Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: POLL: 100% voor fase 1 of ballonnen opsparen voor fase 2, maak je keuze!

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    @gonzo: Ik kon geen poll meer opzetten vanuit de forumopties zelf of heb er zwaar overheen gekeken. Deze poll is extern gehost en idd, 1 stem per IP. BB staat hier verder buiten.

    +1 @engeltje03 btw doe zelf dan nog wel mee, maar al dat gezeur....je zou je bijna schamen dat je nederlander bent waren t niet dat het een combiserver met de belgen is. Ok toegegeven dat vandaag dat ik later op de middag eens begon het kijken het weer ouderwets gezellig was.

  2. #22
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    wat hebben de Belgen hier nu weer mee te maken? Zijn onze ballonnen niet goed?

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, ze knappen vroegtijdig! :O

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ook op de NL server is intussen de melding verschenen dat het server doel is bereikt (ben vergeten er een screen van te maken). Maar de ranglijst geeft nog iets van 54% aan .. dus.. HUH?!?!?!
    "Life is all about chemistry"

    Het leven bestaat uit leren. De dag dat je stopt met leren is de dag dat je stopt met leven...

  5. #25
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Morgen zal fase 2 gaan beginnen.

    Na het onderhoud kunnen we weer flink ballonnen gaan sparen!

    Start: Dinsdag 01:00 uur
    Eind: Dinsdag 06:00 uur

  6. #26

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    groningen
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik blijf elke dag over 1000 ballonnen doneren...en jah ik heb een idee wanneer we als nederlanders ook eens klaar zijn... je zou denken dat als we dat allemaal doen toch wel hoger eindigen...maar blijkbaar ben ik een volhouder ga er gewoon voor verder me best doen en desnoods meer doneren

  7. #27

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    groningen
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    das ook weer lekker ik kan nie mee stemmen om dat mij vrouw en ik alle bij op het zelfde IP zitten waar ze bij BB van op de hoogte zijn krijg je dit

    Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.

    NIET VALSSPELEN!!

    en bedankt
    mijn advies is met 2 browsers op internet te gaan heb je dat probleem niet zo snel de een op firefox de ander op chrome die werken goed samen...en het kan op een pc doe ik hier thuis ook.. op het werk heb ik er geen last van trouwens maar daar ben ik ook de enigste die stiekem speelt tussendoor
    Laatst gewijzigd door THALLECHIENA; 01-07-13 om 13:03. Reden: wou bij persoon zelf antwoord geven..

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door THALLECHIENA Bekijk Berichten
    das ook weer lekker ik kan nie mee stemmen om dat mij vrouw en ik alle bij op het zelfde IP zitten waar ze bij BB van op de hoogte zijn krijg je dit

    Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.

    NIET VALSSPELEN!!

    en bedankt
    mijn advies is met 2 browsers op internet te gaan heb je dat probleem niet zo snel de een op firefox de ander op chrome die werken goed samen...en het kan op een pc doe ik hier thuis ook.. op het werk heb ik er geen last van trouwens maar daar ben ik ook de enigste die stiekem speelt tussendoor
    Zeg, ik ben geen prutser he :P Nee dat werkt niet op die manier met deze poll, gaat echt op IP. Er zijn wel manieren, maar die ga ik hier niet uitleggen. Je begrijpt vast wel waarom

  9. #29
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    T zal best niet waterdicht zijn, maar een 'ramp' als t in december was zie ik hier niet mee gebeuren. Denk zelf dat het wel redelijk gelijk op zal gaan.

    Tja, duitsers hebben inmiddels 100 plus procent, wij net aan 40 plus, is maar een klein verschil van 60 procent!!!!!! ja Ja het loopt inderdaad een stuk eerlijker.... ok het is maar een spel, maar ik zou toch graag nu wel eens weten hoe dat kan, wij zitten zelfs met 3 servers terwijl de duitsers het alleen doen.... btw ALLE duitse servers staan boven ons..... ik ga wel gewoon door met mijn donaties, maar ik vind het weer een fiasco, zelfde als met de december eve. denk dat het tijd word dat sommigen zich eens achter de oren moeten krabben.....Sorry.......
    Laatst gewijzigd door Rickabilly; 05-07-13 om 19:58.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door engeltje03 Bekijk Berichten
    Zal deze ook nog maar even hier plaatsen.
    Sluit wel mooi aan bij meer mensen die balen van het gezeur in de wchat

    Waar ik het vooral mee eens ben is inderdaad bonanza dat wij niet samen kunnen werken. Iedereen heft zo gezegd zijn beste tactiek. Engeltje03 heeft na al het gezeur op de wereldchat van de afgelopen 2 dagen besloten om niet deel te nemen aan het event.
    Ik zie het al gebeuren. Na 2 dagen ow we gaan het niet halen ik ga er mee stoppen. De een heeft dit als argument de ander weer dat en ze proberen je hun wil nog op te leggen ook. Twee hele dagen was het niks anders als ruzie en narigheid. Een ieder mag zijn mening hebben maar om dan telkens weer het zelfde te typen als iemand blij zegt ik heb weer wat gedoneerd. Nee ik ben er klaar mee het gaat gewoon weer dezelfde kan uit als met het maya event.
    Dus vandaar ons besluit IK GAAN NIET MEE DOEN LEES LIEVER ME GEZELLIGE GILDECHAT

    Waarom niet allemaal er eens voor gaan en niet vanaf tweede face maar gelijk???????????????????????????????????????
    Al dat gezeur over niet doneren hangt me enormde keel uit
    MOOI!!!
    dat is precies wat ik in de post voor jou aan het vertellen was, dat je tijdens fase1 niet moet doneren!!!
    wat natuurlijk wel HEEL ERG DOM is, is dat je nou al een dag hebt gedoneerd tijdens fase 1, dus je hebt onze kansen voor fase2 verkleint en nou stop je!!!
    mag ik je vriendelijk bedanken namens de gehele server!!!
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 06-07-13 om 18:04.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.