Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: [Event] 20 jarig ballonnen evenement (hoe en waar te vinden)

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Als iedereen zijn grondstoffenverbruikers gedeeltelijk stil zet kan je de vrijkomende grondstoffen gaan omzetten in ballonnen.

    Zie deze post:
    http://forum.thesettlersonline.com/t...n-up-sandycove

    Indien wij niet de 100% gaan halen zullen we als Nederlandse server niet eens MOGEN meedoen aan die 2e fase.
    Dat laten wij toch niet op ons zitten.

    Daarom...., hup allemaal je proviandhuis aan het werk zetten om alleen nog maar ballonnen te maken uit grondstoffen en na zondag kunnen we dan de 2e fase ingaan.
    Mijn proviandhuis maakte afgelopen nacht uit water zoveel balloons dat ik vanmorgen 11K ballonnen op de server kon dumpen.

    En vooral niet denken dat je je voorraad ballonnen tijdens de 2e fase kan gebruiken, want er is al op diverse plaatsen op het forum duidelijk gecommuniceerd dat je die ballonnen dan helemaal niet kan gebruiken, zodat ze waardeloos onder je ster staan leeg te lopen.

    Momenteel is mijn proviandhuis een voorraad hardhout stammen uit mijn ster aan het omzetten in ballonnen.
    Die stammen stonden daar al tijden niks te doen.
    Nu komen er elk uur ongeveer 4500 ballonnen uit mijn level 4 proviandhuis dus morgenochtend heb ik minstens 80K ballonnen die de server opgaan.

    VEEL GESTELDE VRAGEN

    Q: Tellen de ballonnen die ik in de eerste fase heb verzameld ook voor de tweede fase?
    A: Nee. Ballonnen die je tijdens de eerste fase verzameld tellen NIET mee gedurende de tweede fase. Dit betekent dat alle ballonnen die je gedurende de eerste fase krijgt ook gedurende de eerste fase moeten worden gebruikt. In de tweede fase zullen ze niets meer waard zijn.

    Q: Betekent dit dat alle niet gebruikte ballonnen zullen worden verwijderd met de start van de tweede fase?
    A: Nee. We zullen geen ballonnen verwijderen, maar houd er rekening mee dat ballonnen van de eerste fase geen effect hebben in de tweede fase.

    Q:Kan ik ballonnen van de eerste fase opslaan in mijn ster-menu/burgemeestershuis en in fase 2 doneren?
    A: Technisch gezien is dit mogelijk, maar zoals eerder al aangegeven zullen de ballonnen van de eerste fase niet mee tellen in resultatne van de tweede fase.

    Q: Moet de spelwereld 100% halen in fase 1?
    A: Spelwerelden die de 100% in fase 1 niet halen zullen gewoon mee kunnen doen met de 2e fase, maar we raden aan om zoveel mogelijk te spelen: hoe sneller je bent, hoe meer beloningen je krijgt. Alle spelwerelden zullen meedoen met de 2e fase.


    BB_Skelril
    Gezien de laatste info Q en A die hierboven staat heb ik besloten geen enkele ballon meer te maken. Dus mijn proviandhuis heb ik gereset en doneer alleen nog de ballonnen die ik nu had.
    Of we nu wel of geen ballonnen aan de server doneren en of we nu wel of niet de 100% halen maakt voor het kwalificeren voor de 2e fase niets (meer) uit, En omdat je ballonnen in de 2e fase niets meer waard zijn (1e Q&A) waarom ga je dan je dure grondstoffen in een zinloze bezigheid dumpen?
    Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 28-06-13 om 23:36. Reden: nieuwe informatie

  2. #22
    retsoK's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn proviandhuis is weer vol op bezig ballonnen maken.

  3. #23

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    En vooral niet denken dat je je voorraad ballonnen tijdens de 2e fase kan gebruiken, want er is al op diverse plaatsen op het forum duidelijk gecommuniceerd dat je die ballonnen dan helemaal niet kan gebruiken, zodat ze waardeloos onder je ster staan leeg te lopen.

    ...............................


    En omdat je ballonnen in de 2e fase niets meer waard zijn (1e Q&A) waarom ga je dan je dure grondstoffen in een zinloze bezigheid dumpen?
    Q:Kan ik ballonnen van de eerste fase opslaan in mijn ster-menu/burgemeestershuis en in fase 2 doneren?
    A: Technisch gezien is dit mogelijk, maar zoals eerder al aangegeven zullen de ballonnen van de eerste fase niet mee tellen in resultatne van de tweede fase.
    De reeds aan de server gedoneerde balonnen zouden niet meetellen, er is in de aankondiging niks gezegd over balonnenvoorraad in je burgemeesterhuis, laat staan idd die in je stermenu.

    Bovendien was er in de aankondiging vermelding van balonnen die je nog ging verdienen tijdens de overgang naar fase 2 met reeds begonnen avonturen.
    Fase 2 draait, gebaseerd op die informatie, dus ook om balonnen.

    Ik blijf balonnen doneren in fase 1, aangezien dat invloed heeft op de hoogte van de beloning (onder andere inhuurlegers bv) die we als server voor fase1 krijgen.
    Maar ik ga niet al mijn laatste voorraden opblazen, mijn hele account verder uitwringen en dan in fase 2 niet aan de targets komen en dan zonder beloning komen.

    Ja blijf balonnen maken als je kunt (sla rustig een puist extra waterputjes), maar nee verbouw niet je account tot balonnen fabriek, dat is mijn advies na alles gelezen te hebben.

  4. #24
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ballonnen zijn ook te vinden in beloningen van avonturen voltooien, schatzoeken en zelfs in je mailbox komt er af en toe wat binnen
    Maar de meeste maak je toch wel in je proviandhuis van grondstoffen.

  5. #25
    TIPEX
    schatzoeken, de zeer lange schatzoektocht levert gegarandeerd 30 ballonnen op

  6. #26
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    schatzoeken, de zeer lange schatzoektocht levert gegarandeerd 30 ballonnen op
    Ik heb ze allemaal op zeer lang zoeken maar het is niet elke keer 30 ballonnen maar wel veel

  7. #27
    TIPEX
    vndg de eerste keer dat ze zonder terugkwamen wee-man :/

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.