Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Oproep aan de HIGH-LEVELS (en ballonnenblazers)

  1. #11
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    top idee..ook hier is iedereen bezig water om te zetten in ballonnen. En mijn proviandhuis draait overuren..

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    goed bezig, ik heb nu laatste voor vandaag in proviand staan, morgen weer produceren denk dan wel genoeg gs te hebben m weer hele dag te laten draaien.

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    4 dagen lang staat me prov husje ballonnen te maken vanaf nu laten we nu is een keertje winnen van die duitsers

  4. #14
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeeWeetje1984 Bekijk Berichten
    4 dagen lang staat me prov husje ballonnen te maken vanaf nu laten we nu is een keertje winnen van die duitsers
    als dat lukt, dan uhm tja dan geef ik 1k munten weg aan een random persoon.
    dus dat betekent dat we nr1 moeten staan :P

  5. #15
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    als er nog mensen zijn die grondstoffen kwijt willen, mijn proviand huis heeft bijna altijd ruimte


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    ik maak meer water dan mijn level3 huisje in ballonnen omzetten kan, als je nu even de grondstoffen (munten) stuurt voor de upgrade naar level4 dan maak ik die dag pauze nog goed voor het einde van het event met 33% meer capaciteit :-)

    anyway, ik pluk dus de 1 ding voor 10k water van de handel, ga er maar vanuit dat het dan bij iemand terecht komt die er ballonnen van maakt

  7. #17
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik stop ermee mensen.....

    forum.thesettlersonline.nl/threads/16930-Ontwikkelaarsdagboek-quot-The-Settlers-Online-quot-verjaardagsevenement?p=10118#post10118

    Haat me ervoor... denk van me wat je wilt... *I don`t care*

    Eens te meer is het duidelijk hoe er met de NL server (en andere word omgegaan).... voor de mensen die mee hebben gedaan met deze actie; dank voor het blazen.... En het was erg gezellig op de Wereld chat omtrent dit onderwerp!

    Ik lik mijn wonden en ga mijn pakhuizen weer langzaam aanvullen.

  8. #18
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    jammer weer maar eens

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Goed bezig Roodstaart. Waardeer je initiatief!! ik doe mee!!

  10. #20
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Maak je geen zorgen Roodstaart, optimisme is een vrije keuze. Niet iets om jou voor te haten.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.