deze missie is voor iemand van lvl38 niet te doen ik heb geen veteraan, XB en ES, voormij is het feest al uit.
Ze kunnen deze missie inpakken, ik heb er genoeg van
mvr Avatar2
deze missie is voor iemand van lvl38 niet te doen ik heb geen veteraan, XB en ES, voormij is het feest al uit.
Ze kunnen deze missie inpakken, ik heb er genoeg van
mvr Avatar2
Mijn poging om onze NL-server te helpen, met verschillende bezettingen.
Hieronder zijn de volgende types opgenomen:
- Gewone-type (zonder XB, E, K of veteraan-generaal)
- XB-type (zonder E, K of Veteraan-generaal)
- Veteraan-XB-type (zonder E, K)
- Veteraan-E-type (zonder K)
**************************************************
Auteur: Roman_Wiley, Gilde: Roman Empire (RoP)
Versie 2.1, 28 juni 2013
De sjamaan
Evenement-avontuur
1 speler, 3 dagen, nivo 6
14.960 ervaringspunten
Gewone-type (zonder XB, E, K of veteraan-generaal)
Auteur: Roman_Wiley, Gilde: Roman Empire (RoP)
Versie 2.1, 28 juni 2013
De sjamaan
Evenement-avontuur
1 speler, 3 dagen, nivo 6
14.960 ervaringspunten
Benodigde eenheden:
1334R 148B 40M 178C 200LB 782S
Maximale verliezen:
1276R 148B 40M 88S
Bijzonderheden:
Dit is een avontuur als onderdeel van het 20-jarig jubileum-evenement.
Kampen die je kunt overslaan zijn NIET in de handleidingen opgenomen.
ER WORDT GEEN GEBRUIK GEMAAKT VAN ZGN. BLOCKS.
Verplaats eerst naar het oosten, bij de bandietenleider te westen van het dorp.
Bij de heksentoren moet je opletten !
Trek eerst naar het westen. Bij de handleiding zonder veteraan levert de aanval op kamp 7 vertraging op door een gewonde generaal.
Daardoor zijn ook bij de andere types de verliezen hoog, om de gewonde generaal te voorkomen.
DE LEIDER IN HET NOORDEN KAN NIET AANGEVALLEN WORDEN VIA DE DOORGANG BIJ DE HEKSENTOREN.
Jammer genoeg moet je de laatste sector (boven het dorp) dus helemaal doen.
Speciale opdracht1)
Verwijder de rotsen, op de rotsen klikken (2 rotspartijen) naast de eerste kampen die je aanvalt.
Speciale opdracht2 Geklets)
Ga naar het dorp en klik op de drie huizen en de herberg.
Kijk goed wat er in het bandietenkamp zit vóór je aanvalt.
1. Kamp, boven bandietenleider, eerst naar het dorp in het oosten verplaatsen !:
{80 Schooiers, 80 Steenwerpers
[ 138 R + 62 S ] (138 R)}
2. Bandietenleider:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden, 1 Stinkerd
[ 79 R + 121 S ] (79 R)}
3. Kamp boven bandietenleider, je moet eerst de speciale opdracht doen om de rotsen weg te halen en natuurlijk verplaatsen naar het westen:
{80 Schooiers
[ 21 R + 178 C + 1 S ] (21 R)}
4. Bandietenleider:
{50 Schooiers, 50 Waakhonden, 80 Steenwerpers
[ 130 R + 70 S ] (130 R)}
5. Kamp, vanaf de heksentoren naar het westen trekken:
{60 Sekteleden, 80 Schaduwsluipers, 60 Duistere priesters
[ 158 R + 42 S ] (158 R)}
6. Kamp, (2 aanvalsgolven, maar hier kost het dus 4 uur om verder te gaan omdat de gewonde generaal in de weg staat) ten NO van de bandietenledier in het westen:
{40 Schaduwsluipers, 80 Vuurdansers, 80 Dansende Derwisj
1: [ 42 R + 118 B ] (42 R + 118 B) 2: [ 200 LB ] (2 S)}
7. Kamp ten ZO van bandietenleider in het westen:
{80 Sekteleden, 60 Schaduwsluipers, 50 Vuurdansers
[ 200 R ] (147 R)}
(GETEST) 8. Bandietenleider in het westen:
{100 Sekteleden, 1 Moerasheks, 1 Mystieke Sjamaan
[ 40 M + 160 S ] (40 M + 76 S)}
9. Kamp, zuidelijkste van de laatste sector:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden
[ 75 R + 125 S ] (72 R)}
10. Kamp, 2e van de laatste sector:
{100 Waakhonden, 80 Padvinders
[ 84 R + 116 S ] (84 R)}
11. Kamp, 3e van de laatste sector:
{100 Schooiers, 40 Waakhonden, 50 Steenwerpers
[ 137 R + 63 S ] (137 R)}
12. Kamp, 4e van de laatste sector (2 aanvalsgolven):
{160 Schurken
1: [ 70 R + 30 B ] (70 R + 30 B) 2: [ 100 R + 90 LB + 10 S ] (98 R)}
13. Bandietenleider, rechts van de heksentoren in het noorden:
{80 Schooiers, 100 Padvinders, 1 Bert Eenoog
[ 100 R + 88 C + 12 S ] (100 R + 10 S)}
Geen beloningen
**************************************************
Auteur: Roman_Wiley, Gilde: Roman Empire (RoP)
Versie 2.1, 28 juni 2013
De sjamaan
Evenement-avontuur
1 speler, 3 dagen, nivo 6
14.960 ervaringspunten
XB-type (zonder E, K of Veteraan-generaal)
Auteur: Roman_Wiley, Gilde: Roman Empire (RoP)
Versie 2.1, 28 juni 2013
De sjamaan
Evenement-avontuur
1 speler, 3 dagen, nivo 6
14.960 ervaringspunten
Benodigde eenheden:
1255R 218B 40M 178C 201S 200XB
Maximale verliezen:
1197R 218B 40M 76S
Bijzonderheden:
Dit is een avontuur als onderdeel van het 20-jarig jubileum-evenement.
Kampen die je kunt overslaan zijn NIET in de handleidingen opgenomen.
ER WORDT GEEN GEBRUIK GEMAAKT VAN ZGN. BLOCKS.
Verplaats eerst naar het oosten, bij de bandietenleider te westen van het dorp.
Bij de heksentoren moet je opletten !
Trek eerst naar het westen. Bij de handleiding zonder veteraan levert de aanval op kamp 7 vertraging op door een gewonde generaal.
Daardoor zijn ook bij de andere types de verliezen hoog, om de gewonde generaal te voorkomen.
DE LEIDER IN HET NOORDEN KAN NIET AANGEVALLEN WORDEN VIA DE DOORGANG BIJ DE HEKSENTOREN.
Jammer genoeg moet je de laatste sector (boven het dorp) dus helemaal doen.
Speciale opdracht1)
Verwijder de rotsen, op de rotsen klikken (2 rotspartijen) naast de eerste kampen die je aanvalt.
Speciale opdracht2 Geklets)
Ga naar het dorp en klik op de drie huizen en de herberg.
Kijk goed wat er in het bandietenkamp zit vóór je aanvalt.
1. Kamp, boven bandietenleider, eerst naar het dorp in het oosten verplaatsen !:
{80 Schooiers, 80 Steenwerpers
[ 138 R + 62 S ] (138 R)}
2. Bandietenleider:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden, 1 Stinkerd
[ 79 R + 121 S ] (79 R)}
3. Kamp boven bandietenleider, je moet eerst de speciale opdracht doen om de rotsen weg te halen en natuurlijk verplaatsen naar het westen:
{80 Schooiers
[ 21 R + 178 C + 1 S ] (21 R)}
4. Bandietenleider:
{50 Schooiers, 50 Waakhonden, 80 Steenwerpers
[ 130 R + 70 S ] (130 R)}
5. Kamp, vanaf de heksentoren naar het westen trekken:
{60 Sekteleden, 80 Schaduwsluipers, 60 Duistere priesters
[ 158 R + 42 S ] (158 R)}
6. Kamp, (2 aanvalsgolven, maar hier kost het dus 4 uur om verder te gaan omdat de gewonde generaal in de weg staat) ten NO van de bandietenledier in het westen:
{40 Schaduwsluipers, 80 Vuurdansers, 80 Dansende Derwisj
1: [ 42 R + 118 B ] (42 R + 118 B) 2: [ 200 XB ] (0)}
7. Kamp ten ZO van bandietenleider in het westen:
{80 Sekteleden, 60 Schaduwsluipers, 50 Vuurdansers
[ 200 R ] (147 R)}
(ONGETEST) 8. Bandierenleider in het westen:
{100 Sekteleden, 1 Moerasheks, 1 Mystieke Sjamaan
[ 40 M + 160 S ] (40 M + 76 S)}
9. Kamp, zuidelijkste van de laatste sector:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden
[ 75 R + 125 S ] (72 R)}
10. Kamp, 2e van de laatste sector:
{100 Waakhonden, 80 Padvinders
[ 84 R + 116 S ] (84 R)}
11. Kamp, 3e van de laatste sector:
{100 Schooiers, 40 Waakhonden, 50 Steenwerpers
[ 137 R + 63 S ] (137 R)}
12. Kamp, 4e van de laatste sector (2 aanvalsgolven):
{160 Schurken
1: [ 100 B ] (100 B) 2: [ 91 R + 8 C + 1 S + 100 XB ] (89 R)}
13. Bandietenleider, rechts van de heksentoren in het noorden:
{80 Schooiers, 100 Padvinders, 1 Bert Eenoog
[ 100 R + 88 C + 12 S ] (100 R)}
Geen beloningen
**************************************************
Auteur: Roman_Wiley, Gilde: Roman Empire (RoP)
Versie 2.1, 28 juni 2013
De sjamaan
Evenement-avontuur
1 speler, 3 dagen, nivo 6
14.960 ervaringspunten
Veteraan-XB-type (zonder E, K)
Benodigde eenheden:
1074R 48B 41M 234C 209S 137XB
Maximale verliezen:
1059R 44B 41M 44S
Bijzonderheden:
Dit is een avontuur als onderdeel van het 20-jarig jubileum-evenement.
Kampen die je kunt overslaan zijn NIET in de handleidingen opgenomen.
ER WORDT GEEN GEBRUIK GEMAAKT VAN ZGN. BLOCKS.
Verplaats eerst naar het oosten, bij de bandietenleider te westen van het dorp.
Bij de heksentoren moet je opletten !
Trek eerst naar het westen. Bij de handleiding zonder veteraan levert de aanval op kamp 7 vertraging op door een gewonde generaal.
Daardoor zijn ook bij de andere types de verliezen hoog, om de gewonde generaal te voorkomen.
DE LEIDER IN HET NOORDEN KAN NIET AANGEVALLEN WORDEN VIA DE DOORGANG BIJ DE HEKSENTOREN.
Jammer genoeg moet je de laatste sector (boven het dorp) dus helemaal doen.
Speciale opdracht1)
Verwijder de rotsen, op de rotsen klikken (2 rotspartijen) naast de eerste kampen die je aanvalt.
Speciale opdracht2 Geklets)
Ga naar het dorp en klik op de drie huizen en de herberg.
Kijk goed wat er in het bandietenkamp zit vóór je aanvalt.
1. Kamp, boven bandietenleider, eerst naar het dorp in het oosten verplaatsen !:
{80 Schooiers, 80 Steenwerpers
(Veteraan) [ 60 R + 105 C + 51 S + 34 XB ] (59 R)}
2. Bandietenleider:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden, 1 Stinkerd
[ 79 R + 121 S ] (79 R)}
3. Kamp boven bandietenleider, je moet eerst de speciale opdracht doen om de rotsen weg te halen en natuurlijk verplaatsen naar het westen:
{80 Schooiers
(Veteraan) [ 15 R + 234 C + 1 S ] (15 R)}
4. Bandietenleider:
{50 Schooiers, 50 Waakhonden, 80 Steenwerpers
(Veteraan) [ 97 R + 153 S ] (97 R)}
5. Kamp, vanaf de heksentoren naar het westen trekken:
{60 Sekteleden, 80 Schaduwsluipers, 60 Duistere priesters
(Veteraan) [ 110 R + 140 S ] (110 R)}
6. Kamp, ten NO van de bandietenleider in het westen:
{40 Schaduwsluipers, 80 Vuurdansers, 80 Dansende Derwisj
(Veteraan) [ 95 R + 18 B + 137 XB ] (89 R + 16 B)}
7. Kamp ten ZO van bandietenleider in het westen:
{80 Sekteleden, 60 Schaduwsluipers, 50 Vuurdansers
(Veteraan) [ 100 R + 30 B + 120 XB ] (100 R + 28 B)}
(GETEST) 8. Bandierenleider in het westen:
{100 Sekteleden, 1 Moerasheks, 1 Mystieke Sjamaan
(Veteraan) [ 70 R + 40 M + 140 S ] (70 R + 40 M + 43 S)}
9. Kamp, zuidelijkste van de laatste sector:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden
(Veteraan) [ 70 R + 180 S ] (65 R)}
10. Kamp, 2e van de laatste sector:
{100 Waakhonden, 80 Padvinders
(Veteraan) [ 84 R + 166 S ] (84 R)}
11. Kamp, 3e van de laatste sector:
{100 Schooiers, 40 Waakhonden, 50 Steenwerpers
(Veteraan) [ 95 R + 155 S ] (95 R + 1 S)}
12. Kamp, 4e van de laatste sector:
{160 Schurken
(Veteraan) [ 131 R + 1 M + 1 S + 117 XB ] (131 R + 1 M)}
13. Bandietenleider, rechts van de heksentoren in het noorden:
{80 Schooiers, 100 Padvinders, 1 Bert Eenoog
(Veteraan) [ 68 R + 105 C + 20 S + 57 XB ] (65 R)}
Geen beloningen
**************************************************
Auteur: Roman_Wiley, Gilde: Roman Empire (RoP)
Versie 2.1, 28 juni 2013
De sjamaan
Evenement-avontuur
1 speler, 3 dagen, nivo 6
14.960 ervaringspunten
Veteraan-E-type (zonder K)
Benodigde eenheden:
1071R 48B 20M 234C 100S 137XB 186E
Maximale verliezen:
1065R 44B 20M 20S
Bijzonderheden:
Dit is een avontuur als onderdeel van het 20-jarig jubileum-evenement.
Kampen die je kunt overslaan zijn NIET in de handleidingen opgenomen.
ER WORDT GEEN GEBRUIK GEMAAKT VAN ZGN. BLOCKS.
Verplaats eerst naar het oosten, bij de bandietenleider te westen van het dorp.
Bij de heksentoren moet je opletten !
Trek eerst naar het westen. Bij de handleiding zonder veteraan levert de aanval op kamp 7 vertraging op door een gewonde generaal.
Daardoor zijn ook bij de andere types de verliezen hoog, om de gewonde generaal te voorkomen.
DE LEIDER IN HET NOORDEN KAN NIET AANGEVALLEN WORDEN VIA DE DOORGANG BIJ DE HEKSENTOREN.
Jammer genoeg moet je de laatste sector (boven het dorp) dus helemaal doen.
Speciale opdracht1)
Verwijder de rotsen, op de rotsen klikken (2 rotspartijen) naast de eerste kampen die je aanvalt.
Speciale opdracht2 Geklets)
Ga naar het dorp en klik op de drie huizen en de herberg.
Kijk goed wat er in het bandietenkamp zit vóór je aanvalt.
1. Kamp, boven bandietenleider, eerst naar het dorp in het oosten verplaatsen !:
{80 Schooiers, 80 Steenwerpers
(Veteraan) [ 60 R + 105 C + 34 XB + 51 E ] (55 R)}
2. Bandietenleider:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden, 1 Stinkerd
(Veteraan) [ 79 R + 171 E ] (79 R)}
3. Kamp boven bandietenleider, je moet eerst de speciale opdracht doen om de rotsen weg te halen en natuurlijk verplaatsen naar het westen:
{80 Schooiers
(Veteraan) [ 14 R + 234 C + 2 E ] (14 R)}
4. Bandietenleider:
{50 Schooiers, 50 Waakhonden, 80 Steenwerpers
(Veteraan) [ 97 R + 153 E ] (97 R)}
5. Kamp, vanaf de heksentoren naar het westen trekken:
{60 Sekteleden, 80 Schaduwsluipers, 60 Duistere priesters
(Veteraan) [ 110 R + 140 E ] (109 R)}
6. Kamp, ten NO van de bandietenleider in het westen:
{40 Schaduwsluipers, 80 Vuurdansers, 80 Dansende Derwisj
(Veteraan) [ 95 R + 18 B + 137 XB ] (95 R + 16 B)}
7. Kamp ten ZO van bandietenleider in het westen:
{80 Sekteleden, 60 Schaduwsluipers, 50 Vuurdansers
(Veteraan) [ 100 R + 30 B + 120 XB ] (100 R + 28 B)}
(GETEST) 8. Bandierenleider in het westen:
{100 Sekteleden, 1 Moerasheks, 1 Mystieke Sjamaan
(Veteraan) [ 80 R + 20 M + 100 S + 50 E ] (80 R + 20 M + 20 S)}
9. Kamp, zuidelijkste van de laatste sector:
{100 Schooiers, 80 Waakhonden
(Veteraan) [ 64 R + 186 E ] (64 R)}
10. Kamp, 2e van de laatste sector:
{100 Waakhonden, 80 Padvinders
(Veteraan) [ 84 R + 166 E ] (84 R)}
11. Kamp, 3e van de laatste sector:
{100 Schooiers, 40 Waakhonden, 50 Steenwerpers
(Veteraan) [ 96 R + 154 E ] (96 R)}
12. Kamp, 4e van de laatste sector:
{160 Schurken
(Veteraan) [ 130 R + 119 XB + 1 E ] (130 R)}
13. Bandietenleider, rechts van de heksentoren in het noorden:
{80 Schooiers, 100 Padvinders, 1 Bert Eenoog
(Veteraan) [ 62 R + 138 C + 49 XB + 1 E ] (62 R)}
Geen beloningen
Laatst gewijzigd door Roman_Wiley; 28-06-13 om 14:29. Reden: foutjes weggewerkt
Mijn troepen voor de laatste leider: 105R, 18M, 127E, dit is ook 3 rondes, max verlies 105R, 18M