Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: twee keer manuscript verdwenen!

Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud

twee keer manuscript verdwenen!

Toen mijn boekbinder een manuscript klaar had, pakte ik deze op en kon ik hem vervolgens niet aan mijn geoloog toevoegen??!!! Dit was raar, maar het volgende manuscript is ook verdwenen. Een geschrift, wat ik daarna maakte staat wel in de tab van de geoloog als bij het burgemeesterhuis. Kan iemand me vertellen hoe dit kan? Ik had al drie manuscripten toegewezen aan mijn geoloog en wilde er nog twee bijdoen zodat ik verder kon met geschriften, maar dit is dus niet gelukt! Raar toch?

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Een geschrift kost 1 manuscript + grondstoffen om te maken.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Deze probleem ken ik nu al 2 keer boeken gemaakt die niet in vaardighedenschema komen dus weg zijn jammer want het duurt voor dat je weer 1 gemaakt heb

Ingeschreven
    Aug 2012
    helaas geen residence, ik ben maar een simpele bediende
    Wereld
    Woestewoud
    ben nu ook al twee manuscripten kwijt. En nee, niet door een geschrift te maken. Ophalen en dan zijn ze niet meer terug te vinden. Op deze manier duurt het wel echt ellendig lang voordat ik mijn geoloog ooit naar een volgend niveau ga krijgen.

Ingeschreven
    Jul 2013
    Wereld
    Woestewoud
    die van mij verdween naar het pakhuis....maar hoe ik die eruit krijg...

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je op een geoloog klikt kun je rechtsbovenaan op de knop "open vaardigheidsschema" klikken.
    Heb je dit scherm eenmaal open, dan kun je de boeken aan je geoloog geven, deze "leest" ze dan, waardoor zijn vaardigheid verbetert.
    Vergeet na afloop niet op het vinkje onderaan te klikken om je keuze voor de verschillende vaardigheden definitief te maken.
    Let op! Je kunt boeken maar één keer toekennen of je moet ze terugkopen met edelstenen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten