Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Sjamaan missie: Rotsen verwijderd, maar hoofdmissie geeft aan dat er 1 rots weg is!

  1. #1

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    Sjamaan missie: Rotsen verwijderd, maar hoofdmissie geeft aan dat er 1 rots weg is!

    Ik heb de bug dat bij het verwijderen van de rotsen deze wel verdwenen zijn, maar in het menu wordt aangegeven dat er maar 1 rots verwijderd is. Dit gemeld via een ticket, maar een standaard antwoord ontvangen.

    Bug blijkt niet alleen bij mij te zijn, maar bij meerdere gebruikers gemeld op de help chat.

    Kan support hier op korte termijn iets aan doen en ons spelers genoegdoening geven in de vorm van glittersteentjes voor gederfde speeltijd?

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    zelde probleem ticket sturen help ook niet. elke keer die stomme standaard berichten krijg ik. ze lezen volgens mij niet eens wat er staat
    als je een bug hebt kun je beter hier op forum posten. suport kunnen ze beter gewoon afschaffen en forum is genoeg

    hier nog een link met andere topic http://forum.thesettlersonline.nl/th...niet-voltooien


    ik en weereman hebben zelde bericht terug gekregen dus ze lezen het echt niet ik zeg weg met die suport.
    en wat nieuwe mensen erop die wel lezen wat er mis is en er wat aan doen en niet elke keer 1 week w8en
    Laatst gewijzigd door anoniem107; 28-06-13 om 17:52.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    same here, klik op alle rotsen etc.. maar nergens verdwijnt er een. Moet je met een generaal op aanvallen klikken of gewoon met je cursor?
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.