Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: POLL: 100% voor fase 1 of ballonnen opsparen voor fase 2, maak je keuze!

  1. #11
    MacAirem
    Wat is de inhoud van die vouchers trouwens... heb nog niks aparts gezien, behalve ballonnen...

    Edit: laat maar... heb het al gevonden, en gekregen... ik heb even zitten slapen...
    Laatst gewijzigd door MacAirem; 29-06-13 om 10:22.

  2. #12

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Hoeveelheid balonnen in fase 1 zou oa inhuurlegers opleveren wat weer ten bate van fase 2 kan komen.
    Ik ga niet voor de 100%, me slechter voordoen dan ben ik echter ook geen voorstander van.
    Gewoon waterputjes maken en beperkt produceren en doneren, komen we ergens op 40% uit en hebben we alsnog voldoende in huis om ook sterk uit de bus te komen in fase 2

    Ik merk dat heel veel mensen erg slecht kunnen lezen
    Er is vantevoren gezegd dat na x aantal uur pas een echte berekening van de ranglijst mogelijk was, en de eerste cijfers dus een heel grove indicatie waren.
    En al die roepen om exacte dit en exacte dat, het moet natuurlijk wel een klein beetje verassingsfeestje blijven.

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    een aantal servers staan aan veels te lang op 99%. Die hebben al zo'n grote voorsprong dat ze zo wie zo gaan winnen. Dus winnen kunnen we wel vergeten. Dus ik stem 100% fase 1 en 100% fase 2. Meer dan dat zit er niet in.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ik zou zeggen als je veel waterputten en veel water hebt blijf dan doneren maar begin in ieder geval met het sparen van je andere grondstoffen voor fase 2 iedereen happy

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    dit bericht krijg ik nu op de engelse server dus doe er je voordeel mee:

  6. #16
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    dit bericht krijg ik nu op de engelse server dus doe er je voordeel mee:
    Yep... maar volgens de ranglijst is de UK server er nog niet.... vraag me af wat BB nu weer met de telling aan het doen is

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is simpel te verklaren roodstaart. De werkelijke telling loopt real-time en daarop krijg je dit bericht. De ranglijst niet en updatet eens in de zoveel tijd, daarom zie je bv ook niet steeds 0,1% erbij komen.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    geef eens ÉÉN GOEDE reden om balonnen te doneren tijdens fase1???
    je kunt er ook prijzen mee winnen is natuurlijk geen goede reden... de 100% halen we niet en als we fase1 gewoon heel slecht doen, dan worden we lager ingeschaald en hebben we tijdens fase2 als het er echt om gaat meer kans...
    sorry, maar ik vind het allemaal te onnozel voor woorden...

  9. #19

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Zal deze ook nog maar even hier plaatsen.
    Sluit wel mooi aan bij meer mensen die balen van het gezeur in de wchat

    Waar ik het vooral mee eens ben is inderdaad bonanza dat wij niet samen kunnen werken. Iedereen heft zo gezegd zijn beste tactiek. Engeltje03 heeft na al het gezeur op de wereldchat van de afgelopen 2 dagen besloten om niet deel te nemen aan het event.
    Ik zie het al gebeuren. Na 2 dagen ow we gaan het niet halen ik ga er mee stoppen. De een heeft dit als argument de ander weer dat en ze proberen je hun wil nog op te leggen ook. Twee hele dagen was het niks anders als ruzie en narigheid. Een ieder mag zijn mening hebben maar om dan telkens weer het zelfde te typen als iemand blij zegt ik heb weer wat gedoneerd. Nee ik ben er klaar mee het gaat gewoon weer dezelfde kan uit als met het maya event.
    Dus vandaar ons besluit IK GAAN NIET MEE DOEN LEES LIEVER ME GEZELLIGE GILDECHAT

    Waarom niet allemaal er eens voor gaan en niet vanaf tweede face maar gelijk???????????????????????????????????????
    Al dat gezeur over niet doneren hangt me enormde keel uit

  10. #20
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    das ook weer lekker ik kan nie mee stemmen om dat mij vrouw en ik alle bij op het zelfde IP zitten waar ze bij BB van op de hoogte zijn krijg je dit

    Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.

    NIET VALSSPELEN!!

    en bedankt
    Laatst gewijzigd door Gonzo; 06-07-13 om 11:40.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.