Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 20 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement



    Plaats hier je reacties over het laatste Ontwikkelaarsdagboek. Houd de reacties netjes en geen vingers wijzen etc. Bugs behoren in het daarvoor aangegeven forum te worden gemeld.




    VEEL GESTELDE VRAGEN

    Q: Tellen de ballonnen die ik in de eerste fase heb verzameld ook voor de tweede fase?
    A: Nee. Ballonnen die je tijdens de eerste fase verzameld tellen NIET mee gedurende de tweede fase. Dit betekent dat alle ballonnen die je gedurende de eerste fase krijgt ook gedurende de eerste fase moeten worden gebruikt. In de tweede fase zullen ze niets meer waard zijn.

    Q: Betekent dit dat alle niet gebruikte ballonnen zullen worden verwijderd met de start van de tweede fase?
    A: Nee. We zullen geen ballonnen verwijderen, maar houd er rekening mee dat ballonnen van de eerste fase geen effect hebben in de tweede fase.

    Q:Kan ik ballonnen van de eerste fase opslaan in mijn ster-menu/burgemeestershuis en in fase 2 doneren?
    A: Technisch gezien is dit mogelijk, maar zoals eerder al aangegeven zullen de ballonnen van de eerste fase niet mee tellen in resultatne van de tweede fase.

    Q: Moet de spelwereld 100% halen in fase 1?
    A: Spelwerelden die de 100% in fase 1 niet halen zullen gewoon mee kunnen doen met de 2e fase, maar we raden aan om zoveel mogelijk te spelen: hoe sneller je bent, hoe meer beloningen je krijgt. Alle spelwerelden zullen meedoen met de 2e fase.


    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 28-06-13 om 19:34.

  2. #2
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud

    Settlers 20 jaar/ iedereen een eerlijke kans?!

    "EEN EERLIJKE KANS VOOR IEDEREEN

    Er zijn vele mogelijkheiden om ballonnen te verzamelen en te doneren aan de spelwereld. Het maakt niet uit of je een laag of hoog niveau hebt, iedereen kan deelnemen aan dit evenement.

    Het is aan jou om alle manieren te vinden waarmee je ballonnen kan verzamelen. Vergeet niet om deze kennis met andere spelers te delen gezien dit de kans om te winnen verhoogt. Belangrijk: Ballonnen die zijn verzameld door server evenementen zullen naar je worden toegestuurd via een in-game mail - je zult ze dus niet direct ontvangen.

    Hoe kan een nieuwere spelwereld concurreren met de oudere spelwerelden?
    Sommige spelwerelden zullen samen moeten werken om het gemeenschappelijke doel te bereiken en de beloningen te winnen. Deze samenwerking geldt alleen voor de resultaten, spelwerelden zullen verder niet met elkaar zijn verbonden.

    De hoeveelheid ballonnen die nodig zijn voor de donaties hangt af van het economische output van je team. De rank berekening houdt ook rekening met de economische output van elk team in verhouding tot de hoeveelheid actieve spelers. Dit zorgt voor een eerlijke wedstrijd ongeacht hoe oud of jong de spelwerelden zijn.

    Hier is een voorbeeld:
    Spelwereld X begon lang geleden en heeft een sterke economie
    Spelwereld Y begon een aantal maandel geleden en heeft nog geen sterke economie zoals spelwereld X
    Spelwereld Z is een aantal weken geleden begonnen en is nog vrij jong
    Resultaat: Spelwereld X werkt voor hun eigen resultaten en spelwereld Y en Z zullen samen werken zodat ze een eerlijke kans hebben."


    Ik ben toch wel heel benieuwd naar de calculatie methode.... want met de hierboven omschreven samenvoeging voor het event van wereld Y & Z vs. bijvoorbeeld een X denk ik dat X alleen maar nog meer in het voordeel zou zijn vs. niet volwassenen werelden!
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 26-06-13 om 19:05.

  3. #3
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    De reaktie link werkt niet op het jubileum evenement.
    Ik vroeg mij af waar we die 2 nieuwe avonturen kunnen vinden, op zoektochten of bij de handelaar.
    Beetje voorbereiden kan geen kwaad bij een server evenement

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Roodstaart,

    Hoe bedoel je precies dat wereld X alleen nog maar meer in het voordeel zou zijn? Zoals het voorbeeld aangeeft zullen de kleinere servers worden "samengevoegd" voor dit evenement (puur en alleen voor de telling) en alle servers hebben dus een gelijke kans.

    BB_Skelril

  5. #5
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ga er maar vanuit dat de kleine servers (zie vorige event) relatief slecht score tov volwassen servers; dit is reeds bewezen

    Geef een server Y bijvoorbeeld 50% kans en een Z 25%..... ben je uiteindelijk nog steeds nergens; vandaar dat de calculatie methode ontzettend interessant is.

    Maar ik ga er vanuit dat tegen het einde van dit event opnieuw dezelfde servers op plaats 1, 2 & 3 staan als tijdens het vorige event!
    Noem me een doom-denker; maar met wat GBV kom je een eind

    Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.... dus laten we op z`n minst ons best doen (de eerste 4 dagen om te kijken of we een kans zouden kunnen maken)
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 26-06-13 om 19:35. Reden: (taalfouten :))

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap dat je skeptisch bent over het evenement, maar zoals je zelf al hebt aangegeven; doe je best. We zullen er niet komen als iedereen van te voren al stopt, en ik heb het volle vertrouwen dat we een goede score kunnen behalen als we allen samenwerken!

    BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    De eerste fase is nodig om er voor te zorgen dat de scripts de juiste resultaten berekenen.

    dus de eerste fase kunnen we het beste gewoon helemaal nix doen, zodat we lage resultaten hebben en daardoor een "mindere" server zijn, zodat we tijdens fase2 flink kunnen vlammen...

    buiten dat kunnen we op die manier de balonnen van de eerste fase opsparen en die in fase2 allemaal inzetten wat ons voor fase2 een behoorlijke voorsprong zou moeten geven...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 26-06-13 om 19:51.

  8. #8
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    De eerste fase is nodig om er voor te zorgen dat de scripts de juiste resultaten berekenen.

    dus de eerste fase kunnen we het beste gewoon helemaal nix doen, zodat we lage resultaten hebben en daardoor een "mindere" server zijn, zodat we tijdens fase2 flink kunnen vlammen...

    buiten dat kunnen we op die manier de balonnen van de eerste fase opsparen en die in fase2 allemaal inzetten wat ons voor fase2 een behoorlijke voorsprong zou moeten geven...
    Vergeet niet dat er voor de eerste fase ook beloningen zijn (waaronder edelstenen).

    BB_Skelril

  9. #9
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    zover ik begreep kan je de ballonnen van de 1e fase niet in de 2e fase gebruiken

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Vergeet niet dat er voor de eerste fase ook beloningen zijn (waaronder edelstenen).

    BB_Skelril
    klopt, maar het lijkt mij beter om die eerste fase te laten voor wat het is, zodat we in de 2e fase een betere kans maken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    zover ik begreep kan je de ballonnen van de 1e fase niet in de 2e fase gebruiken
    volgens mij kan dat wel gewoon... maar dit weet ik niet zeker...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.