Plaats een Reactie
Pagina 19 van de 20 EersteEerste ... 9 17 18 19 20 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #181
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Hoezo volgende event is als Skelril jarig is toch
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #182

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben eerder benieuwd wanneer wij onze 100% beloning krijgen...

  3. #183
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Ik ben eerder benieuwd wanneer wij onze 100% beloning krijgen...
    Als het goed is deze week

  4. #184
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De beloningen zullen (als het goed is) deze week nog worden verstuurd. Meer informatie zal later volgen.

    BB_Skelril

  5. #185
    BattiLatti
    Dat is allemaal prima, maar de vraag blijft:

    En wat ga ik dan met die 20 ballonnen doen? Want weggeven of vernietigen kan ik ze ook niet ...

  6. #186
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Met alle grondstoffen die verzameld zijn waar de kosten al idioot hoog waren
    voorbeeld 2000 tarwe werd 500 ballonnen en als klap op de vuurpijl komen onze toppers van BB met je kan je ballonnen omzetten naar munten 500 ballonnen voor 1 munt

    BB moet zich schamen en heel diep ook.

    Ik blijf dit spel wel spelen alleen om te zien hoe het zich ontwikkeld maar ik zal er geen euro meer in investeren.

    Wel wil ik toevoegen dat ik hoop dat de mening die ik NU over dit spel heb positief kan veranderen maar dit ligt in de handen van BB.

    Ik kan maar 1 ding zeggen dat ik dit spel zoals het NU beheert word door BB niet zal aanraden aan anderen om te spelen er zijn online games in de zelfde soort van spel die vele malen beter in elkaar zitten.
    Laatst gewijzigd door edski; 24-07-13 om 20:44.
    gemaakt door Zubatsu

  7. #187
    BattiLatti
    Blijft de vraag overeind:

    En wat ga ik dan met die 20 ballonnen doen? Want weggeven of vernietigen kan ik ze ook niet ...

  8. #188
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Met alle grondstoffen die verzameld zijn waar de kosten al idioot hoog waren
    voorbeeld 2000 tarwe werd 500 ballonnen en als klap op de vuurpijl komen onze toppers van BB met je kan je ballonnen omzetten naar munten 500 ballonnen voor 1 munt

    BB moet zich schamen en heel diep ook.
    Het is toch juist goed dat je er niet veel voor terugkrijgt?

    Anders wordt iemand die niet meedoet dubbel beloont.
    Die persoon doneert niets, zou de 100% geschenken ontvangen en daarna ook nog zijn/haar ballonnen kunnen inleveren voor een flinke hoeveelheid munten (of andere grondstof).

    Vind het goed opgelost zo.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 25-07-13 om 11:06.

  9. #189
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jep met Poegel eens en ik bewaar de balonnen gewoon voor een volgend event. Vermoed dat ze ooit nog wel weer een keer gebruikt kunnen worden.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  10. #190
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Het evenement had naar mijn mening ten eerste moeten bestaan uit een beloning voor diegene die daadwerkelijk de donatie van ballonnen heeft gedaan. Hoe meer ballonnen je hebt gedoneerd hoe hoger bijvoorbeeld het aantal edelstenen is dat zij hiervoor persoonlijk krijgen. De hoeveel te doneren ballonnen voor een X aantal edelstenen zou uiteraard wel moeten oplopen, maar op een bepaald niveau moeten stabiliseren.
    En in welke wereld is dat eerlijk.....?!? waar diverse highlevels miljoenen aan resources hebben gedoneerd aan low levels.... waardoor ze zelf dus minder ballonnen maakte maar andere juist bergen....

    Dat zou een beetje lekker worden uit de *ruif* van een ander eten met gesponsorde items door high-levels... en dat terwijl jij eerlijkheid *predict*

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.