Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 20 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 17 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #61
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    nou sla mij maar plat ik snap van die hele telling niks meer, we gaan van 1.98 naar 17.63 en zijn er al 6 servers die boven de 100 % zitten en vergeet maar dat we die 100 % gaan halen er zijn teveel negatievelingen hier op de nederlandse servers, want als ik Skelril goed begrijp MOETEN we dus 100% halen, tenzij ze met een of andere toverkunst aankomen, ik heb in ieder geval (en nog steeds) mijn best gedaan en zoveel mogelijk omgezet zit nu al op 200k ballonnen donatie, meer kan ik ook niet doen dan stug doorgaan.
    Normaal gesproken ben ik het met je eens BM (en dat weet je); ik zou het echter geen negatievelingen willen noemen maar *realisten*
    Kijk voor de LOL eens wie er op de eerste 10 plaatsen staan... exact dezelfde servers als bij het vorige event.

    En zoals er hierboven door vermeld Tymy staat worden de (reken)-regels tijdens het event aangepast...

    **Klinkt als de doelpalen verschuiven als de penalty reeds genomen is**

  2. #62
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het wel weer heel leuk dat de berekening zo wordt aangepast dat wij als NL server er sowieso niets aan hebben. Volgensmij moeten wij dezelfde hoeveelheid halen als de servers die op rank #1 staan. Beetje jammer weer dit. Heb al meer dan 150k ballonnen gedoneerd...

  3. #63

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ja roodstaart ik weet dat jij zeker een realist bent en ik ook ik zie ook wel in dat we die 100% niet gaan halen en daarom zou ik dus graag vernemen als dat het geval is het dan stopt voor ons als server, zelfs met de bijgestelde telling gaan wij geen 100 % halen en zou dus graag willen weten van de leiding hier of het nog zin heeft om door te gaan voor dat ik al mijn grondstoffen kwijt ben voor niks, het is natuurlijk crimineel hoe ze het bedenken om de hoge levels van hun grondstoffen af te helpen, na dit event hebben ze niks te zeuren moeten ze eerts weer hun gronstoffen op peil zien te krijgen en daar zijn ze wel even zoet mee, missies ja prima laten we ook wat avonturen erin gooien kost ook wat troepen en dan geven we geen beloning maar ep daar hebben ze toch niks aan en zo komen de lvl 50 ers er berooid vanaf.

    kan hier maar een ding op zeggen WELL DONE BB, maar niet heus
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 28-06-13 om 19:26.

  4. #64
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    ja roodstaart ik weet dat jij zeker een realist bent en ik ook ik zie ook wel in dat we die 100% niet gaan halen en daarom zou ik dus graag vernemen als dat het geval is het dan stopt voor ons als server, zelfs met de bijgestelde telling gaan wij geen 100 % halen en zou dus graag willen weten van de leiding hier of het nog zin heeft om door te gaan voor dat ik al mijn grondstoffen kwijt ben voor niks
    Op de Engelse server staat ook dat in de nieuwe telling alle ballonnen zijn geteld die ook bij de mensen in het pakhuis lagen. (Dus nog niet gedoneerd)

  5. #65
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is besloten om de hoeveelheid ballonnen die nodig zijn te verlagen gezien we na de eerste dag zagen dat het heel moeilijk was om de 100% te behalen. Sommige werelden hebben hierdoor de 100% al bereikt, en sommige werelden zullen de 100% in de komende dagen bereiken. In de calculatie hebben we ALLE ballonnen mee geteld, zelfs de ballonnen die nog niet waren gedoneerd. Ook de Nederlandse server maakt nu dus een veel betere kans!


    FAQ UPDATE

    Q: Moet de spelwereld 100% halen in fase 1?
    A: Spelwerelden die de 100% in fase 1 niet halen zullen gewoon mee kunnen doen met de 2e fase, maar we raden aan om zoveel mogelijk te spelen: hoe sneller je bent, hoe meer beloningen je krijgt. Alle spelwerelden zullen meedoen met de 2e fase.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 28-06-13 om 19:34.

  6. #66

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Die 100% gaan wij dus niet halen. Zeker niet als alle balonnen zijn meegeteld die ook in de pakhuizen zitten. Momenteel zitten we op 21% terwijl al anderhalve dag om is. Dus als deze trend zich voortzet komen we rond de 55-60% uit...

  7. #67
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil geen spelbreker zijn in deze....
    Maar laten we realistisch naar deze calculatie kijken; zojuist is de score ververst en staat de NL server op 21,12% (met alle ballonnen meegerekend) en dit na anderhalve dag event;

    Met 4 dagen voor de kwalificatie zou dit grofweg betekenen: (21,12 / 1,5) x 4 = 56,32% aan het einde van de kwalificatie;

    Ik moet eerlijk zeggen dat de moed me wel aardig van in de schoenen zinkt.....

  8. #68
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    Ik heb mijn originele post al geupdate, er staat nu meer informatie in.

    BB_Skelril

  9. #69
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    FAQ UPDATE
    Q: Moet de spelwereld 100% halen in fase 1?
    A: Spelwerelden die de 100% in fase 1 niet halen zullen gewoon mee kunnen doen met de 2e fase, maar we raden aan om zoveel mogelijk te spelen: hoe sneller je bent, hoe meer beloningen je krijgt. Alle spelwerelden zullen meedoen met de 2e fase.
    BB_Skelril
    We are saved! Collect those balloons!


  10. #70
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    We are saved! Collect those balloons!

    Ik heb hem maar even als avatar genomen ;-)

    BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.