Plaats een Reactie
Pagina 15 van de 20 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 17 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #141
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubatsu Bekijk Berichten
    naar mijn idee worden de duitse servers vaker beloond met extra cadeautjes dan wij, hoor je zo vaak.
    Waarschijnlijk gaat het hierbij om beloningen die ze krijgen als de server langer offline is als de bedoeling was. Als het onderhoud een aantal uren uitloopt zullen we ook hier cadeautjes krijgen.

    Verder wil ik jullie allen vragen om geen speculaties over de eerlijkheid etc. hier te plaatsen. Nogmaals, ik snap al jullie frustraties en ik zal alle feedback doorsturen naar onze ontwikkelaars, maar dit is niet de plek om speculaties te posten.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 04-07-13 om 17:13.

  2. #142

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik niet begrijp, is dat ik rechtstreeks in fluister heb gevraagd, of het wel wijs was om vol uit te gaan doneren.
    Waarom? omdat het om een krachtmeting van een server ging, de eerste 4 dagen.
    Skelril heeft mij verzekerd dat dit het beste was om te doen.

    Dus niet,Hadden we de eerste dagen niet gelijk onze pakhuizen leeg gemaakt, omdat het niet duidelijk was of we dan wel mee gingen voor de volgende ronde.
    Was hier een eerlijk antwoord op geweest,dan hadden we nu het op een normaal en voor ieder haalbaar tempo kunnen doen.

    Als Skelril zegt ik wist en weet het niet, dan vraag ik me af waar een communety Team dan wel voor staat.
    Laatst gewijzigd door jane; 04-07-13 om 17:18.

  3. #143
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het feit of alles wel/niet eerlijk is vind ik niet het ergste.
    Het feit dat velen nu ineens niet meer meedoen is veel erger.
    Er zijn nog talloze andere spelers die er nog wel voor willen gaan en ook flink hebben gedoneerd. (Ik ben hier één van)

    Nu zou het helemaal erg worden als we niet eens de 100% halen! Dus kom op, doneren die handel!

    Tips voor de volgende keer:
    • Geef een bepaald % voor alle servers. Dus niet tegen elkaar spelen, maar allemaal met elkaar.
    • Geef feedback op het aantal wat nog moet worden verzameld. Dus 25% = 250.000/1.000.000
    • Verstopte codes zijn leuk. Mag ook gezegd worden!
    • Fase 1 had niet gehoeven. Je geeft al je grondstoffen uit, waarnaar je niets meer hebt voor fase 2
    • Duitsland 1 had gekoppeld moeten worden aan de laatste uit de lijst. De 2e vervolgens aan degene erboven. Niet alle lage bij elkaar zetten. Probeer dit bij voetbal maar eens, heeft ook geen nut

  4. #144
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Zoals je zelf al aangeeft - "tuurlijk kunnen we de 200% halen" - er zijn dus gewoon een aantal leuke beloningen te winnen, of we de eerste plek behalen of niet!

    BB_Skelril
    Dat ontken ik ook niet maar vanuit BB is het gepromoot als een eerlijke wedstrijd tussen de servers. Dit is niet het geval. Anders had je beter gewoon het event per server kunnen doen. Dan had je kunnen zeggen, je moet als server zoveel ballonnen doneren voor een prijs en dan had je ook spelersgebonden prijzen kunnen doen. Het hele punt is dat iedereen(ook andere servers) belooft was een eerlijke kans te hebben op het als eerste behalen van de percentages en dat dit dus verre van het geval is. Begrijp me niet verkeerd ik apprecieer alles wat BB organiseert maar echt duidelijk zijn de dingen niet gegaan. Desalniettemin blijf ik dit een geweldig spel vinden wat ook wel een keer gezegd mag worden.

    Ik heb gezegd,

    Ricos221
    Laatst gewijzigd door ricos221; 04-07-13 om 17:45. Reden: foutje

  5. #145

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Het feit of alles wel/niet eerlijk is vind ik niet het ergste.
    Het feit dat velen nu ineens niet meer meedoen is veel erger.
    Er zijn nog talloze andere spelers die er nog wel voor willen gaan en ook flink hebben gedoneerd. (Ik ben hier één van)

    Nu zou het helemaal erg worden als we niet eens de 100% halen! Dus kom op, doneren die handel!

    Tips voor de volgende keer:
    • Geef een bepaald % voor alle servers. Dus niet tegen elkaar spelen, maar allemaal met elkaar.
    • Geef feedback op het aantal wat nog moet worden verzameld. Dus 25% = 250.000/1.000.000
    • Verstopte codes zijn leuk. Mag ook gezegd worden!
    • Fase 1 had niet gehoeven. Je geeft al je grondstoffen uit, waarnaar je niets meer hebt voor fase 2
    • Duitsland 1 had gekoppeld moeten worden aan de laatste uit de lijst. De 2e vervolgens aan degene erboven. Niet alle lage bij elkaar zetten. Probeer dit bij voetbal maar eens, heeft ook geen nut
    Ik stop niet met doneren, en ik ga zeker ook door met ballonnen maken, maar ik vind het wel jammer dat het op deze manier moet.
    En dat er dus heel veel trouwe spelers teleurgesteld zijn. Maar goed we laten de moed niet zakken, en blijven pompen.

  6. #146
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    ik ga zeker door eerlijk of niet maak me niet uit waar of op welke plek we komen zo lang we maar boven de 100% komen is het goe

  7. #147

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    tja ik doe wat ik kan doen maar mijn grondstoffen beginnen zolangzamerhand op te raken en kan het met geen mogelijkheid snel genoeg weer aanvullen en daar bij vanaf volgende week vrijdag ben ik sowieso 2 weken op vakantie, ik denk dat het een hele harde dobber gaat worden om ons doel te bereiken, maar goed ik doe wat ik kan doen, maar op is op, ik heb inderdaad in de eerste fase teveel aan grondstoffen omgezet, hadden ze gezegd laten we een kijken hoe lang ze erover doen om een bepaald aantal te halen en dan verder met de wedstrijd te gaan, zou misschien beter geweest zijn, maar geen 4 dagen daarvoor was 1 dag voldoende geweest

  8. #148
    KingBoa_NL
    Ik ga wel door met doneren, ik vind alleen dat BB niet logisch heeft nagedacht of iig het te simpel voor zichzelf gemaakt hebben.
    Als ze gewoon een calculatie omtrent de populatie gemaakt zouden hebben van alle servers en op basis daarvan de 100 en 200% hadden gemaakt waren alle servers aan elkaar gewaagd geweest. Maar goed, ik heb BB al vaker te hoog ingeschat.

  9. #149
    TIPEX
    mag ook gezegd worden:
    dit evenement is beter gebalanceerd dan einde der tijden.
    bb houdt dus echt wel rekening met de vele reacties,maar rome is ook ni op 1 dag gebouwd, zelfs niet op 2,
    dus ipv te vertellen wat er allemaal verkeerd is of oneerlijk om het in ieders woorden te zeggen, kun we mss beter
    raad geven om het volgende evenement nog beter te laten verlopen, en verder gewoon ons best doen om een gezamelijk doel te halen.

  10. #150

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk Berichten
    ik ga zeker door eerlijk of niet maak me niet uit waar of op welke plek we komen zo lang we maar boven de 100% komen is het goe
    als we maar op 200% komen, dan is het goe!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.