Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: [Event] Tips om zoveel mogelijk ballonnen te krijgen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud

    [Event] Tips om zoveel mogelijk ballonnen te krijgen

    Deze tips kwam ik op het Engelse forum tegen:

    http://forum.thesettlersonline.com/t...n-up-sandycove!!

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Het is duidelijk dat water (2k voor 500 ballonnen) veruit de goedkoopste manier is om ballonnen te krijgen. Dus ik zou zeggen, medespelers plaats zo veel mogelijk putten en zet zoveel mogelijk water om in ballonnen. We staan erg laag en we willen natuurlijk bij de top komen dus kom op!!

  3. #3
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Kom op, wees toch reëel, zelfs de Duitsers staan na 22 en een half uur pas op 7,5%. Geen enkele server zal de 100% binnen 4 dagen behalen.
    Na 1 dag zouden toch diverse servers op 25% of hoger moeten zitten maar bij lange na niet. Stop met je grondstoffen uit te geven aan een onhaalbaar doel. 't is zonde van je grondstoffen om hiermee door te gaan. Ik ben echt niet defaitistisch, maar als ik naar deze cijfers kijk moet ik gewoon de conclusie trekken dat dit een hopeloze zaak is.

  4. #4
    bollewit's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    en zo ontstond de crisis

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Kom op, wees toch reëel, zelfs de Duitsers staan na 22 en een half uur pas op 7,5%. Geen enkele server zal de 100% binnen 4 dagen behalen.
    Na 1 dag zouden toch diverse servers op 25% of hoger moeten zitten maar bij lange na niet. Stop met je grondstoffen uit te geven aan een onhaalbaar doel. 't is zonde van je grondstoffen om hiermee door te gaan. Ik ben echt niet defaitistisch, maar als ik naar deze cijfers kijk moet ik gewoon de conclusie trekken dat dit een hopeloze zaak is.
    Nee, mensen moeten stoppen met zeggen dat je niet verder moet gaan. Gewoon die grondstoffen blijven betalen. Alles zal goedkomen.

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Nee, mensen moeten stoppen met zeggen dat je niet verder moet gaan. Gewoon die grondstoffen blijven betalen. Alles zal goedkomen.
    En ergens stond ook dat de eerste dagen nog niet echt goed gerekend kon worden en dat er na verloop van tijd een herbereking plaatsvind
    en laten we wel wezen veel mensen hebben toch wel spullen die ze niet gebruiken heb al mijn saltpeter , dennehoutplanken / bomen / vis / meel gedoneerd
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Water, stammen, stoffige grondstoffen in je pakhuis die je nooit gebruikt, er is genoeg wat je snel kan produceren en makkelijk elke dag kan omzetten in ballonnen

  8. #8
    samille's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    hellevoetsluis
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    mensen schouders eronder kom op we moeten de 100 procent kunnen halen zeg ...

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    eerste servers staan inmiddels op 100%, dat de telling is aangepast is ook in ons voordeel dus putten slaan en doneren die hap ^^

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.