Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 20 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #21
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Denk dat we het gewoon moeten proberen, zeker 1e fase.
    En ten opzichte van het laatste event zijn een hoop spelers ook in level gestegen en hebben velen nu bv. ook een VET die bij het vorige event zoveel verschil maakte.

    Wel jammer dat je proviandhuis nu de bottlenek gaat worden. Ik heb nooit het nut gezien die verder dan 3 te upgraden, en het is zodanig duur dat het me ook niet meer lukt voor morgen. En ik ben lvl 48 dus de meeste zaken zijn niet meer zo'n issue. Maar munten en graniet blijven schaars.

    Is al bekend waarmee je die ballonnen moet maken? neem toch aan dat je voor graniet meer ballonnen krijgt dan voor water?

  2. #22
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het erg sneu voor alle ontwikkelaars die zo hun best doen, maar ik vrees het ergste. Om een of andere reden is er telkens weer kortsluiting tussen de goede bedoelingen achter de tekentafel en de praktijk van een grootschalig event. Vraag me af of ze het spel zelf wel spelen.

  3. #23
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij hebben de meesten van jullie het gedeelte waar verteld wordt dat de zwakkere werelden samen zullen spelen gemist ;-)
    Zoals op de eerste pagina hier, en in het ontwikkelaarsdagboek staat zullen werelden die jonger zijn en daardoor een zwakkere economie hebben worden "samengevoegd" tot een grote server. Je werkt dus niet alleen, maar met andere servers om de resultaten te behalen waardoor er meer kans is om de hogere percentages te bereiken.

    BB_Skelril

  4. #24
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    En met welke server zou onze server samen gaan spelen dan?

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    We zien het wel morgen wat er mogelijk is Als we maar wel de 100% in de 1e fase halen anders lopen we die beloning mis.
    Vraag me alleen af of wij ook aan een andere wereld/server gekoppeld worden in de 2e fase.

    pffff, laat ook maar...
    goed plan, we zien wel, we doen maar wat, prima...
    suc6...

    ik zeg geen beloningen... denk dat we overal langs grijpen
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 27-06-13 om 05:33.

  6. #26
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    pffff, laat ook maar...
    goed plan, we zien wel, we doen maar wat, prima...
    suc6...

    ik zeg geen beloningen... denk dat we overal langs grijpen
    Logisch toch dat we goed kijken wat er mogelijk is, daarvoor moet het evenement wel aktief zijn en met doemdenkerij haal je zeker niks

  7. #27

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    gexte plan is nog niet zo verkeerd als wij rustig aan doen worden we dus aan een goeie server gekoppeld lijkt mij en als we eenmaal gekoppeld zijn en dan ons best doen ... boem staan we op eerste plek lol ....

  8. #28
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anoniem107 Bekijk Berichten
    gexte plan is nog niet zo verkeerd als wij rustig aan doen worden we dus aan een goeie server gekoppeld lijkt mij en als we eenmaal gekoppeld zijn en dan ons best doen ... boem staan we op eerste plek lol ....
    Je zal toch eerst moeten kijken hoe hard het gaat met de procenten, dat is moeilijk van tevoren te zien.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Je zal toch eerst moeten kijken hoe hard het gaat met de procenten, dat is moeilijk van tevoren te zien.
    waarom moet je daar naar kijken??? gewoon nix doen tijdens fase 1, alleen de balonnen opsparen en in fase 2 kun je ze dan allemaal inzetten en kijken hoe snel de percentages gaan...

    in de gilde waar ik in zit ga ik mensen oproepen om dit te zo te doen...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 27-06-13 om 06:07.

  10. #30
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    waarom moet je daar naar kijken??? gewoon nix doen tijdens fase 1, alleen de balonnen opsparen en in fase 2 kun je ze dan allemaal inzetten en kijken hoe snel de percentages gaan...
    Ook de 1e fase geeft edels als beloning maar dan moet je wel die 100% halen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.