Plaats hier je reacties over het laatste Ontwikkelaarsdagboek. Houd de reacties netjes en geen vingers wijzen etc. Bugs behoren in het daarvoor aangegeven forum te worden gemeld.
VEEL GESTELDE VRAGEN
Q: Tellen de ballonnen die ik in de eerste fase heb verzameld ook voor de tweede fase?
A: Nee. Ballonnen die je tijdens de eerste fase verzameld tellen NIET mee gedurende de tweede fase. Dit betekent dat alle ballonnen die je gedurende de eerste fase krijgt ook gedurende de eerste fase moeten worden gebruikt. In de tweede fase zullen ze niets meer waard zijn.
Q: Betekent dit dat alle niet gebruikte ballonnen zullen worden verwijderd met de start van de tweede fase?
A: Nee. We zullen geen ballonnen verwijderen, maar houd er rekening mee dat ballonnen van de eerste fase geen effect hebben in de tweede fase.
Q:Kan ik ballonnen van de eerste fase opslaan in mijn ster-menu/burgemeestershuis en in fase 2 doneren?
A: Technisch gezien is dit mogelijk, maar zoals eerder al aangegeven zullen de ballonnen van de eerste fase niet mee tellen in resultatne van de tweede fase.
Q: Moet de spelwereld 100% halen in fase 1?
A: Spelwerelden die de 100% in fase 1 niet halen zullen gewoon mee kunnen doen met de 2e fase, maar we raden aan om zoveel mogelijk te spelen: hoe sneller je bent, hoe meer beloningen je krijgt. Alle spelwerelden zullen meedoen met de 2e fase.
BB_Skelril