet naar deze pagina die jij vermelde. Hopelijk heb ik hier ook anderen mee geholpen =)

    King1

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De FAQ op onze website lijkt inderdaad niet te kloppen, ik heb hem inmiddels aangepast en de juiste informatie word nu weergegeven :-).

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.