Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Evenement duitse/poolse servers redden het niet passen ze de aantallen aan!

  1. #1
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud

    Evenement duitse/poolse servers redden het niet passen ze de aantallen aan!

    Mhhhh ben benieuwd als wij het niet redden of ze dan ook de aantallen aanpassen als ze het voor de duitsers en polen doen.

    http://forum.diesiedleronline.de/thr...248#post865248

    Event: Berechnung für Phase 1 geändert

    Liebe Siedlerinnen und Siedler,

    unser Jubiläums-Event läuft derzeit in Phase eins.

    Nachdem wir die bisherigen Ergebnisse aller Welten analysierte hatten, wurde klar, dass es sehr schwer sein wird, in der ersten Phase 100% zu erreichen. Daher entschieden wir uns dafür, die benötigte Anzahl der Ballons, die jede Spielwelt in Phase eins spenden muss, zu senken.

    Bislang nicht gespendete Ballons wurden in die Berechnung einbezogen. Daher erreichten einige Spielwelten im Anschluss direkt 100%.

    Den derzeitigen Stand kann im Spiel und im Forum eingesehen werden.

    Viel Spaß beim Wuseln!
    BB_Pandur

    maar goed kom laten we ze een lesje leren en laten zien dat wij het ook kunnen kom op doneren die hap!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Als iedereen zijn grondstoffenverbruikers gedeeltelijk stil zet kan je de vrijkomende grondstoffen gaan omzetten in ballonnen.

    Zie deze post:
    http://forum.thesettlersonline.com/t...n-up-sandycove

    Indien wij niet de 100% gaan halen zullen we als Nederlandse server niet eens MOGEN meedoen aan die 2e fase.
    Dat laten wij toch niet op ons zitten.

    Daarom...., hup allemaal je proviandhuis aan het werk zetten om alleen nog maar ballonnen te maken uit grondstoffen en na zondag kunnen we dan de 2e fase ingaan.
    Mijn proviandhuis maakte afgelopen nacht uit water zoveel balloons dat ik vanmorgen 11K ballonnen op de server kon dumpen.

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Wel heel goed dat wij hier ook even informatie over krijgen...

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Wel heel goed dat wij hier ook even informatie over krijgen...
    ik zeg een ding community manager :P
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    ik zeg een ding community manager :P
    Laatst gewijzigd door Poegel; 28-06-13 om 19:51. Reden: Skelril is held nu

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is besloten om de hoeveelheid ballonnen die nodig zijn te verlagen gezien we na de eerste dag zagen dat het heel moeilijk was om de 100% te behalen. Sommige werelden hebben hierdoor de 100% al bereikt, en sommige werelden zullen de 100% in de komende dagen bereiken. In de calculatie hebben we ALLE ballonnen mee geteld, zelfs de ballonnen die nog niet waren gedoneerd. Ook de Nederlandse server maakt nu dus een veel betere kans!

    BB_Skelril

  7. #7
    Travel85's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is besloten om de hoeveelheid ballonnen die nodig zijn te verlagen gezien we na de eerste dag zagen dat het heel moeilijk was om de 100% te behalen. Sommige werelden hebben hierdoor de 100% al bereikt, en sommige werelden zullen de 100% in de komende dagen bereiken. In de calculatie hebben we ALLE ballonnen mee geteld, zelfs de ballonnen die nog niet waren gedoneerd. Ook de Nederlandse server maakt nu dus een veel betere kans!

    BB_Skelril
    Waarom heeft een andere server de info eerder dan wij?
    En zoals appeltaart zegt, de duitsers en polen redden het niet, dan wordt er wel wat gedaan!
    Dit zou een feestje moeten zijn dat jullie delen met ons, echter is het jullie feestje wandt wij leveren al onze grondstoffen in voor balonnen.
    Was met goeie moed begonnen maar die moed is wel even weggezakt.

  8. #8
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Travel85,

    Ik was vandaag niet aanwezig en was ook niet rond een computer om mijn e-mail in de gaten te houden. Ik kreeg de informatie dus zelf ook pas net binnen. Mijn excuses dat het een tijdje duurde voor dat ik deze informatie gaf.

    Verder is de eerste ronde puur een kwalificatie ronde om te kijken welke servers met elkaar moeten worden samengevoegd voor de 2e fase.

    BB_Skelril

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zeg een ding. Dit is een kanslose missie en hier valt door ons niet tegen op te boksen. Zo simpel is het. Hoe graag we ook willen. Dit hele evenement werkt niet. Of niet goed uitgedacht of buiten hun omgegaan maar het is gewoon zo. Er zijn al zoveel ballonnen ingeleverd en ook al zijn de aantallen nu aangepast. Er zijn nog 2 dagen? Dan nog gaat de server het nooit halen terwijl andere servers al ruim 3x zoveel hebben. Jammer het idee was leuk.

    Edit: Sorry BB_Skelril, ik begreep dat je niet met verdere evenement mee deed wanneer je 100% niet haalt in 4 dagen. Dit is nu anders?
    Laatst gewijzigd door Fingonn; 28-06-13 om 21:53.

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Dus de 40k balonnen die ik nu net ingeleverd hebben tellen niet eens mee met de volgende telling aangezien ze al meegeteld waren ongeacht of ze ingeleverd waren.

    Zoals ik het nu zie en ook al na 18 uur van de eerste dag heeft BB zijn huiswerk weer niet gedaan om iedere server een gelijke kans te geven. Jullie hebben alle gegevens wat DATA genoemd word waarmee je in 1 oog opslag kan zien wat er gaande is op een server. Met het bekijken en bestuderen van die DATA, oftewel ANALISEREN, kan je een heel mooi evenement creeeren waar ieder server een gelijke kans heeft. Wetende hoe bepaalde DATA word gebruikt om bepaalde berekeningen te maken was het al gelijk duidelijk voor me dat jullie daar een stelletje nietsnutten hebt zitten. No offense skelril maar een simpel voorbeeld is dat iemand die 1x in de 2 tot 4 weken inlogd als actief word gezien is een grote fout. Na de blunder door een te grote hoeveelheid ballonnen te verwachten en andere blunders die ik gezien heb in het spel met andere events begint mijn vertrouwen en enthousiasme flink te dalen. Na 2 dagen 26% te hebben cancel ik nu maar lekker me 48 uur aan ballonnen producere in me Phuis. Stop ermee met dit event en jullie kunnen het vergeten dat ik ooit nog met een event mee doe.

    Ik kan nog lappen tekst hier neerzetten waarom dit event niet goed inmekaar zit, maar ook mijn andere ervaringen op test server geven weer aan dat er totaal niet geluisterd word naar de spelers dus waarom zou ik..

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.