Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 20 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Ook de 1e fase geeft edels als beloning maar dan moet je wel die 100% halen
    ja, die geven ze als beloning zodat iedereen er voor gaat en zijn best doet, daardoor zien ze welke servers de zwakkere en de sterkere zijn, zodat ze in fase 2 (wanneer het event pas echt begint) zo gelijkwaardig mogelijke teams (servers/spelwerelden) kunnen maken/koppelen...
    aangezien het event pas echt begint in fase2 verwacht ik niet dat die beloning(en) van fase1 zo fantastisch zullen zijn, vandaar dat mijn voorstel is om fase1 gewoon nix te doen en dan vol gas voor fase2 gaan, zodat we in fase2 een goede kans maken!

  2. #32

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Wat maakt het eigenlijk uit of alles helemaal klopt en eerlijk is bij deze events ? Als je maar lol hebt.

    nieuwe update in het spel ?? updates duren niet meer tot 6 uur smorgens maar tot 9 uur ????

  3. #33

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook wel mijn twijfels hoe dat de telling zal zijn.
    face 1 kan je wel tot 600 edelstenen verdienen maar dat is in de eerste 4 dagen. ik denk dat we dat toch moeten proberen zodat we zeker die 600 hebben
    face 2 denk ik dat de meeste servers hun gespaarde ballonnen willen binnen brengen van face 1 en zo gaan we net zoals vorig jaar slecht uitkomen.
    mijn voorkeur is toch face 1 goed tot einde te brengen.

    in face 2 gaan de zwakkere werelds met elkaar samenwerken. nu is de vraag wanneer weet je dat je zwak bent. is dat door de eerste face. hoe slechter je daarop scoort hoe hoger de kans je gaat samenwerken met een betere wereld.

    mijn besluit
    als we op face 1 het beste uitkomen gaan we in face 2 met de slechtste samen spelen.
    als we op face 1 slecht spelen gaan we met de beste samen werken.
    dus het speelt geen rol hoe we het gaan draaien of keren. we gaan allemaal zelfde starten in face 2

    Ik wil enkel niet de edels missen die we in face 1 kunnen krijgen want dat hebben we zelf in de hand.
    ik kan verkeerd zijn of verkeerd begrepen hebben maar dit is mijn standpunt.
    Laat jullie niet kennen zoals vorige keer.
    vorige keer heb ik ook niet meegewerkt waar ik achteraf spijt van had want had ik wel actief mee gedaan dan hadden we wel die 100% behaalt of meer.
    Wij hebben toen met zijn allen al opgegeven voor het begon.

    Het enige minpunt is nu wel. had ik dit geweten dat het vadaag was, dan zatten mijn legers nu al te wachten. nu heb ik nog avonturen gedaan en dat vlak voor de start.

    Dus veel geluk mensen laat ons nu inzetten vanaf eertse dag en we gaan ervoor tot de laatste snik. zet alles in wat je hebt. we laten ons niet kennen tegen andere landen en gaan de nederlandstalige vlag op de settlers printen

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    trouwens wat krijg je nu extra in de face 2 dat zijn 100 settlers en 3 herstelpakjes voor de generaals.
    die 600 edels kan je ook krijgen als je de 200% behaalt in face 1.
    ik speel dan toch liever de eerste face als we dan toch al weten dat we face 2 gaan verliezen.
    rekend de % ook maar eens uit
    face 1 hebben we alles aan de server te danken.
    face 2 heb je 2x kans op alle servers die mee doen. zijn er 100 servers dan hebben we 2% kans om dit te winnen.

  5. #35
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ik las net dit bij de bijzonderheden van het evenement, lijkt mij niet verstandig de 1e fase te laten schieten.


  6. #36

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens het dagboek, staat er dat je de resultaten van het evenement kunt volgen onder je avatar. Maar hoe werkt dat? Klikken op mijn avatar heeft geen enkel effect, er gebeurd niets.

  7. #37
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharkey Bekijk Berichten
    Volgens het dagboek, staat er dat je de resultaten van het evenement kunt volgen onder je avatar. Maar hoe werkt dat? Klikken op mijn avatar heeft geen enkel effect, er gebeurd niets.
    het opklapmenu(tandwieltje) onder je avatar heeft een evenementen link met ranglijst

  8. #38
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Evenementenscherm -


    Ballonnen schenken -


    BB_Skelril

  9. #39

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    welke leger troepen hebben we nodig voor De verjaardags missie De Sjamaan????

  10. #40
    stranger
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoetjes Bekijk Berichten
    welke leger troepen hebben we nodig voor De verjaardags missie De Sjamaan????
    dat vroeg ik me ook al af...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.